Skip to main content

hoi ik heb een vraag ik zit nu al ongveer 3 kwart jaar in een relatie met een meisje  en ik weet  niet of ik het moet uitmaken of niet want ik vind haar niet meer echt leuk wel aardig en leuk om mee om tegaan maar niet meer verliefd en zij is op dit moment in een niet zo goede staat ze heeft druk met school drama met vriendinennen etc en vind mij nog steeds erg leuk ik weet daarom niet of ik het nu moet uitmaken of later

Hoi @anoniemee , 

Wat een vervelende situatie… 

Ik snap dat je haar niet wilt kwetsen, maar als je echt geen gevoelens meer hebt op die manier… Ik denk dat je dan het juist beter eerlijk aan haar kunt vertellen, want anders hou je haar hiermee voor de gek als je snapt wat ik bedoel? 

Ik denk dat je beter er gewoon eerlijk over kunt zijn met haar. Dan kan ze je ook niet verwijten uiteindelijk dus dat je haar voor de gek hebt gehouden of zo. 
En wie weet missen jullie elkaar dalijk wel weer, en komen jullie alsnog weer bij elkaar 😉 Soms moet je elkaar gewoon wat de tijd geven. 

Ik hoop dat je hieraan wat hebt : )) 

Groetjes!!


-onnodige quotes verwijderd-

Aan de ene kant zou ik nog even wachten maar aan de andere kant doet het echt pijn als je met iemand hebt die niet meer verliefd op je is ik zou met haar gaan praten want je moet er zelf niet kapot aan gaan hè voel de situatie aan en kies een goed moment


Reageer