Vriendin heeft problemen thuis en probeert het op een verkeerde manier op te lossen

  • 10 April 2024
  • 6 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hiiii,

 

Mijn vriendin heeft dus vandaag verteld dat ze gisteravond geprobeerd heeft zich in de polsen te snijden. Alleen de mesen waren te bot. Ze heeft dus problemen thuis, haar zus is uit huis geplaatst, ze wordt (voor mijn gevoel) mishandeld (haar stiefvader doet haar vaak en veel pijn), haar zus heeft problemen en haar kleine broertje neemt het gedrag van haar problematische zus over. Ik zit hier best mee en wil haar heel graag helpen zodat ze zich fijner voelt. Heeft iemand misschien tips?

 

Greetzz…

J. 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

wowowowww @Anoniem Meisje2011 dat is heftig, ik hoop niet dat het de binnenkant van haar polsen was, want dat is levensgevaarlijk. jij zelf kan er niks aan doen, misschien moet je vriendin met haar familie op therapie
kan dat helpen?

Reputatie 7
Badge +6

Hey, ik denk dat je het beste gewoon heel goed naar haar moet luisteren! Dat vind ze vast fijn

Misschien kan ze een keer bellen met de zelfmoord preventie of de Kindertelefoon? Misschien kunnen jullie samen bellen als ze dat fijn vind?

Liefs Julie ❤️

Reputatie 7
Badge +12

Hey! dat is heftig zeg! Voor goede hulp kun je ook hier kijken!  https://www.113.nl/

Heel veel sterkte!  Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

@Anoniem Meisje2011 hoe gaat het nu met haar??

 

Reputatie 3
Badge

@Anoniem Meisje2011 hoe gaat het nu met haar??

 

@Jippiieeee , 

Het gaat wel beter met haar. Ze schermt zichzelf nog heel erg af en wordt heel emotioneel als het op dat onderwerp aankom.

Reputatie 7
Badge +4

@Anoniem Meisje2011 fijnn!!!

Reageer