Vraag

vriendin kwijtraken

  • 24 July 2023
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Badge

Hoi allemaal!!

Ik zit nu sinds 1 jaar op de middelbare (gymnasium)en ga na de vakantie naar de 2de. Aan het begin had ik maar 1 vriendin op school omdat ik daar als enige die ik kende naar die school ging. Ik had dar niet veel moeite mee omdat ik ben opgegroeid met dezelfde 4 vrienden. (Ik ben nog maar met 1 vrienden nu) maar daar gaat het niet om. Dus toen we nog ongeveer 3 maanden naar school hoefde tot de vakantie werd ik ineens vrienden met een meisje dat ik nu Anne ga noemen en een jongen die ik nu teun ga noemen. We werden heel close en dat vond ik heel fijn. Maar in de laaste 3 weken voor de vakantie begon ik me een beetje buitengesloten te voelen en dat gevoel werd steeds erger ik heb nu ongeveer 2 weken vakantie en ik heb zelfs het gevoel dat Anne helemaal geen vrienden meer wil zijn met mij en dat ze me vervelend vind.

Dit kwets mij zo erg dat ik mezelf soms pijn doe (zelfbeschadiging) en ik heb niemand om dit aan te vertellen en ik voel me erg alleen.

Ik weet echt niet wat ik hiermee moet en ik hoop dat jullie me willen helpen


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey,

Ik vindt dit echt heeel vervelend voor je maar je moet jezelf nooit pijn doen!! Je kan altijd nieuwe vrienden maken er komen nog genoeg mensen die je gaat leren kennen en je voor geen goud willen inruilen! 

Ik zou het gewoon vragen aan je vriendin wat er aan de hand is dan kunnen ze eerlijk en oprecht zijn en dan weet je hoe het echt is. 

Als ze geen vrienden meer willen zijn prima hun verlies. Dit is natuurlijk lastig om los te laten maar hier heb ik een quote voor!

je leven is een trein,

Er stappen mensen in

En mensen uit

En er blijven mensen heel de rit zitten

Mooi hé! Maar hier wordt dus mee bedoelde dat je mensen zult moeten loslaten maar dat je ook weer nieuwe mensen leert kennen die je wel goed behandelen en je veel beter zullen laten voelen! Je verdient beter dan dit!

Ik hoop dat dit helpt! Als er nog iets is gwn weer reageren (of me taggen) Stay strong<3

Groetjes Anoniempie145

Reputatie 7
Badge +6

Supermooi gezegd @Anoniempie145

Eigenlijk niet echt iets aan toe te voegen. 

Als je vrienden zoekt heb ik een tip voor je, ga op een sport/hobby! Ik kan je scouting aanraden. Voordat ik daar op ging had ik echt nauwelijks vrienden, maar nu zit ik daar in een supergezellige vriendengroep van wel negen mensen, en het beste is dat ik daar mijn vriendin heb ontmoet <3

Je zegt dat Anne geen vrienden meer met je wil zijn, geld dat ook voor Teun? Als je hem lang niet hebt gezien, kun je hem misschien een keer vragen om af te spreken?

Reageer