Vraag

vrienden boos!!

  • 31 May 2023
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Badge

Wat moet je doen als je (merendeels van je)vriendengroep boos op je is?

Ik ben blijkbaar vanochtend uit de groepsapp gegooid en heb ook via een andere groepsapp een soort sorry bericht gestuurd. Ze hadden het wel gelezen maar niemand reageerde daarna ben ik ook uit die groepsapp gegaan en nu weet ik niet wat ik moet doen en als ik naar de docentga wordt het waarschijnlijk alleen maar erger...


5 reacties

Waarom zijn ze boos dan?

Badge

 

Waarom zijn ze boos dan?

 

Ze hebben ruzie met iemand die ik wel gwn soort van mag en diegene waar ze ruzie mee hebben vroeg om iets wat hun zeiden dus k stuurde een screen vn de chat en diegene waar ze ruzie mee hebben heeft het door vertelt tegen mijn vrienden en zo zijn ze dus boos i know dat t mijn fout is mr alsnog en ja tis n vaag verhaal😂

Nee ik snap het.  Ja dat is niet slim.  Nooit snitchen of screens delen.  Het zal wel ff duren voordat ze je weer vertrouwen.

Aan de ene kant is het gewoon dom om te snitchen aan die persoon waarmee je vrienden ruzie hebben. Aan de andere kant is het ook fout dat die persoon het weer heeft doorgestuurd naar die vrienden van jou. Betrouwbare vrienden heb je dus…

Badge

blijkbaar waren ze meer boos op diegene dan op mij, want ze praten gewoon tegen mij alsof er niks is gebeurt!(al zit k niet meer in de groepsapp, omdat ik dat zelf niet meer wou)

Thanks voor alle reacties en voor iedereen stuur inderdaad nooit dingen door can mensen naar andere mensen, want bij mij is het redelijk goed afgelopen, maar bij andere kan het ook heel anders aflopen.

De afbeelding is verwijderd omdat die wellicht door de andere leden van de app-groep wordt herkent, dan komt jouw anonimiteit in gevaar. De kindertelefoon

 

 

Reageer