Vraag

Vrienden in andere klas

  • 26 September 2019
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,
Ik wil jullie iets vertellen,
Ik zit in de 3e van mavo en ik ben supper onzeker. ik had vorig jaar heel veel leuke mensen in de klas maar nu hebben ze me in een klas gezet met allemaal k*t kinderen. Ze schelden me de heletijd uit.
Ik heb alles al geprobeerd om uit deze klas te gaan en weer bij mijn vrienden te komen maar dat mag niet. Mijn mentor wijst het verzoek steeds af echt stom natuurlijk, hij vind pesten geen goede reden om uit de klas te gaan.
Nu mag zo'n populair jongetje met aleemaak gekke merkkleding wel naar een andere klas omdat hij "niet genoeg sociaal contact heeft".
En dan denk ik is dat dan wel een goede reden.
Mijn ouders hebben het opgegeven maar ik wil natuurlijk nu ook over als hij ook overmag mag 8k ook over. Nu wil ik dus naar een andere school omdat het gwoon zo stom is op mijn school maar dan denk in weer en mijn vrienden dan..

Echt wat moet ik doen ik weet het niet meer..

Xx

1 reactie

Oei, maar goed dat je er over wilt praten!

Pestgedrag is natuurlijk niet oké, en hier moet jou mentor iets aan doen. Doet hij dit niet zou ik naar een vertrouwingspersoon gaan, en je verhaal daar vertellen. Diegene zal jou hoogswaarschijnlijk wel serieus nemen. Vertel ook gelijk alles over je mentor, om de vertrouwingspersoon in te laten zien dat je echt niet op je plek zit in je klas. Dan kunnen jullie samen naar een oplossing zoeken. Wees niet bang dat hij of zij het hier met je mentor over zal hebben, het is namelijk hun taak om het geheim te houden!

Sorry voor evemtuele spelfouten, ik kom namelijk niet van mavo😖😁

Liefs,
LVA

Reageer