Vraag

vriendinnen laten mij vallen

  • 6 March 2021
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi,

 

ik ben over 2 weken jarig. Ik had 3 vriendinnen uitgenodigd om bij mij in de tuin het samen komen te vieren doordat ik dit afgelopen jaar ook niet heb kunnen doen.

En voordat ik verder ga, begrijp mij niet verkeerd en snap ook dat ze dit niet vervelend bedoelen en ook hun eigen leven hebben.

 

Ik heb ze al 4 weken geleden gezegd dat ik dit op die datum wilde houden. Nu hoorde ik van 2 vriendinnen niks. Tot vorige week de eerste zei dat ze niet kon omdat ze iets met haar vriend gaat doen (ze zei altijd vriendinnen voor de vriend, en ze kent hem 2 weken).  Nu vroeg ik de 2de vandaag of zij al iets wist mij zij kan niet omdat ze paardrijles heeft. (normaal zegt ze zoiets af als we alleen al gaan afspreken) 

Ik heb met mijn 3e vriendin erover gehad en zij weet hoe ik ben. Ik heb voor beide altijd klaargestaan en vaker voor hun tegen hun ouders gelogen zodat ze geen problemen kregen. Ik zegde vaker dingen van mijzelf af zodat we iets konden gaan doen. 

Ik weet nu echt niet zo goed wat ik moet doen omdat ik ook uit een lastige periode kom. Ik heb nu al de hele middag moeten huilen omdat ik mij heel erg in steek gelaten voel en weggecijferd.

heeft iemand tips wat ik kan doen?


3 reacties

Hallo justme017 :)

Misschien vinden ze het niet Corona-proof, zou zomaar kunnen. De regel is nou eenmaal 1 persoon en misschien willen ze er graag aan houden. Ik zou ook niet komen vanwege Covid-19. Wel vervelend dat ze niet de echte reden vertellen aan jou! 

-TheMightySlayer <3

ik snap wat je bedoeld en had al eerder aan hun gevraagd wat zij ervan vonden. Ze zeiden dat ze het geen probleem vonden zolang er niemand kwam die klachten heeft.

Badge +3

hey wat een vervelende sutuatie, misschien zou je met ze kunnen afspreken om het op een andere dag te doen? Dat ze wel kunnen komen:)

Reageer