Vraag

Vriend verloren

  • 29 June 2020
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

Badge

Ik ontmoette een jongen op minecraft, samen met mijn vrienden groep. Een keer kreeg een jongen die mij leuk vond ruzie met 2 vrienden van hem die wij ook wel kenden maar niet zo goed. Wij wouden de ruzie goedmaken, en 1 van die vrienden zei dat die andere vriend maar met ons moest bellen om het uit te leggen. Hij ging bellen met 1 van ons, en later kwam hij bij ons in het gesprek.

 

Ik werd eigenlijk al gelijk verliefd op zijn stem en lach. Blijkbaar had de jongen die mij leuk vond mijn foto van mezelf doorgestuurd naar C en S (de twee vrienden) S zat bij ons in het gesprek en zei dat. Later die avond bedankte ik hem er voor en gingen we praten tot 2 uur s’nachts. 

 

We gingen vaker praten en ik kreeg bijna elke avond zijn stem & lach te horen, maar laatst ging hij uit elke groep . Ik was best close met hem en vroeg waarom. Hij zei dat hij zich moest focussen op school. Donderdag nacht kwam ik er achter dat hij mij had geblokkeerd op instagram. En gisternacht blijkbaar ook op snapchat en daar was hij niet actief op. Alleen op Discord had hij me niet geblokkeerd, ik heb hem een paar berichten gestuurd maar hij komt niet online. 

 

Ik ben hier nu al 2 dagen verdrietig om.. Wat moet ik doen? Want waarom blokkeer je me? Dat hoeft toch niet voor dat? En je kan toch heus wel eventjes met mij praten over dat?


5 reacties

Hoi

 

Wat naar dat deze vriend je plots blokkeerde. Mogelijks spelen hier een hoop ingewikkelde gevoelens mee. Denk je, aangezien hij jou geblokkeerd heeft, aan een vriend(in) te kunnen vragen om met hem te praten? Op die manier zou de situatie uitgeklaard kunnen worden. 

 

Gr. Kenshin

Hallo Anoniempje_x.groningen :)

Je kunt zoals Kenshin voorstelt een vriend(in) vragen.  Ook kun je natuurlijk wachten tot hij een reactie geeft, want misschien is hij te druk om Discord te checken.

-TheMightySlayer <3

Badge

Hoi

 

Wat naar dat deze vriend je plots blokkeerde. Mogelijks spelen hier een hoop ingewikkelde gevoelens mee. Denk je, aangezien hij jou geblokkeerd heeft, aan een vriend(in) te kunnen vragen om met hem te praten? Op die manier zou de situatie uitgeklaard kunnen worden. 

 

Gr. Kenshin

Ja maar hij komt niet online.. dus ik kan het wel vragen aan iemand anders maar hij zelf komt niet online

Badge

Hallo Anoniempje_x.groningen :)

Je kunt zoals Kenshin voorstelt een vriend(in) vragen.  Ook kun je natuurlijk wachten tot hij een reactie geeft, want misschien is hij te druk om Discord te checken.

-TheMightySlayer <3

Klopt kan ook wel

Misschien dat deze persoon momenteel dan wat anders aan zijn hoofd heeft, als hij niet online komt. Geef het gerust enkele dagen tijd, en kijk dan eens of hij al weer contact wil. Wil hij dat niet, kan je nog steeds een vriend(in) vragen om met hem te praten. 

 

Gr. Kenshin

Reageer