Skip to main content
Vraag

vrienden en feestjes

• April 3, 2026
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Het voelt heel stom maar eigenlijk boeit het ook weer niet

ik zit dus in een grote vriendengroep maar het is niet echt wen vriendengroep het is gewoon een grote open groep maar je ehbt vaak feestjes of hang out met de groep maar het voelt zo moeilijk om soort van iedereen die je heel erg mag en van je houd allemaal zonder jou samen te zien en dan is het gewoon een feestje en dan ken je de gever niet super goed maar aslnog veolt het dan kut. Ik he dan ook heel vaak dat ik ge twijfelen aan em vriendschapen die ik heb met anderen. En als het op de andere manier is dat ik wel word uitgenodigd en andere neit dan voelt dat geel normaal van ja… 

en het voelt ook stom dat mijn beste vriendin uit de groep echt overal word uitgenodigd bij iedereen. Dus ik weet niet wat ik moet doen of het gewoon niet zo veek boeit en het gewoon moet laten maar het voelt echt heel kut en het gebeurt echt heel vaak maar tegelijkertijd heb ik elk weekend wel iets met die groep. Maar ik hoor er niet echt bij….

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 7, 2026

reageer ff voor tips

Forum|alt.badge.img

Dat gevoel heb ik ook wel een beetje… Je kan een x iets leuks gaan doen met alleen je beste vriendin (en het er dan miss over hebben) Je kan het er ook een keertje met je moeder over praten.

Hopelijk kan je er iets mee!