hoii! Op school heb ik wel een aantal vriendinnen, maar er is vaak drama. Een van die vriendinnen zit ik vaak naast in de les en heb ik het dan meestal wel gezellig mee. Maar wanneer dan de pauze komt gaat ze meteen naar een andere vriendin. Vaak zit ze dan nog wel met mij en anderen aan een tafel, maar praat ze alleen tegen die vriendin. En wanneer de les weer begint doen alsof er niks gebeurt. Ik zit hier echt mee en daardoor geniet ik ook echt niet meer van mn pauzes. Steeds vaker is ze ook in een tussenuur weg of doet ze stom. Die vriendin is wel echt heel onzeker, en projecteerd haar onzekerheden meestal op mij. Voorbeeld: ze vindt zelf dat ze niet zoveel vrienden heeft, dus elke keer als ik zeg dat ik met een paar mensen had afgesproken, reageert ze op zon sarcastische/boze toon: 'so jij hebt ècht veel vrienden zeg!' Alsof ik sorry moet gaan zeggen voor het feit dat ik wel een leven heb. Deze schoolweek doet ze ook al de hele tijd huneurig en boos tegen mij en iedereen. Wat moet ik doen? Ik durf haar niet te dumpen, dat wil ik ook helemaal niet.
Geen reactie
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.