Skip to main content

vriendin die leuk is maar beetje toxic

• January 13, 2026
  • 2 reacties
  • 22 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heejjj nou ik zit dus zegmaar al een tijdje met iets, 
ik had op de basisschool altijd een beste vriendin en we waren echt megaclose enzo maar toen ik naar de middelbare school ging kreeg ze minder tijd voor me (we zaten allebei op een andere school) vanwege haar nieuwe beste vrienden en haar vriendje en we appten wel vaak, maar zij antwoorde vaak kortaf of ze antwoorde traag omdat ze met iemand anders aan het appen is en we spraken vaak af maar dan zat ze heeel veel op haar telefoon en jaa… het gaf me gewoon het gevoel alsof ik niet belangrijk genoeg voor haar ben zegmaar en als ik met haar was dan voelde het heeel vertrouwd maar dan ging ik die avond weer naar huis en dan had ze haar profiel of whatsapp weer met haar bestie van haar school en dat vond ik best wel kut ofzo

kweet niet of ik me aanstel dit loopt nu een halfjaartje??

gelukkig heb ik wel gwn vriendinnen van mijn klas die met me meedenken en die haar ook kennen

byeeeee :)

2 reacties

Ik ben annoniem
Forum|alt.badge.img

Oh wat rot en nee je stelt je niet aan ik zou het zelfde denken

maar ik zou ook met haar het gesprek aangaan en zeggen waar je last van hebt als het een goede vriendin is begrijpt ze je vast maar als ze rot terug doet weet dan dat je naar mijn mening beter met iemand annders kan afspreken hopelijk heb je er wat aan

Groetjes 😁

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 13, 2026

Hoi,

Dat het stom vr je is snap ik wel maar ik denk dat het wel een beetje normaal is dat vrienden wat minder geïnteresseerd worden in je wnr ze nr een andere school gaan. Ik heb zelf ook een vriend die in de 3e nr een andere school is gegaan. We appen nog wel maar wel veel en veel minder dan vroeger en we hebben ook veel minder tijd om af te spreken, maar it is what it is.

Wat ik je eigenlijk mee wil geven is dat het niet nodig is om je druk te maken. Echte vriendschap zit in je hart en wnr ze te veel op haar telefoon zit mag je dat zeggen hoor. En wnr ze dat niet goed vindt dan is ze overgestapt en moet jij dat ook doen.

Groetjes,

ghast