Skip to main content

Vriendin is ontmaagd in een auto

• June 16, 2025
  • 3 reacties
  • 257 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik (15 jaar) heb een beste vriendin (16 jaar ) met veel mentale problemen, ze heeft zichzelf vaker pijn gedaan en dronken gemaakt om de pijn te dimmen. Vandaag vertelde ze me dat ze ontmaagd is in een auto door een jongen van 20 die ze online heeft ontmoet. Ze kende deze persoon nauwelijks.  Hoeverre ik weet ben ik de enige die hierover in details weet, haar psycholoog heeft ze alleen in grote lijnen verteld dat ze seksueel actief is. Ze heeft mij gevraagd dit geheim te houden, maar ik heb het gevoel dat ik dit misschien tegen een volwassenen moet zeggen. Ik weet namelijk niet zeker of deze actie verbonden is met haar mentale problemen en ook weet ik dat het ontmoeten van vreemden riskant is vooral in situaties zoals deze. Wat raden jullie mij aan om te doen?

3 reacties

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • June 18, 2025

Hoi ​@Aardappelmevrouw ,

wat fijn dat je je beste vriendin wil helpen en dat je hier over nadenkt. Het is inderdaad een zorgelijke situatie zoals je dat omschrijft. 

Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je vriendin het beste kunt helpen. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

Wat goed dat je over een ander nadenkt! We moeten meer van jou hebben in de samenleving hebben. Ik denk zelf dat je eers maar met dr moet praten en heel veel luisteren. 

Wees er voor d'r en ik hou van je eerlijkheid.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Ik zou het gesprek met haar aangaan over wat er gebeurt is en wat ze er zelf van vind.

xx liefs Wolf 🐺