Vraag

vrienden negeren me

  • 3 July 2020
  • 3 reacties
  • 283 Bekeken

Badge +1

Hoi allemaal,

het gaat de laatste tijd niet heel goed tussen mij en mijn vriendinnen… ze praten niet veel meer tegen me op school en laten me alleen zitten. Ze werden ook boos omdat ik niet veel meer tegen me zei op school. (Gaat ook moeilijk als ik alleen zit en geen pauzes heb door corona)  Er is een vriendin die nog wel met me praat alleen zij laat me ook steeds vaker op gelezen of ongeopend terwijl ik kan zien dat ze wel online is of net is geweest…  Ik voel me niet goed genoeg en alsof ze me niet meer willen of iemand beter hebben gevonden. Ze worden ook opeens snel boos en doen er niks aan om het op te lossen. Het is nu vakantie en ik heb gister het schooljaar niet echt goed afgesloten… ik zit hele dagen alleen… vanavond is er een feestje en ik weet niet zo goed of ik er wel heen moet gaan mijn 3 vriendinnen zijn de enige die komen van de mensen die ik ken. Ik ben bang dat ik alleen kom te staan op het feestje. Dan kan ik niet zomaar naar huis omdat het tot laat duurt en mijn vader me niet eerder zou kunnen komen halen. Ik weet niet wat ik moet doen en lig al dagen huilend alleen op mijn kamer… heb ook niemand om mee te praten niemand snapt me zelfs mn ouders niet… is er iemand met advies? Zou fijn zijn xx mij


3 reacties

Als je vrienden jou niet willen zijn ze het niet waard wat ik zou doen is gewoon naar het feest gaan en los gaan maak nieuwe vrienden om mee te hangen en als je vrienden je niet meer willen waarom de moeite doen als hun dat niet doen

Hopelijk  heb je het leuk op dat feest

Badge

Hey!

Ik heb hier zelf eigenlijk ook best wel last van… Mijn vrienden gaan vaak met andere in de pauze hangen en dan sta ik altijd een beetje alleen. Ik zit nu in de eerste en heel veel vrienden uit mijn oude klas zitten op een andere school. Ik snap nu tijdens de pauze altijd met een jongen uit mijn oude klas. (stiekem vind ik hem ook leuk… :grimacing: )

Ik zou als ik jou was gewoon lekker naar het feest gaan om gewoon even los te gaan! Ga naar je vrienden toe en vertel ze de waarheid. En als ze jou niet zien zitten, dan zijn ze het gewoon niet waard!!

Groetjesss :)

Badge +1

Hey!

Ik heb hier zelf eigenlijk ook best wel last van… Mijn vrienden gaan vaak met andere in de pauze hangen en dan sta ik altijd een beetje alleen. Ik zit nu in de eerste en heel veel vrienden uit mijn oude klas zitten op een andere school. Ik snap nu tijdens de pauze altijd met een jongen uit mijn oude klas. (stiekem vind ik hem ook leuk… :grimacing: )

Ik zou als ik jou was gewoon lekker naar het feest gaan om gewoon even los te gaan! Ga naar je vrienden toe en vertel ze de waarheid. En als ze jou niet zien zitten, dan zijn ze het gewoon niet waard!!

Groetjesss :)

Hoii 

echt super vervelend voor je! Misschien is het leuk als je bij die vrienden gaat staan in de pauze misschien word het dan wel erg gezellig of leer je andere kennen. En wel gewoon door blijven snappen met die jongen😌 

dat feestje was bij mij opzich wel oké trouwens. We zijn alleen geen vrienden meer aangezien ik mentaal echt snel achteruit ben gegaan en en nu in een instelling zit. Ze vonden het lastig om hier mee om te gaan denk ik… zijn nu helaas geen vrienden meer misschien is het ook wel beter zo.

hoop dat je hier wat aan hebt! Ookal heb je nu waarschijnlijk online les. Probeer het anders maar weer wanneer je naar school gaat!

 

 

Reageer