hoihoi, ik zit in 4 mavo en ik zit thuis omdat ik 15 mei mn examens heb. nou heb ik de afgelopen 2 jaar een supergoede vriendin gehad waar ik super goed mee clickte enzo (alle meiden snappen dit wel) maar nu de laatse tijd laat ze me zo hard zitten. hier 2 dingen ze ze heeft gedaan
1 we zouden samen in een auto naar het gala gaan en nu last minute zegt ze af omdat ze eEn ChiQeRe AuTo WiL. ik had een gave jeep geregeld en dan zegt ze af voor een gekke mercedes. en iedere keer zegt ze ja we gaan samen he (deze actie was de druppel voor mij) ik heb daarop geantwoord: Prima kies zelf maar of je gaat met mij en ….] in de auto of je gaat zelf ik vind het prima maar kies zelf maar gewoon. ze zei ok.
2 ze ging steeds vaker met een specifiek groepje om; de rokers (soory dat het zo steriotyperend is) Maar daar gaat ze bij zitten iedere pauze waardoor ik alleen zit. en ook in tussenuren etc
Anyways, ik wilde hierover praten tijdens de bus terug van het schoolreisje. Ze was zo genaamd ´ziek´ maar je kan wel nog praten met de mensen achter je? nee oke is goed dan laat je het zo je laat me nu wel vallen a...] dacht ik.
ohja ik heb wel nog een andere vriendin die me hierdoorheen heeft geholpen dus ja
weet iemand wat ik nu moet doen?