vriendin probeerde zelfmoord te plegen

  • 14 April 2020
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hoi

 

een goede vriendin van mij wilde gisteren zelf moord plegen em daar ben ik achter gekomen via mij allerbeste vriendin die op dat moment met haar aan het appen was en mijn allerbeste vriendin belde me dus in paniek op want ze wist niet wat ze moest doen en ik wist het opdat moment ook niet maar we hebben heel veel lopen appen met die vriendin zo van dat ze het niet moest doen maar nu krijg ik een besef moment van dat ik misschien bijna mijn goede vriendin kwijt was geweest en ben heel bang dat ze het nog een keer gaat doen terwijl ze het had beloofd om het niet meer te doen en nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen en ik zit ook heel erg met kut gevoel zovan dat ik denk dat ik nu niet veel kan doen. pls heeft ieman tips voor me hoe ik hier mee om moet gaan 

groetjes

e.anoniempje 


3 reacties

Badge +2

Hey, wat heftig :( ik heb ooit ook zo iets mee gemaakt een jaar geleden ik heb er toen met mijn moeder over gehad dat luchten erg op. Je kunt het beste (lijkt mij) proberen contact te krijgen met haar ouder en hun inlichten wat er aan de hand is en als jullie weer met haar appen of bellen als dit gebeurd en ze is niet thuis kun je ook de politie bellen en die helpen dan. Als ze gewoon thuis is is dat is het verstanding om haar ouders te bellen zodat zij weten wat er gaande is. 
 

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Reputatie 1
Badge +1

@Gwnnn  hellaas komt het deels door haar ouders dt ze zelf moord plegen omdat ze thuis veel problemen heeft met haar ouders

Ik zou haar echt duidelijk maken dat je er voor haar bent hoe ze ook is en dat het echt beter wordt. Ze zal vast denken dat het nooit meer goed komt maar dat is echt niet waar. Ik heb het zelf ook meegemaakt. En probeer haar duidelijk te maken dat je haar niet veroordeeld voor hoe ze zich gedraagt op dit moment. En ik zou ook zeker zeggen dat ze hulp moeten zoeken.

heel veel succes

 

Reageer