Vraag

vrienden zeggen dat ik homo ben

  • 2 January 2020
  • 7 reacties
  • 203 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey

Veel mensen ( vrienden en kennissen) zeggen redelijk vaak dat ik homo ben. Ik ben nog nooit verliefd geweest maar omdat zoveel mensen zeggen dat ik homo ben twijfel ik heel erg aan mezelf. Als ik niet meer met de mensen omga die dit zeggen heb ik geen vrienden meer op school ... Heeft iemand tips , zit heel erg in de knoop met mezelf. Denk dat meesten dit zeggen om me te plagen maar als ga zeggen tegen hun dat ik dit niet leuk vindt zullen ze me als zwak beschouwen en me nog meer homo noemen


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hey uhm als eerst een vraagje: wrm noemen ze je een homo? doe je dan bepaalde dingen ofz? Of vraag wrm ze je zo noemen en als ze dan dingen zeggen die jij doet ofz zeg dan dat zij prc hetzelfde doen en geef dan een voorbeeld ofz. Dan krijgen ze het hard terug in hun gezicht en dan zullen ze ws wel stoppen. Of zeg een paar keer terug dat zij homo zijn en dan weten ze hoe het voelt als iemand je zo noemt en dan gaan ze wel stoppen denk ik? Ik weet hier ni heel veel vanaf omdat ik zelf gen jongen ben maar miss helpt dit advies..?

 

Ik hoop dat het heeft geholpen

xx

anoniempje

Dat is net het probleem heb geen idee waarom ze me zo noemen...

Reputatie 2
Badge +1

Dat is net het probleem heb geen idee waarom ze me zo noemen...

Misschien moet je dat eerst vragen en dan er iets aan doen…?

Dat is net het probleem heb geen idee waarom ze me zo noemen...

Misschien moet je dat eerst vragen en dan er iets aan doen…?

Zal ik eens doen heb nu nog vakantie  , thx voor de hulp!

Reputatie 2
Badge +1

Dat is net het probleem heb geen idee waarom ze me zo noemen...

Misschien moet je dat eerst vragen en dan er iets aan doen…?

Zal ik eens doen heb nu nog vakantie  , thx voor de hulp!

Geen probleem haha

hii

 

Ik heb dit probleem ook mijn familie zegt dit vooral mn familie eigenlijk. ik was op vakantie ik was een beetje voor mn gezin aan het lopen en ik hoorde ze fluisteren “hahahaha kijk “mijn naam” heeft een dikke reet is die een meisje ofz. ik krijg daar srs mental breakdowns vzn nu weet ik nie eens meer ofda ik hetro of bi ben als ik bi ben dan word ik letterlijk geshamed door mn ouders maar ik voel me eerder hetro gelukkig maar het feit dat vplgens mijn familie ik het perfecte kind ben en er word verwacht van mij dat ik voldoe aan de wensen van mn familie ik praatte hier niet eens een maand geleden over met mn zus ik begon srs te wenen en ik vind da niet leuk als mensen mij zien wenen :sweat_smile:

Badge

vrienden weten dan je denkt. mischien hebben ze gelijk maar moet je het nog ontdekken

 

Reageer