Vraag

vriendin negeert mij

  • 17 September 2023
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hii

Ik had al 2 dagen geleden een topic geplaatst hierover maar daar kreeg ik nog geen reactie op. Dus ik zal het dit keer kort houden.

Ik ben verhuist en zit op een nieuwe school. Ik had een meisje ontmoet die wel aardig was. Nu sinds vrijdag negeert ze me opeens. Ik heb geen idee waarom dus ik vind het een beetje raar.

Hebben jullie tips? Wat moet ik doen, moet ik nog met haar hierover praten of niet want waarschijnlijk is ze een fakefriend.

Alvast bedankt xx🌺


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi, ik had online ook een keer een heel aardig meisje ontmoet, we gingen veel met elkaar om enzo en toen vroeg ze of ik nog wat kleine overhand, want zij was "running out of stuf" en daarna vroeg ze om wat groters want ze was gescamed voor goede dingen, en een paar dagen later kwam ze met een of ander verhaal over dat ze online gepest werd en dat diegene wist waar ze woonde en dat ze daarom ging verhuizen en dat soort dingen, ik weet niet of ik haar kan vertrouwen, hoe graag ik ook wil en ik snap dat het niet heel veel met jou verhaal te maken heeft marry als ik eenmaal begin met schrijven kan ik niet meer stoppen 😅 maar goed, wat ik eigenlijk wou zeggen is dat ik het erg rot voor je vind, ik zou proberen naar haar toe te lopen en met haar proberen te praten, gewoon om te kijken hoe ze reageert, sorry als dit een te lang verhaal is geworden 😅😅😅

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Wat een raar gedrag van haar. Zonder uitleg en reden? Heeft zij een vast clubje waar ze altijd bij staat ?  Hoe doet ze als je met haar praat? En weet je, als ze zomaar zonder reden zo doet is ze misschien niet de moeite waard om je druk om te maken want dan is het ook geen goede vriendin. Dan zit jij je moeite voor haar te doen en zij vind het wel best. Ook zonde. Dan kun je beter een andere leukere vriendin vriend zoeken want die zijn er altijd wel. Vaak zijn de mensen die een beetje stil en alleen zitten heel leuk en vriendelijk. Stap daar gerust eens op af 😃 

Tover xxx

Reageer