vriendin wil zelfmoord plegen... HELP ME ?!!!!!HELP HELP

  • 6 September 2015
  • 4 reacties
  • 393 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hai,
een paar weken geleden heb ik van een vriendin te horen gekregen dat zij niet meer verder wil leven.....
en dat ze bang is om weer deprsief te worden.
ik ben hier heel erg van geschrokken en probeer  haar zo veel mogelijk te helpen maar dat gaat niet meer ik weet niet meer wat ik moet doen.

vandaag kreeg ik bericht van haar dat het weer heel slecht gaat en dat ze zelfs al met een mes in dr handen heeft gestaan.... ik heb gezegd tegen dr dat ze moet volhouden en het tegen haar ouders moet zeggen maar dit wil ze niet....

ALSJEBLIEFT HELP ME !! WAT MOET IK NU DOEN ??!!
ik kan niet naar dr ouders ofxo gaan want we wonen best ver bij elkaar vandaan....

HELP
HELP
HELP

4 reacties

Hoi haatmijnleven,

Aangezien er nog geen reacties zijn op je bericht, is het misschien een idee dat je hierover praat met een van onze medewerkers.

Je kunt ons bellen via 0800-0432 of met ons chatten via de site van De Kindertelefoon.

Groeten,
Anna G
(De Kindertelefoon)
Vertel haar alle namen van de mensen die haar gaan missen. En dat ze zich moet focussen op die mensen. Elke stap de ze zet doet ze voor hun, voor jouw want jij bent haar vriendin en jij wilt haar niet kwijt. Sorry ik weet verder ook niet zo goed wat je moet doen, ik hoop dat dit een beetje helpt. Succes
Hai nog bedankt voor reactie .... helaas is het telaat en heeft m'n vriendin gisteravond een flinke overdosis pillen gemomen .... haar toestand is zo slecht dat ze nu in coma word gehouden ...
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Hoe is het afgelopen??????:0

 

Reageer