vrienden verlaten mij

  • 6 August 2021
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey :)

Ik voel me de laatste tijd niet zo goed. Ik had eerst 3 vrienden waar ik dagelijks mee praatte en waar het heel gezellig mee was, we waren een vriendengroepje. Ik was ook heel close met een meisje uit onze vriendengroep, we appten echt dagelijks over dingen, ook prive dingen en we vertrouwden elkaar heel goed en we konden over letterlijk echt alles praten. Maar zoals je aan de titel leest, hebben ze mij allemaal verlaten, ik weet niet helemaal zeker of het mijn schuld is maar ik zal het verhaal vertellen. Ik zit in groep 8 btw en ik ga volgend jaar naar de middelbare. Nou hier komt het verhaal. Rond december ongeveer werd ik een beetje vrienden met hun, was wel fijn want ik zat een beetje in een moeilijke situatie toen. En we werden steeds closer, heel soms kleine ruzietjes maar dat werd altijd weer opgelost. Zo bleef het een beetje tot ongeveer juni. We gingen bijna naar zon school kamp en ik kreeg zegmaar een crush op een meisje uit die vriendengroep en toen ging het best wel verkeerd. Ik heb het per ongeluk tegen mijn moeder gezdgt maar ik had alleen gezegt dat k verliefd was op een meisje. Toen zei ik om "stoer" te doen tegen een vriendin dat we verkering hadden (tis een online vriendin en ze weet van niks). En ik moest een huilen en toen kwam men moeder binnen en ze ging helemaal vragen wat er was en ze dwong me om te zeggen wat er was uiteindelijk ging ik zeggen dat ik had confessed tegen dat meisje en dat ze het raar vond (ik had nog niks gedaan). daarna realized ik hoe fcking diep ik in de shit zat er hoe fcking veel k had gelogen dus k besloot aan dat te vertellwn dat k op haar was. Ze vond het vgm lowkey raar en ik wist dat ze straight was maar ze zei dat ze op kamp iets wou vertellen in de wcs na 00:00. Daarna had men moeder MIJN BERICHTE GELEZEN EN TOEN ZAT IK NOG DIEPER IN DE SHIT. t was best awkward en uiteindelijk gingen we niet eens naar de wcs om te praten. Ik hoorde haar zeggen daf ze een jongen leuk vond en dat begrijp ik ofc want ze is straight en ik dachg gewoon van boeie dit gaat tocg niet goedkomen ofz dus ze mag lekker met hem zijn. Toen waren we een paar minuten alleen in de tent en vroeg ik wat er was en ze zei van dat lgbtq zijn een sin was en dat ze hoopt dat ik door die fase heen ga ookal weet ik echg zo zeker dat k niet straight ben maar ze vroeg ook van of ik nog moslim wilde zijn en ofc zei ik ja. Ze zei ook dat zodiac signs een sin was ofz en ik ze hoopte dat ik weer normaal word. En toen gingen we niet echt meer appen enz en zij en haar vriendin (een ander meisje uit de vriendengroep, maar ik was niet zo heel close met haar) hadden mij geblokt en toen was ik alleen nog maar vrienden met een meisje uit die vrienden groep maar ik WAS wel heel close met haar. Alleen toen gebeurde er iets alleen dit verhaal word al best lang dus ik ga niet alle details vertellen maar voor een reden zijn we nu ook geen vrienden meer en nu heb ik helemaal niemand ik wil niet aanstellen maar ik voel me echt alleen we praatten eerst echt dagelijks en nu app ik met helemaal niemand. Ik weet niet echt wat jullie hiermee moeten doen en het spijt me dat jullie zo veel hebben gelezen.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Lumi333 

Geen probleem dat het een lang verhaal is :)

Allereerst TOTAAL NIET jouw schuld. Jij bent gewoon wie je bent. Dat iemand daardoor jou niet accepteert vind ik belachelijk. Ik denk altijd, maar zou god of allah of andere god(in) nou echt denken van hé we moeten mensen die zichzelf zijn echt verboden maken. Hun hebben toch dat zelf gemaakt? (Niet gelovig)

Alsjeblieft geen comments over geloof of LGBTQ+ dankjewel.

En wat vervelend dat je moeder door je berichten ging dat is gewoon privé. Tja, dat je soms iets aparts stuurt gebeurd iedereen. Als het je lukt zou ik zeggen maak je niet te druk. Je moeder had dat gewoon niet moeten lezen. En iedereen wil niet dat  je zomaar in z’n berichten gaat kijken.

Het is waarschijnlijk wel handig dat je na de vakantie in de brugklas zit. Dat is een ideaal moment om nieuwe vrienden te maken. Verder voor nu in de vakantie maak misschien wat online vrienden. Ik heb zelf een aantal goede online vrienden. Heb ze nog nooit in het echt gezien, maar nice om mee te chatten.

Veel succes

Groetjes NV 

Reageer