Skip to main content

Hey, 

Ik ben Dannie, en heb iets, al vind ik het zelf, iets heel rots meegemaakt,

Ik zit elke dag, uren op Discord, dat is een erg bekend platform voor vooral gamers, om te bellen tijdens het gamen, te chatten, groepen kan je maken ect, ik heb daar dus iemand ontmoet (13-11-2020), (naam verwijderd door KT)heet hij, waar ik heel veel mee ben gaan chatten, hele leuke momenten enzo meegemaakt, eigenlijk geen stomme momenten, en nu de laatste tijd is het chatten minder, nou, vond ik niet zo heel erg, ik had het ook niet echt door, 

nou, hij reageert nu ook anders, als ik wat zeg, is het gewoon soortvan van ik ken jou niet, terwijl het een tijdje geleden heel vrolijk was, hij stuurt nooit meer wat, hij ¨negeert¨ me soortvan heb ik het gevoel, en ik ben gewoon mega verdrietig, ik huil elke dag wel erom, 

En ik heb het gevoel dat het gewoon niet goed afloopt, en dan stort mijn leven echt in, omdat hij zoveel voor me betekende…

En ik denk al na over zelfmoord plegen.

 

Groetjes, Dannie     ( Namen veranderd door de kindertelefoon vanwege regel 6. plaats in je bericht geen persoongegevens)

Heey,

Wat vervelend zeg, dat je vriend zo doet. 

Heb je het al met hem bespreken? Dat je merkt dat hij anders doet en dat je dat niet leuk vindt.

Misschien is het een idee om het met iemand te bespreken. Dit kan opluchten en dan loop je er ook niet zo alleen mee rond. Ook over je zelfmoordgedachtes.
Je zou met iemand uit je omgeving kunnen praten, zoals: je ouders, iemand op school, een vriend/vriendin, iemand anders die je vertrouwt. Je zou ook met 113 zelfmoordpreventie kunnen bellen of chatten. Dit is gratis en annoniem, en ze zijn 24/7 bereikbaar. Het nummer is: 0800-0113 en je kan chatten via: https://www.113.nl . Je kan natuurlijk ook met De Kindertelefoon bellen of chatten

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes

 

joeeeeee


-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Dankjewel!!!
Ik ga het erover hebben 

 

 


Hi, is het nog goed gekomen??


-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Ja gelukkig wel


Reageer