Vriendin is boos, ik voel me eenzaam

  • 27 May 2019
  • 0 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik heb een probleem. Als het op opdrachten op school aankomt, kunnen één van mijn vriendinnen en ik niet samenwerken. We hebben voor de vakantie een heftige ruzie gehad, die over is gewaaid na de vakantie. En nu is het weer raak.

Voor biologie moeten we morgen (dinsdag) koken, die opdracht hadden we al ruim 2 weken gekregen. Ik heb de hele week aangekaart te bedenken wat we gaan maken. In de pauze zat ik in de arena/aula, hoe je het wilt noemen, met andere vrienden die een klas hoger zitten. De pauzes zijn de enige momenten dat ik hen kan zien. Ik appte haar waar ze was, en of we konden appen in plaats van overleggen aangezien dat een drama was in de drukke pauze. Ze zei dat ik naar haar moest komen want ik moest werken. Zo is dat geëscaleerd tot ze zei dat ik het maar moest uitzoeken en zelf iets moest gaan maken. Daarna heb ik genoeg geopperd om alles te halen en te appen, maar ze negeert me en ze probeert mijn beste vriendin aan haar kant te trekken en haar te claimen.

Ik zit nu in de les bijna te huilen omdat ik geen idee meer heb wat ik moet doen en ik me gewoon ontzettend eenzaam voel.

Kan iemand me helpen?

x.

0 reacties

Geen reactie

Reageer