Skip to main content

Al 'n tijdje wilt mn vriend mn ouders ontmoeten. Heeft hier meerdere plannen voor bedacht maar ik heb echt strenge ouders waarvan mn moeder heel snel boos kan worden dus meestal zeg ik uiteindelijk nee. Omdat ik weet van mijn moeder dat het anders echt niet goed gaat lopen. Nu zegt hij dat ik daarmee eigenlijk  zeg dat ik hem niet vertrouw. Ik zeg alleen maar nee omdat ik bang ben van mn ouders en eigenlijk mezelf niet vertrouw dat ik het goed kan laten lopen.

Nu is hij mede hierdoor en gewoon z'n zelfhaat suïcidaal en maak ik me zorgen. Ik weet niet hoe ik het oplos en hij wilt niet naar een therapeut of de zorg op school omdat hij ze niet vertrouwt. Ik wil niet zijn therapeut zijn want ik heb ook mijn eigen leven maar ik weet niet wat ik nu moet doen.

Graag advies of iets

 

Hi, wat een lastig probleem voor je! Ik zou willen dat ik een super tip had. Ik vind het wel lief van hem dat hij je ouders wil ontmoeten. Maar dat hij hierdoor en door andere dingen er zo aan toe is heeft denk ik meerdere oorzaken. En jij zit er nu erg mee. Misschien goed voor je om de kindertelefoon te bellen of te chatten want zij kunnen door vragen en dan een goed advies geven. En hopelijk heeft iemand op dit forum nog een goede tip!

Veel sterkte! 

Sjammetje xxxxx


Reageer