Skip to main content
Vraag

vrienden met problemen

• January 8, 2025
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn beste vrienden die hebben veel problemen thuis en hebben het moeilijk met hun mentale gezondheid. Maar ik ook. Dus als zij mij wat vertellen wat ik moeilijk te vertellen vind of heftig vind vertel ik dat ook aan mijn moeder. Maar nu vertellen m’n vrienden mij trots dat ze me niet alles meer willen vertellen omdat ik alles aan mijn moeder vertel. Terwijl ik dat alleen maar doe zodat het geen negatief effect heeft op mijn mentale staat zeg maar. En mijn moeder doet er niks mee. Ze zal nooit mensen inlichten zonder dat ik daar toestemming tot geef.. hoe kan ik er ooit voor zorgen dat mijn vriendinnen weer dingen met me willen delen?

3 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Jeetje wat lastig, maar ook wel erg herkenbaar 😓. Je kunt aangeven dat je er wel voor ze wilt zijn  en wat je erover  tegen je moeder zegt, ze er echt niks mee gaat doen.  Hopelijk heb je hier iets aan en blijven ze toch nog dingen delen. 

Liefs 🤗

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 9, 2025

Hii, 

Jij hoeft niet problemen niet alleen te dragen dus het is heel goed dat je het aan je moeder zegt! Misschien kun je aan je vriendinnen benadrukken dat je moeder echt niks aan iemand doorzegt maar dat je dat wel zwaar vindt om hun verhalen alleen aan te horen en het daarom tegen je moeder zegt? Net zoals ​@Boterbloempjee het hierboven exact zei. 

Liefs 

Anoniem789 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 10, 2025

Hii!

heel erg bedankt voor de reacties!

Ik zal mijn best doen en hopelijk begrijpen ze mij op een gegeven moment. :)