Skip to main content

Hoi

Ja, de titel zegt het al.. Vandaag kwam mijn vriendin terug van kamp (Ook mn buurmeisje)
Ik zat nog in de les en ik krijg een video van haar, ik kon geen geluid horen maar ze huilde.

Daarna appte ze me dat ze haar ouders niet meer kan vertrouwen dus ik vroeg waarom, blijkbaar hadden haar ouders heel veel spullen die belangrijk voor haar waren, (Van haar overleden opa en vriendin) weggedaan en zei ze “Ik wil dood” ik schrok me kapot natuurlijk!

Ons gesprek

Zij: Ik kan niemand vertrouwen meer, ik wil gewoon dood, naar mijn vriendin, daar is het vast beter.

Ik: Nee!

Zij: Ik meen het

Ik: Dat moet je niet denken

Zij: Mijn hele leven is omgekeerd
Ik: Maar dat moet je niet denken

hallo

hallo?

ben je er?

reageer, je maakt me bang

Ze heeft al 3 uur niet geandwoord…

XX J

Ohww dat is ECHT heel erg ik snap het dat ze haar ouders niet meer vertrouwd omdat ze waardevolle spulen die belangrijk waren voor haar hadden weggedaan .ik vind het ECHT heel erg!! Heeft ze tegen haar ouders verteld dat die spullen waardevol en belangrijk voor haar waren(of wisten haar ouders het al) misschien kan ze vragen of ze die spullen weer terug kan krijgen als het kan maar als zij dood wil zijn er mensen die haar heel erg missen en van haar houden,hun zullen zelf ook iets waardevols verliezen er zijn ook fijne dingen in het leven ik hoop echt dat zal reageren 

Ach jee, ik hoop dat zij er nog is, laat haar weten dat zij niet alleen is en dat jij voor haar bent, praat wat vaker met haar, en vraag of ze beter wordt of minder voelt. als je vragen hebt of iets kan je het altijd laten zeggen!

Hoi XthereForYouX,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Emma (De Kindertelefoon) 

Hoii, gelukkig gaat het beter, ze wou het bijna echt doen! Zo ken ik haar echt niet, maar het gaat goed. Ik heb haar kunnen ompraten met “Er zijn ook mensen die je wel kan vertrouwen en ik ben er altijd voor je”, ze is het waarschijnlijk alweer vergeten want ze heeft wel vaker van die depressie momentjes maar dit was wel schrikken…

XX J

Hey, hoe gaat het nu?

Reageer