Vraag

Vriendengroep verlaten

  • 20 September 2018
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik wil een vriendengroep verlaten waar ik nu in zit, omdat hun altijd dingen willen gaan doen bijv. met de trein naar Rotterdam en ik niet zo’n iemand ben die altijd naar buiten wilt gaan (ik hou ervan om soms alleen te zijn) ze maken ook soms grapjes over mij wat ik niet leuk vind. Ik ben ook niet gelukkig. Ze geven me vaak ook stress. Dus daarom wil ik de vriendengroep verlaten.
Maar het probleem is ik zit bij hun in de klas. Het is een groep met 3 andere kinderen en ik.
Ik ben een 14 jarige jongen. Heeft iemand tips voor mij?

5 reacties

Hey,
Als je je niet meer thuis voelt in die vriendengroep zou ik er sowieso uit gaan. Dat je ze in de klas ziet, maakt denkt ik niet heel veel uit. Ik ben ook niet vrienden met iedereen in de klas en dat maakt ook niet uit.
Jonah
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Als jij het nut van de vriendengroep niet meer ziet zitten dan kan je altijd weggaan. Als jij je beter voelt zonder die groep dan is dat toch goed! En dat ze bij je in de klas zitten is ook niet erg. Wat @Jonahhf eigenlijk zegt daar ben ik het helemaal mee eens.

Gr: Mr.S
Heyo,
Ja zoals ik het lees is het beste om eruit te gaa OF t contact minderen dan kan je bijv in de klas gewoon met ze omgaan enz alleen ga je niet mee naar rotterdam.
Sws al ga je die vriendengroep uit zou ik het wel even uitleggen hoezo je dat doet en niet zomaar weggaan, als jij het uitlegd kan er misschien nog een moment komen dat zij zeggen van dan gaan wij het anders doen en kunnen jullie wel bevriend blijven
Hallo, bedankt voor jullie reacties!
Maar hoe kan ik dan de vriendengroep verlaten?
Ik ga morgen weer wat met hun doen.
nou idk of je het perse MOET verlaten maar je zou kunnne zeggen van: nou jongens ik vind jullie allemaal wel aardig enz maar ik pas gewoon niet helemaal in deze groep dus denk ik dat het beter is als ik wat minder tot niet met jullie omga, in de klas natuurlijk wel

Reageer