Vraag

"vriendinnen" exposed

  • 3 February 2021
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Badge +1

Hoi  <alle namen in mn verhaal zijn ff veranderd>|

Ik had vandaag afgesproken met Bente en zij dat op mijn telefoon beetje te Yuboen en ik was op haar telefoon aan t appen. Zag ik dus dat er een groepsapp zonder mij was, hun met zn drieën. En ik zag screens van een gesprek van mij en Sarah die ik persoonlijk had gestuurd. En Bente zei "Whut??" en Julia zei "Weirdo". Het was natuurlijk niet de bedoeling dat ik dit ye lezen kreeg, maar ik las het nou eenmaal per ongeluk. De rest heb ik niet kunnen lezen. Ik weet niet wat ik nu moet, Sarah heeft persoonlijke gesprekken doorgestuurd en Bente en Julia reageerden niet heel chill om t maar ff zacht uit te drukken. Moet ik dit tegen iemand zeggen? Ik weet wel dat ik ze niet meer vertrouw. Moet ik 1 van de 3 appen of tegen mn ouders zeggen? Mentor? Negeren? Wss vinden ze me "kut" doordat ik ook met anderen wil afspreken en zij alleen maar met zn vieren. MAAR WTF MOET IK NU?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heey

Ahh dat lijkt me echt vervelend. Dat is natuurlijk niet leuk om te lezen. 

Je zou eventueel met hun in gesprek kunnen gaan hierover. Je kan uitleggen dat je het perongeluk gelezen had, maar dat dat niet de bedoeling was maar dat je er nu wel mee zit. Maar das wel lastig om te doen natuurlijk. Je kan ook met je ouders er over praten als je dat fijn vindt.

 

Badge +1

Hai, 

Thanks ik heb geen zin in een gesprek met hun omdat ik de laatste tijd al veel heb opgefokt doordat ik ook met anderen omga en op mn ouders zit ik ook niet echt te wachten

Reputatie 4
Badge +3

hi ik snap dat het vervelend is om tegen je vriendinnen te zeggen ik had pas ook even een probleem met mijn vriendinnen, omdat ze mij de hele tijd ineens negeerden maar nu is alles weer goed.

Dus ik zou het er toch maar met je vriendinnen over hebben.

 

Badge +1

Maar ik heb zovaak ruzie of misverstanden met ze omdat ik niet alleen met hun afspreken maar ook met anderen en omdat t van september tot december niet helemaaltop ging

 

Reageer