Vraag

vriendin pakt crush af

  • 15 September 2019
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

Badge
hee, ik ben femke en al 9 jaar bevriend met s ik noem haar even zo, (ik ben nu 13 jaar) okee. Ik had zegmaar een half jaartje geen contact met een jongen gehad maar onze ouders waren vrienden dus we gingen naar het strand 's middags en 's avonds. We waren dus al eerst op het strand was gezellig daarna eten en daarna stelden onze ouders voor om te gaan logeren, wij allebei blozen maar we wilden het wel. Na alles begon ik hem echt leuk te vinden 😅 De eerste en de enige die ik het vertelde was dus {s} zij was blij voor me alles ging heel goed maar toen werd die jongen dus bevriend met een andere meisje genaamd {a} ik dacht prima ik ga hem niet claimen ofzo. Maar toen hoorde ik dat ze hele tijd 's avonds gingen appen en veel afspreken, toen begon ik me zorgen te maken want ik was echt heel verliefd gelukkig na 2 maanden ofzo hebben ze minder contact enz toen zag ik {ik zit op s haar insta account}{niet stiekem ze heeft ooit ingelogd en ze zei hou maar}
dus ik zag dat s de hele tijd meldingen kreeg van m ik dacht hun zijn al heel lang bevriend ook dat is niks, maar nu inneens gaat m bij haar logeren omdat m zijn ouders er niet zijn, ze gaan zondag afspreken, en toen ik met m ging afsrpeken zei die 3 x ofzo zullen we s ophalen en we waren met ze 3en een x en toen zat s ff op een bankje en wij op de schommel zei die; ja dit is ook niet leuk voor s, TERWIJL ZE ZELF ZEI NEE IK KOM FF NIET. dit alles is gebeurd in een half jaar nog wel meer maar dit zijn de hoogte punten. ik heb trouwens niet haar dm gelezen zo ben ik niet maar ik kreeg wel die meldingen waar dit instond. dat van dm was gister, veder zei s de hele tijd TIJDENS dat we met m waren dat ik op een jongen was wat niet zo is, dus ik appte haar zo van: hee, kun je pls stoppen steeds zeggen, dat ik op iemand ben want dat is niet zo krijg ik dit terug: doe je dit voor aandacht want anders zou je dit toch niet sturen? {{ ik stuur terug: waarvoor zou ik aandacht willen?}}
stuurt ze: ik ga joe! ik ben er kapot van dat ze zegt; doe je dit voor aandacht? na die negen jaar leuke dingen gedaan en alles en nu dit, s is altijd wel vaag geweest ze wilde altijd alles doen en met iedereen bevriend zijn. ik ben er nog steeds kapot van dat ze dit doet en ze weet dat ik hem leuk vind en dan gaat ze er tussen in zitten, wat mij betreft hoef ik haar voorlopig niet te zien. ligt het aan mij of aan haar? ik hoor graag jullie mening!!!! doeghhh😊

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Ja gewoon dominantie tonen claim die jongen. Geef 'm een blowjob. Lapdance. Sluit je vriendin op
Badge
Ja gewoon dominantie tonen claim die jongen. Geef 'm een blowjob. Lapdance. Sluit je vriendin op
Bedankt voor je antwoord! alleen lapdance/blowjob is misschien beetje teveel voor een 13 jarige 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Nou geen blowjob dan maar een lapdance met al je kleren aan zet ook wel een statement 🤗

Reageer