Vriendin maakt me onzeker

  • 13 March 2022
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 14 reacties

Hoi, ik zit ergens mee. Het is vast lang niet zo erg als de meeste dingen op dit forum maar ik voel me er niet heel fijn bij. Ik heb een vriendin die bij mij op school zit en zij maakt mij erg onzeker. Ik DM de haar net en ze zei dat ze elke dag behalve op de dagen dat sport heeft 10 km zou gaan hardlopen. Wat natuurlijk heel goed is , Bhalve dat je lichaam ook rust nodig heeft maar het is wel gezond.
Ook neemt ze bijna nooit iets ongezonds aan op school als iemand het aanbiedt en ze zegt dat er bijna nooit ongezond avondeten en middag eet. En dan Ik weet niet of ik echt jaloers wordt, maar ik word er wel onzeker van als ik dan wel wat lekkers aannemen en als ik dan niet zoveel hardloop dan voel ik me daar ongezond en stom bij. Ik voel me dan soms ook beetje dik terwijl ik weet dat ik dat niet ben.

Zij doet niets verkeerd, want ze doet gewoon waar zijn zin in heeft maar ik vind het vervelend dat ik er last van heb en mijn er niet fijn bij voel. Ik weet van haar dat ze vaak niet ontbijt, en ook niet heel veel eet op school. Ik weet niet hoe het met het avondeten zit, maar ik hoop voor haar dat ze geen anorexia ofzo krijgt. Ik wil wel gewoon lekker kunnen eten dus ook ongezond en gewoon niet te vaak en volgens mij doe ik dat ook al niet heel erg vaak gewoon normaal. Ik sport ook gewoon best wel veel vier tot vijf keer in de week dus ja.

Maar wat kan ik doen om minder onzeker te voelen door haar en door andere dingen. Ik heb dit ingesproken BTW maar in ieder geval bedankt voor jullie hulp.


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

mijn vriendinnen maken mij ook echt onzeker want ze doen allemaal make up op en ze gaan echt heel erg vaak douchen en ze doen elke dan super dure outfits aan en ik doe dat allemaal echt gwn niet. Ik ben echt het enige kind van de meisjes die dat niet doet en nu voel ik me dus vet lelijk en stom

Heyy,

mijn vriendinnen maken mij ook echt onzeker want ze doen allemaal make up op en ze gaan echt heel erg vaak douchen en ze doen elke dan super dure outfits aan en ik doe dat allemaal echt gwn niet. Ik ben echt het enige kind van de meisjes die dat niet doet en nu voel ik me dus vet lelijk en stom

Je bent mooi in je eigen manier en n begin alsjeblieft niet te twijfelen in jezelf

 

liefss

Reageer