Skip to main content

Hoi, wat kan je het beste doen als je het gevoel hebt dat je vrienden boos op je zijn? Het lijkt alsof ze niet meer tegen me praten/contact met me hebben. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen en/of hoe ik erachter moet komen of ze ook echt boos op me zijn. 

Waarom denk je dat ze boos zijn? Als ik dat weet kan ik je 10x beter helpen.

Probeer eens met ze te praten, aardig doen.

GroetjesWereld


Nou afgelopen weekend waren we met een groep blijven slapen bij een van ons. in de ochtend werd alleen niemand wakker en iets van 3 mensen (waaronder ik) zaten dus eigenlijk te wachten tot de rest ook wakker zou worden, maar mijn vrienden slapen altijd heel lang uit (meestal worden ze tussen 13u en 15u wakker, ik was al om 9 uur wakker). dus had ik iedereen wakker gemaakt rond 11u. iedereen  vond het op zich prima om wakker te zijn, aangezien het ook mooi weer was en we in de middag naar het park zouden gaan. maar een van m’n vrienden was echt heel boos geworden, dus die had de rest van het weekend geen woord meer tegen me gezegd.

Afgelopen maandag hadden we met dezelfde groep afgesproken en nog wat meer mensen erbij, het was dus wel meer een feest. die vriendin die dus op weekend al boos was (laten we haar even vriendin 1 noemen) heeft die avond ook niks tegen mij gezegd. Wat natuurlijk wel vervelend was, maar ik was toen maar gewoon met andere vrienden omgegaan. Later die avond gooide iemand (expres) een biertje op mij waardoor ik erg boos werd, terugblikkend was ik wel iets te boos geworden. uiteindelijk ben ik toen boos naar huis gegaan en ik heb gewoon het gevoel dat iedereen boos op mij is omdat ik maandag boos geworden was/ dat ze het raar vinden dat ik daar boos om werd of zo… 

ik heb verder eigenlijk vrijwel geen contact meer echt gehad met iemand van die mensen, maar ik zit wel de hele tijd met een naar gevoel. ik weet niet echt of ik gewoon gek ben of dat er nou echt ruzie/irritatie is.


Reageer