Skip to main content

Hallo allemaal

Dus ik ben laatst uit de kast gekomen voor mijn vrienden omdat ik bi ben.

Ik kwam erachter omdat ik een crush had op 1 van hun en dat gaf ik ook toe maar sinds dat ik dat heb gezegd negeren ze me heel erg

en ze spreken af en gamen nu vaak zonder mij

(voor degene die het zich afvraagd, we zijn allemaal 14)

wie weet hoe ik dit oplos? want ik voel me hier best kut over

 

Probeer met ze in contact te komen zodat jullie hier een gesprek over kunnen. Als ze je negeren om het feit dat je bi bent zijn het geen goede vrienden, vind ik.


Probeer om met 1 iemand in contact te komen, als je met iedereen tegelijk zal er altijd iemand tegenhouden waardoor derest ook. Als je ze niet accepteren zijn het geen vrienden vind ik.


Hi, 

Ik snap dat je je er rot over voelt. Wat een rot actie van hun ook. Ik vind dat je juist heel dapper bent geweest om zo eerlijk te zijn.  Je zou kunnen proberen het gesprek met ze aan te gaan hierover. 
 

Ik weet je situatie niet en ik weet niet hoe goed je bevriend met ze bent, maar als je vrienden zo blijven doen, is het misschien beter om te bedenken of zij jou wel verdienen en of de vriendschap wel goed is voor je. Als ze je zo blijven negeren, zijn het geen echte vrienden. Je bent meer waard dan dat en hebt meer aan mensen die je accepteren om wie je bent. 
Succes en sterkte ermee! 


Reageer