Vrienden en sportschool

  • 2 April 2018
  • 6 reacties
  • 202 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga vaak naar de sportschool en voel me hierdoor ook een stuk beter en relaxter als ik klaar ben maar ik zit met iets.
Mijn vrienden maken mij vaak belachelijk omdat ik naar de sportschool ga. Ze zijn vaak wel aardig maar het is wel vervelend als ze weer grapjes over me maken omdat ik dan ga sporten.
Op alle verschillende manieren weten ze me geïrriteerd te maken. Zo kijken ze bijvoorbeeld naar de accounts die ik volg op insta en daar zitten ook gymaccounts tussen en dan kijken ze daar op en lachen ze me weer uit.
Het is gelukkig niet zo dat ze me demotiveren om naar de sportschool te gaan maar irritant en vervelend is het wel, daarom vraag ik me ook af wat ik het best kan doen.

Groeten van Gewoonlijkik

6 reacties

Heb je hen hier al op aangesproken een aangegeven dat jij het niet leuk vindt?
Als het namelijk jou vrienden zijn, dan verwacht ik dat zij daar rekening mee willen houden.
Hoi!

Dat is niet fijn van je vrienden. Ik zie niet in waarom en hoe je negatieve opmerkingen maakt over iemand die aan zijn/haar gezondheid werkt.

Zoals @MensPersoon zegt bespreek je dit best met hen. Het is sterk van jou dat je je motivatie blijft behouden. Nog fijner zal het zijn wanneer de nare opmerkingen ophouden.

Groetjes
x
Dit kan je geen echte vrienden noemen. Echte vrienden zouden je niet gaan uitlachen ik zelf zit op voetbal en ga 3x in de week voetballen en ook nog 6x in de week naar de sportschool en mijn vriendinnen vinden dat juist leuk voor mij het is goed dat je jezelf niet aan het demotiveren bent maar ik zou je vrienden aanspreken.
Hi Gewoonlijkik,

eens kijken wie er het laatst lacht als jij deze zomer met je fitte body naast je vrienden loopt op het strand of bij het zwembad :)
Alle meisjes komen achter jou aan of jongens. Ik weet niet waar jouw voorkeur naar uit gaat.
Btw als je jongens niks vind, stuur je die maar naar mij toe :P

Beetje kansloos zulke grappen. Gelukkig zijn ze verder wel ok als vrienden, maar toch.

Als ik jou was zou ik iig gewoon lekker doorgaan met de sportschool en sws met alles waar je blij van wordt (en anderen geen schade toebrengt :))

Groetjes,
M&M's
Ik zou ze aanspreken maar maak er tijdens het gesprek geen GROOT probleem van maar zeg gewoon dat ze even moeten stoppen met dat soort dingen zeggen

en zoals M & MS zegt... jij loopt in de zomer lekker gespierd rond
Hoi,

Ik zou je inderdaad proberen er niks van aan te trekken en je vrienden hiermee confronteren.

Wellicht zijn ze jaloers op je en zeggen ze daarom deze dingen tegen je. Dan zou jij ze kunnen overhalen met je mee te gaan :D

In ieder geval, als het echte vrienden zijn, zullen ze stoppen als je ze er op aanspreekt.

Gr. Pin

Reageer