Vraag

vriend van een vriend weet ik niet wat ik daarmee moet

  • 17 December 2021
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen,

 

ik heb een vriend van school die ik wel leuk vind als vriend (laten we hem Hans noemen), maar hij heeft een andere vriend (laten we hem Peter noemen)  die zeg maar drinkt en illegaal vuurwerk afsteekt, en ik wordt de hele tijd aangedrongen om mee te gaan op straat waar Hans een hele andere houding aan neemt, dit vindt ik lastig want ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet.

 

vanavond ben ik weer mee gevraagd, en ik kan eigenlijk geen nee zeggen dus dan ga ik mee, en ben dus mee gegaan. Daar werden diverse illegale vuurwerken afgestoken, ik wil hier eigenlijk natuurlijk niet bij zijn. Maar ik weet dus niet zo goed wat ik met Hans aan moet. Heeft misschien iemand een tip of zo?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Oke ik klink nu miss als een oude betweterige oma maar ga niet meer mee oké? Je kan hier fucking veel gezeik mee krijgen en straks gaan mensen wegrennen en ziet de politie je en ben je echt de lul ik snap dat je je vriend niet kwijt wil en dat hoop ik ook niet voor je maar alsjeblieft let op jezelf en als je een vraag heb mag je het altijd onder deze topic aan mij vragen ik zal de naam van de topic screenen dan kijk ik soms of je wat gezegd hebt:)

Badge

dump hans

Reputatie 5
Badge +3

Het kan zijn dat er twee reacties van mij komen want had er eerder ene gedaan maar die was niet aangekomen. Ga er niet meer heen als de rest wegrent en de politie ziet je heb je een probleem ik snap dat het lastig is ik zou met een vertrouwenspersoon op school praten maar echt let op jezelf als je vragen hebt mag je die aan me stellen ik zal deze topic screenen dan kijk ik af en toe:)

Reageer