Vraag

vriendin wil iemand meenemen naar de stad die ik niet ken

  • 13 May 2022
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ga vanmiddag met een vriendin van mij naar de stad. Dit is ook de eerste keer dat ik ooit met een vriendin naar de stad ga. Ik vond dit al best spannend maar nu heeft ze dus gezecht dat iemand meegaat die ik niet ken. Ze vroeg het ook niet ze zij geen: .... Gaat ook mij, vind jij vast wel gezellig. Ik wil nu eigenlijk al helemaal niet meer. Ik heb gezecht dat ik dan niet mag omdat ik haar niet ken. Wat moet ik nu doen??????????????????????? 

- annoniem_meisje


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi! Snap je volledig, ik haat het zelf ook als ik met iemand afspreek en opeens iemand meegaat die ik niet eens ken. Maar je zei toch al dat je niet mee gaat omdat je haar niet kent? Misschien als je dat wilt kan je tegen haar zeggen dat je eigenlijk het niet fijn vind als er iemand meegaat die je niet kent, denk dat ze je dan wel snapt en het gewoon zo laat. Naja ik kan eigenlijk vrijweinig zeggen wat er kan gebeuren haha, ken haar namelijk niet. Ik snap ook wel dat je gewoon met haar naar de stad wil hoor en niet met iemand die je niet kent! Maar gewoon met haar er over hebben en dan komt het uiteindelijk gewoon goed! I promise. :)

Update: 

Ik ben gegaan en het was echt heel heel erg leuk!:)

- annoniem_meisje

Reputatie 1
Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Goed om tehoren dat je het leuk vond! Meestal valt het uiteindelijk wel mee, haha. 

Reageer