Skip to main content
Vraag

vriedin gevonden drnk ik

• December 27, 2024
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Hi sorry dat ik steeds lang er niet ben ik voel mij zo slecht mentaal en fysiek voel mij ook eenzaam ik zit op tafel tennissen en we hadden vandaag een wedstrijd (heb alleen vrienden online en alleen in vriendin in het echt bij tafeltennis) ik wist al dat er mensen mochten komen die niet led waren en ik zag die ene vriendin met weer haar vriendin die kende ik niet maar we hadden het heel gezellig had na de wedstrijd en afspraak in mijn gezondheid centrum en omdat ik eerder klaar was omdat ik al klaar was ging ik mij omkleden daarvoor (hun waren ook klaar) ik dacht ze wachten wel want mijn vriendin wacht altijd na training op mij maar toen ik klaar was waren hun al weg ik wil al langere tijd mijn vriendin haar nummer maar vergeet het telkens te vragen dus kan haar niet appen en vragen als ik haar zie kan ik haar niet zomaar haar nummer want als ik dan om het nummer van haar vriendin vraag lijkt het alsof ik het alleen maar om dat te vragen haar nummer heb vraag terwijl ik ook haar nummer wil sowieso wat moet ik doen? Plis 

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Gekehenkie, ik snap dat dit heel lastig voelt, vooral als je het idee hebt dat je vriendin ineens weg is zonder dat je haar nummer hebt. Het is super normaal om te twijfelen over hoe je het moet vragen, vooral als je niet wilt dat het ongemakkelijk overkomt.

Misschien kun je het zo aanpakken: de volgende keer dat je haar ziet, begin gewoon met een praatje over iets wat jullie gemeen hebben, bijvoorbeeld tafeltennis of de wedstrijd. Dan kun je zeggen iets als: “Hey, mag ik je nummer? Dan kunnen we ook buiten de training om nog eens praten of afspreken.” Als ze vraagt waarom, kun je gewoon eerlijk zeggen dat je het leuk vindt om contact te houden.

Je kunt ook vragen of ze misschien de nummer van die andere vriendin voor je heeft — dat kan dan natuurlijk overkomen, en daarna kun je haar zelf ook vragen. Mensen vinden het meestal wel fijn als je gewoon eerlijk bent en interesse toont.

En als je het te spannend vindt om het direct te vragen, kun je misschien aan een gezamenlijke vriend(in) vragen of die jouw nummer aan haar wil geven, zodat ze jou kan appen.

Je bent niet alleen, dit soort dingen zijn best spannend, maar het komt echt goed!

xx liefs Wolf 🐺

• August 4, 2025

Thanks