Skip to main content

Oké dit word echt een heel lang verhaal maar ik moet het even kwijt, ik zit in een vriendengroep van 8, maar aan het begin van het schooljaar waren we met 6, toen kwam er een meisje bij onze vriendengroep er bij (laten we haar even x noemen) ze kwam er bij omdat zo’n docent had gezegd dat wij wel een aardige vriendengroep waren , het eerste halve jaar gingen we gewoon even kijken hoe ze was enz want we kenden haar nog niet, toen kwamen er 2 andere mensen bij onze vriendengroep er bij en toen was de vriendengroep dus vrij groot (9 mensen) maar die 2 nieuwe mensen mochten x niet echt, toen kregen 2 andere mensen ook irritaties aan x en toen daarna ik en 1 iemand anders ook, dus toen hadden 6 van de 8 mensen  irritaties aan x en de andere 2 mensen hadden geen mening hier over. Toen was het de laatste dag van school en hadden we bedacht om tegen x te zeggen dat we  op school best nog wel naast haar wouden zitten enz maar dat we buiten school wel zonder haar wouden afspreken, we hadden namelijk geen zin om met haar de hele zomer lang te moeten afspreken enz, en we vonden het ook een beetje kut om gewoon achter haar rug om af te gaan spreken omdat haar oude vriendengroep dat ook had gedaan en toen hadden ze daardoor helemaal ruzie gekregen Enzo. Maar we hadden dat dus op de laatste schooldag gezegd, maar nu voel ik me best wel kut, want het is echt kut voor x omdat ze nu niemand heeft om in de vakantie mee af te spreken, maar we willen ook niet het asiel worden voor alle mensen die geen vrienden hebben. Maar nu heeft zo’n andere vriendengroep waar ik ook in zit x aan een groepsapp toegevoegd waar we altijd berichtjes in sturen als we willen afspreken omdat ze het dus zielig vinden voor x dat ze niemand heeft om in de vakantie mee af te spreken, maar dat is dus best wel kut want als we nu gaan afspreken zie ik x  dus weer en wordt het dus heel awkward omdat ze weet dat ik haar net heb gedumpt, en ik raak ook best snel geïrriteerd van x dus nu is het best wel kut omdat ik haar dus nog steeds zie in de vakantie terwijl ik haar expres had gedumpt… wat moet ik nu doen want ik wil wel met die andere vriendengroep afspreken maar ik heb geen zin in de situatie met x en ik voel me er ook kut over dus ja idk wat ik nu moet doen want ik moet er de hele tijd aan denken en ik voel me echt kut omdat ze nu niemand heeft

Geen reactie

Reageer