vriend liegt al 3 jaar tegen mij

  • 20 August 2020
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Badge

Hey Hey , ik ben Diela, ik heb een vriend die al 3 jaar tegen me liegt. Hij verzon dat ie zelfmoord ging plegen. hij verzon dat hij kanker had. hij verzon dat ie naar een psychische kliniek moest, hij verzon dat hij een heftige hart aanval heeft gehad waardoor hij heel lang niet meer kon praten. en zo kan ik nog wel een paar uur door gaan. Deze leugens hebben mij veel pijn gedaan en ik ben zelf in een depressie gekomen omdat ik me zo erg zorgen maakte over hem. Ik geloofde hem en ik heb ook heel veel verteld over mijn leven. Ik ken hem via een spel dat ik vroeger speelde moviestarplanet :D. Maar het blijkt dus dat je niet iedereen kan vertrouwen ookal geef je zo veel om hun. Ik heb per ongeluk ook een vriendschap tussen mijn vriend en zijn beste vriend verbroken omdat ik hem wou beschermen. Hij is namelijk 13 en die jongen was 18. Mijn vriend heeft gevoelens voor die 18 jarige jongen maar k wou m beschermen omdat die jongen op omegle zat en een pedofiel was. Ik voel me super schuldig en ik kan het niet los laten. Terwijl hij mij het meest gekwetst heeft. Ik belde vroeger echt elke dag met m maar dat is veranderd en k weet niet waarom. Ik kom gewoon niet uit dit probleem en ik hoop echt dat jullie misschien een oplossing hebben. aangezien ik niet mijn hele leven wil verpesten omdat ik zo veel om hem geef. Groetjes Diela

 


2 reacties

Badge

Hai en heb een tip het is misschien niet het leukste maar tip maar misschien moet je gewoon loslaten  ik had een bff waar ik niet normaal om gaf ik vond haar zelf belangrijker dan mezelf maar brak ze Mn hart zo erg (Mn hart is nog steeds gebroken) maar ik denk niet dat ik nog aan iemand zal geven en ik vind dat ik de goede keuze heb genomen misschien moet jij dat ook doen

veel sterkte❤️❤️❤️

Badge


ik weet het echt niet meer hij heeft net verteld dat zijn hersenen afsterven en ik weet niet wat ik moet geloven ik ben er net achtergekomen dat ik een angststoornis en depressie heb EN dermatillomanie

Reageer