Beantwoord

Vriendin negeert mij

  • 11 May 2019
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Vandaag wou een vriendin van mij dat ik mee ging naar de kermis, samen met 2 andere vrienden. Waarop ik haar had verteld niet mee te willen. Toen ik dat had gezegd, begon ze vragen te stellen. Waarom niet? Wat zou jij doen dan? En ik heb er op geantwoord dat ik zelf niet van de kermis houd. Ik vind t stom, vind er niks aan. Maar ze kon het niet accepteren leek het. Nadat ik in een discussie was met haar voor een minuut of 15 a 20, begin ze mij te negeren. Ze had mij ook verwijdert van een groepsgesprek. Volgens haar klopt het niet dat ik niet mee wou, en houd ik nooit vrienden als ik met niemand mee wou ergens heen. Ookal ga ik zowat altijd met haar mee als ze t vraagt. Nu ben ik persoonlijk nogal van de moodswings, en snap ik niet wat ik fout heb gedaan. Iemand een idee? Of iemand die mentale ondersteuning weet te bieden?
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 May 2019, 21:04

Bekijk origineel

1 reactie

Hey,
Dus als ik het goed begrijp negeert jouw vriendin je, alleen omdat je niet mee wilde naar de kermis?
Ik denk dat het het beste is om het eerst even aan te kijken. Als het na een week nog steeds zo is, kan je er misschien met je ouders, of met je vriendin over proberen te praten.
Hopelijk heb je er iets aan.
Xx

Reageer