Vraag

vrienden schelden soms met kanker en homo

  • 8 March 2024
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

nou kijk het zijn wel hele goede vrienden en ik kan op school ook niet zo snel nieuwe vrienden vinden en dat wil ik ook niet echt. het zijn echt gewoon hele aardige mensen voor de rest doen ze ook niks fout aleen ik vind met kanker schelden echt niet kunnen, en NEE vertellen dat ik het niet fijn vind dat ga ik niet doen want dan zet ik me echt voor schut ik ben al heel unpopulair in school 

WAT MOET IK DOEN


2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hii! Jaa ik ben het helemaal met je eens en ik erger me er ook heel erg aan alle mensen op school schelden met kanker want dat zijn er bij mij best veel. Ik heb kanker ook van dichtbij meegemaakt (mijn tante had het) dus het ligt ook erg gevoelig bij mij. Het enige wat je kan om het te stoppen is het simpelweg vertellen tegen je klasgenoten. Anders kan je het het best gewoon negeren denk ik hoe moeilijk dat misschien ook is. Groetjess :)

Reputatie 4
Badge +4

Hoi ik zelf scheld persoonlijk best vaak met kanker maar als het echt goeie vrienden zijn dan zouden ze stoppen met het zeggen der van, ik heb ook een vriend en die vroeg vroeger ook of ik er mee kon stoppen en ik stopte dan ook met het Schelde met kanker in zijn omgeving. Maar ze gaan er zeker niet mee stoppen als je niks zegt.

Reageer