Skip to main content

vrienden lijken me te negeren

• June 7, 2026
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

ghast
Forum|alt.badge.img+9

Hoi lieve Forumleden,

Nog eens een topic… Ik wilde ff zeggen dat ik voel alsof ik word buitengesloten. Elke keer als er een evenement is of feestje of zoiets, dan wordt iedereen uitgenodigd behalve ik. Ik weet niet waarom dit zo is, maar het geeft me het gevoel dat ik niet genoeg ben. Verder word ik gwn zo vaak geghost voor geen reden, alsof mijn vrienden het niks kan boeien wat ik ze stuur.  Soms heb ik gewoon wat steun nodig (ik ben er ook voor anderen) en ik snap dan dat het niet super leuk is om zo een gesprek aan te gaan, maar ghosten doet wel pijn. Ben ik een irritant persoon en moet ik het accepteren? Wat denken jullie?

Groetjes,

ghast

4 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi lieve ​@ghast!

Wat rot en naar zeg 😞 lukt het wel om dit bij je vrienden uit te spreken? Ze mogen echt wel weten wat het met jou doet en hoe jij het ervaart. En nee je bent niet irritant, je lijkt me juist heel lief, behulpzaam en een begripvol iemand, het is juist volkomen logisch dat je steun zoekt ( dat verdien je ook). Ze zouden er ook voor je moeten zijn ♥️ Ik hoop heel erg dat je snel minder het gevoel hebt dat je word buitengesloten en je hier iets aan hebt!♥️

Dikke knuffel🫂

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • June 8, 2026

Hey ​@ghast ,

Ik sluit me aan bij wat ​@Boterbloempjee , snap dat dit super rot is en je verdient beter dan dit🫂 Wil je alleen eig ook iets zeggen, want snap je gevoel echt heel goed, maar als ik vanuit mezelf mag spreken.. in van die vriendengroepen op de middelbare (vooral bij jongens voor mijn gevoel maar niet alle natuurlijk) is het vaak niet zo geaccepteerd om over gevoelens te praten of weten ze niet zo goed hoe erop te reageren, en ghosten ze daarom maar. Dat maakt het niet minder rot natuurlijk maar stelt je misschien wel een beetje gerust dat het niet aan jou als persoon hoeft te liggen. Mijn ervaring is dat praten vaak beter lukt als je even alleen bent met één van hun waar je de beste klik mee hebt, en irl in plaats van te appen :) In een groepje gaat "stoer" doen vaak voor🫠

Dikke knuffel, weet dat wij er hier voor je zijn ❤ 

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 10, 2026

hi lieve ​@ghast,

ik sluit me aan bij de woorden van ​@Cantaloupe  en ​@Boterbloempjee . en je bent helemaal niet iritant je bent een super  lief en aardig persoon en zo kom ook je over op het forum. je helpt altijd veel mensen hier dus jij verdient het ook om geholpen te worden of steun te krijgen.

veel liefs vie💗

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 10, 2026

Hey! En ik ben het dan weer helemaal eens met ​@vie ! Niks mis met jou en je bent gewoon een topper! 

😘Tover