vriendin plaatst lelijke fotos van mij

  • 18 January 2021
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo 

 

Het is vandaag mijn verjaardag en een vriendin van mij heeft mij een gelukkige verjaardag gewenst. Dit deed ze via een instagram verhaal waar ze een collage van foto’s plaatste. Nu is mijn probleem dat echt al die foto’s mega lelijk zijn😓. En ze heeft 1000 volgers dus dat maakt het er ook niet beter op. Ik ben ook op zoek naar een lief en als mensen die fotos zien ben ik zeker dat iedereen denkt van hoe lelijk is hij 

 

 

aub help


2 reacties

Heyy

Je hoeft je daar geen zorgen over te maken. Er zijn heel veel mensen die dat soort dingen doen bij verjaardagen! Mensen zullen je echt niet gaan oordelen op dat soort foto’s hoor, iedereen stuurt wel zo’n foto’s naar goede vrienden, en gek doen mag toch wel! In het slechtste geval kun je haar altijd vragen om de story te verwijderen. Zeg dat je je er niet zo comfortabel bij voelt, dat zal ze vast wel begrijpen hoor!

En nog even, een lief zoeken de meesten op innerlijk en niet op uiterlijk, dus maak je maar geen zorgen!

 

Reputatie 2
Badge +1

heee,

Je kan ook aan je vriendin vragen of ze het wilt verwijderen. Als ze 1000 volgers heeft zouden veel mensen het al gezien hebben denk ik, dus kan je ook vragen of ze goeie foto's van jou (en haar drbij ofz. welke foto's je wilt) of ze die dan alsnog wilt plaatsen, want dan zien mensen niet alleen  de “mega lelijke”foto's enz. 

Joejoe!! 

-Anoniempje194-

Reageer