Skip to main content

Hi sorry dat ik steeds lang er niet ben ik voel mij zo slecht mentaal en fysiek voel mij ook eenzaam ik zit op tafel tennissen en we hadden vandaag een wedstrijd (heb alleen vrienden online en alleen in vriendin in het echt bij tafeltennis) ik wist al dat er mensen mochten komen die niet led waren en ik zag die ene vriendin met weer haar vriendin die kende ik niet maar we hadden het heel gezellig had na de wedstrijd en afspraak in mijn gezondheid centrum en omdat ik eerder klaar was omdat ik al klaar was ging ik mij omkleden daarvoor (hun waren ook klaar) ik dacht ze wachten wel want mijn vriendin wacht altijd na training op mij maar toen ik klaar was waren hun al weg ik wil al langere tijd mijn vriendin haar nummer maar vergeet het telkens te vragen dus kan haar niet appen en vragen als ik haar zie kan ik haar niet zomaar haar nummer want als ik dan om het nummer van haar vriendin vraag lijkt het alsof ik het alleen maar om dat te vragen haar nummer heb vraag terwijl ik ook haar nummer wil sowieso wat moet ik doen? PlisĀ 

Geen reactie

Reageer