Skip to main content
Vraag

vrienden en vriendinnen kwijt misschien wat moet ik doen

• February 24, 2025
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

Hi mijn telefoon is gister stuk gegaan en is niet meer te maken mijn oma is met de verzekering aan het regelen voor een nieuwe maar ik heb tot dan een andere maar ben al mijn contacten kwijt waaronder die van mijn vriendinnen en vrienden (heb op een na alleen maar online vrienden en vriendinnen) ik weet niet hoe ik het terug moet krijgen voel mij al zo eenzaam heb ook geen snap of insta en de app waar we elkaar hebben leren kunnen gebruikt niet iedereen help wat moet ik doen 

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Gekehenkie, ik snap dat je je nu echt eenzaam voelt omdat je je telefoon kwijt bent en je contacten kwijt bent, vooral omdat het vooral online vrienden zijn. Probeer hulp te vragen aan een familielid of een goede vriendin om je contacten door te sturen via sms of een andere app. Kijk ook of je oude berichten, e-mails of notities hebt waarin nog telefoonnummers of contactgegevens staan. Je kunt ook via gezamenlijke vrienden of sociale media laten weten dat je je contacten kwijt bent, zodat ze jou weer kunnen bereiken. Misschien kun je tijdelijk een andere app gebruiken, zoals Telegram, Discord of Facebook Messenger, om contact te leggen. Schrijf alvast namen en gebruikersnamen op, zodat je ze straks makkelijk weer toe kunt voegen. Het is echt rot dat je je nu zo voelt, maar hopelijk komt alles snel weer goed!

xx liefs Wolf 🐺

• August 4, 2025

Thanks gelukkig heb ik een vervangerde telefoon gekregen van de verzekering en is mijn simkaart niet beschadigd geraakt dus heb alles weer gw

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Ah super fijn! 😄 Dan kan je weer gewoon alles doen op je telefoon zonder stress. Goed dat je simkaart ook nog gewoon werkt! 🎉📱

xx liefs Wolf 🐺

• October 5, 2025

Ja