Skip to main content

Vriendinnen negeren me?

• May 9, 2025
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3

Hi iedereen 

Ik had gister mijn bedat van school en dat zou de helft van mijn cijfer bij LB geven dus heb ik er heel goed voor geoefend, maar toen had ik op het laatste een blackout dus wou ik hem even leren met mijn vriendin en dat ging goed tot dat ik op de helt was en bijna niks meer wist. De andere vriendin kwam toen binnen en ging met haar praten waardoor ze mijn gewoon helemaal vergaten terwijl ik aan het praten was en moest leren. gelukkig heb ik toen alsnog een 8 gehaald maar dit soort dingen gebeuren vaker bij mij zoals laatst bij het GS verhaal. ze negeren me gewoon en nu weet niet niet of ze mijn nou haten of dat ik gewoon vreselijke vriendinnen kies.

-Koetje.123-

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey Koetje.123,

Wat vervelend dat je je zo voelt en dat je vriendinnen je lijken te negeren, vooral op momenten dat je ze nodig hebt. Het is echt rot als je het gevoel hebt dat je niet gezien wordt, vooral als je hard werkt en steun zoekt. Die blackout tijdens je toets klinkt ook best heftig, dat kan gebeuren als je stress hebt, en dat maakt het extra lastig.

Het is goed dat je alsnog een 8 hebt gehaald, dat laat zien dat je het eigenlijk heel goed doet! Wat betreft je vriendinnen: het kan soms gebeuren dat mensen niet doorhebben hoe ze je behandelen of dat ze misschien druk zijn met zichzelf. Maar het is ook belangrijk dat jij je gehoord en gesteund voelt. Misschien kun je met ze praten over hoe jij je voelt, zodat ze weten wat er bij jou speelt.

Als je merkt dat dit vaker gebeurt en je je daardoor niet fijn voelt, kan het ook helpen om te kijken of je andere mensen kunt vinden die beter bij je passen. Dat kan lastig zijn, maar er zijn vast mensen die je wel echt zien en waarderen.

Hoe voel jij je er nu zelf over?

xx liefs Wolf 🐺