vriendinnen die niet comfort geven

  • 4 February 2022
  • 0 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi,

De laatste tijd gaat het niet goed met me. Ik heb wel een verleden met snijden en zelfmoordgedachtes en ook werd ik vrijwel mijn hele basisschool leven gepest..

 

Maar goed, ik zit gwn niet goed in mn vel, hb nergens maar ook nergens zin in (niet eens dingen als bv videos kijken van mijn fav youtubers), geen energie en ik hb ook gemerkt dat ik heel vaak heel angstig en paniekerig ben in lessen en dat ik dan ook tril. Ik hb al een gesprek gehad met mentor dat ik niet lekker in mn vel zit, en heel mis ga ik ook naar hem toe om te praten over dat ik soms zo onrustig bn en tril enz. Want ik kan er met niemand echt over praten.. maar vind t wel lastig om naar hem toe te gaan want ben nog verlegen maar ik ga t wel proberen :)

 

Elke vriendin tegen wie ik probeer te praten is het van "ja man ik heb ook anxiety" "Haha anxiety squaddd" "omg ja ik ben ook zo depressed he"…

Ik zeg niet dat dit niet waar kan zijn natuurlijk, maar de meeste vriendinnen hebben helemaal geen anxiety ofz, zelfs ik niet. Ik zeg ook niet dat ik depressief ben of dat ik anxiety heb, omdat ik dat helemaal niet zelf kan bepalen enz. Maarja het is gwn van wrm doet iedereen tegenwoordig alsof het cool is enz en wrm begrijpen ze niet dat als je ff stress hebt door school t niet gelijk anxiety is en als je een slechte dag hebt heb je niet gelijk een depressie hebt

 

Ik wilde dit gwn even kwijt omdat het nergens anders kan hehe~


0 reacties

Geen reactie

Reageer