Vraag

Vriendin heeft geheim door verteld

  • 7 November 2023
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo, ik zit dus met iets en hopelijk kunnen jullie advies geven over dit. ik en mijn beste vriendin zijn al heel lang vrienden vanaf groep 3 (nu zit k in klas 2) En sinds elk jaar hadden we weer betere relatie met elkaar (als vriendin) En we spraken regelmatig af en we vertrouwden elkaar volledig. We gingen een keer afspreken met vrienden van haar en ik kreeg een dikke crush op een van haar vrienden en dat wist zij en we gingen altijd leuk praten enzoo (zij heeft ook een vriendje) En zij vertrouwde mij helemaal en vertelde haar grootste geheim die echt heel erg was en ik heb beloofd het voor me zelf te houden. Maar paar maanden later ging ik dus met mijn crush enzo en andere vrienden afspreken en toen was mijn vriendin dus al eerder weg met haar vriendje en vroeg mijn "crush" dus of ik wat wist over haar en na heel lang zeuren zei hij van als je niet verteld gaan wij weg hoor en deed ie heel boos en ik wou dus ja dat hij niet boos ofzo werd dus vertelde het tegen alleen hem en daarna had ik gelijk spijt en dacht ik echt van kut. Maar hij zou het tegen niemand door vertellen. Paar maanden daarna kwam het geheim dus uit en werd ze bedreigt door mensen en uiteindelijk is er niks van gekomen hoor dat bedreigen. Maar ze was heel boos en appte me helemaal en ik had alles eerlijk opgebiecht en ze vergaf me het uiteindelijk wel maar nu zijn we ook weer paar weken verder en ze zegt wel van "het zit goed tussen ons" maar dat is ook niet helemaal zo en ik zie gewoon tussen alles dat ze me helemaal niet meer vertrouwd en ja dat snap ik natuurlijk wel en ja als ik haar zie in de gangen lacht ze zovan "hoi en ja ik wil je eig niet tegenkomen" en ik heb heel vaak sorry gezegd maar het veranderd natuurlijk niks. 

Kan iemand mij pls helpen wat het beste is om nu te doen want ik mis mijn oude vriendin hoe we waren en heb duizend keer spijt van wat ik heb gedaan! . Hopelijk kunnen jullie mij advies geven!

Groeten

 


2 reacties

Reputatie 3
Badge

ik zelf heb een vriendin die mijn geheim een keer aan iemand verteld had. Ik was erg kwaad en wou niet meer met haar praten. Ik wou dat ze me gewoon met rust zou laten, maar toen ze dat uiteindelijk deed miste ik haar. Ik zou je vriendin even de ruimte geven om na te denken zodat ze tijd heeft om alles te verwerken. Ik weet niet hoe groot dat geheim was dat je verklapte, maar hoe erger en hoe kwader ze is, hoe meer ruimte je haar moet geven.

Reputatie 3
Badge +1

Oke, ik zag haar gister en had ff in het echt gezegd dat het me spijt enzo want ik zei alles via WhatsApp en dat is zo leuk want dat klinkt zo niet boeiend en ja ze deed nu wel lief en was wel meer weer haar zelf en ik hoop zo erg dat ze me helemaal vergeeft over paar maanden want we hadden het altijd zo leuk! Dankjewel voor je bericht

!

 

Reageer