Skip to main content
Vraag

vriend doet sh, wat moet ik doen

• May 26, 2026
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

ik heb een vriend (soort van we praten gwn soms) en ik wist al dat zij emo was, maar vandaag tijdens LO zag ik allemaal scars op haar been. ze zei tijdens Frans al dat ze dit weekend 3 dagen alleen thuis was, dus ik maakte me zorgen. iemand vroeg aan haar wat het was en ze zei dat het haar kat was. ik geloofde dat niet want het waren echt mes scars en ook echt veel (Ik heb zelf ook sh gedaan dus ik wist hoe dat er uit zag) na school was ik met haar aan het praten geraakt en vroeg over die scars en uiteindelijk gaf ze toe dat het sh was. daarna probeerde ze het onderwerp te vermijden. ik heb haar gevraagd om te proberen te stoppen, maar ze zei dat dat niet zomaar kon (snap ik) ik heb haar doorgestuurd naar dit forum, maar ik weet niet of dat gaat helpen. wat kan ik doen?

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 26, 2026

miss zijn er vertrouwingspersonen op jou school of zijn er gratis psychologen of mensen die ze in vetrouwen heeft om er over te praten en mogelijk een oplossing vinden

ze krijgt theraphie maar dat helpt niet echt

dit is btw nieuwe mijn nieuwe acc op de andere stond te veel prive info, en dat meisje gaat dus ook op het forum ik wil dan ff mijn acc verwijderen