Skip to main content

vrienden, gedoe en verliefdheid?

• January 23, 2026
  • 0 reacties
  • 42 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben abs (mijn bijnaam ofc en ben een meisje)

Ik werd dus laatst in een snapgroep gedaan, dat maakte mij niet heel veel uit want mijn nicht zat erin (waar ik erg close mee ben) dus iedereen ging in die groep bellen dus ik ook (zaten echt maar 4 mensen in die groep) waaronder het vriendje van mijn nicht en haar normale vriend. Ik vond hun eerst erg apart omdat ze echt gekke humor hadden (iykyk) maar ik wende er wel aan en vond het erg grappig worden. Maar toen kreeg dat vriendje van mijn nicht (noem hem ff jaap) op een of andere manier een foto van mij (waar mijn vriendin opstond die er helemaal niks mee te maken heeft) en ging er stickers van maken met dildo in onze mond enzo, ik vo d het gelijk al niet echt heel grappig ofzo, het ging een tijdje zo door dat hij telkens die sticker stuurde in groepen en ik had echt al 10× gezegd dat hij moest kappen met die stickers te sturen en dat ik hem anders zou rappoteren, na zoveel keer was ik er echt zat mee en rapporteerde hem. Maar hij blijk dus vaker gerapporteerd te zijn dus hij werd permanent geband. Gelukkig had ik nog zijn nummer op WhatsApp en probeerde het goed te maken. Hij zat echt heel erg te dreigen enzo dat hij mij zou neersteken maar na een tijdje was het (idk hoe) weer goed. Toen gingen we elke avond (samen met mijn nicht en die andere vriend bellen) maar toen zaten wij een keertje echt te kloten met elkaar en toen werd die ene vriend echt super boos omdat hij vind dat wij te filterig deden, gelukkig was dat ook weer snel opgelost, ong 1 week later na dat zij mij nicht dat die vriend op mij verliefd was (ze had ook bewijs en alles) dus dat vond ik nogal kut want ik vind hem niet leuk leuk ofzo. Gister heb ik samen met die nicht en die vriend voor het eerst samen afgesproken (dat was ook de eerste keer dat ik die vriend zag) en hij was mwa aardig maar hij is gwn echt een beetje apart en hij is ook nog 3 jaar ouder dan mij en rookt erg veel en ik rook niet. Maar vandaag zat ik dus te bellen met zijn 2en (ik en die vriend) en toen kwam jaap erbij en zij dat mijn nicht zelfmoord wou plegen ( ze heeft wel eerder geprobeerd en ze was bijna een halfjaar clean en dat hadden wij ook gister gevierd) dus tja en dat kwam omdat ze zich niet goed voelde voor iedereen enzo... gelukkig hebben wij haar kunnen overhalen om het niet te doen maar ze blijft natuurlijk deprie en dat is kut want ze betekent echt veel voor mij en jaap…

Maar ik heb dus een secret crush op jaap en hij volgensmij ook op mij en dat heeft mijn nicht dus door dat hij op mij is en nu doet ze ook telkens als hun ruzie hebben(dat is best vaak) zeggen dat hij toch veel liever met mij wil en hij op mij is en ik weet niet wat ik daarvan moet vinden en ik heb ookal 1000x gezegd dat ze daarmee moet gaan kappen maar ze doet dat niet echt

Mijn nicht en jaap wonen ook 2 uur bijelkaar vandaan dus zien elkaar amper en ik woon in hetzelfde dorp als mijn nicht maar ik heb jaap dus nog nooit in het echt gezien maar hij is zo aardig en grappig maar ook weer apart ofzo maar ik heb nu even jullie meening nodig over allen dus tja

En dat van die ene andere vriend die op mij is is ook echt gek want hij wil de hele tijd vragen om aftespreken maar ik zeg telkens nee

Ik bel zegmaar echt elke avond met hun dus we zijn ook allemaal erg close met elkaar

De relatie van mijn nicht en jaap is ook bijna uit dus tja.…

Maar als jullie nog tips hebben of vragen of meeningen geef ze dan!

Dat was het baiii!