Vraag

vreemde gedachten of realiteit?

  • 22 March 2023
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hey hoi ik ben een meisje van 13, 

sinds ik 12 ben denk ik steeds meer zweverig en ik stel mezelf vragen zoals: als we dood gaan gaan we naar het multiversum? is er iets buiten de ruimte?  kunnen we dromen wetend dat we dromen? is ons leven wel voorbij als we dood zijn of leven we verder in een nieuw verhaal? ik klink misschien raar maar ik heb een gevoel dat ik een keer in mijn mens zijnde mary heb geheten, ik bekend was. en uiteindelijk zelfmoord heb gepleegd  door uit het raam te springen omdat ik mn ziel aan de duivel heb verkocht.  ik het nu geen mary maar die beleving is volgens mij heel dicht bij mij.  ik probeer altijd veel meer te weten te komen en heb ook marys opgezocht maar daar kom ik niet veel verder mee. ook denk ik dat ik ergens een verbinding heb van aarde naar iets anders zoals wezens buiten het heelal die precies weten wat ik ga doen zo en die mij als het ware besturen maar ook weer niet.  ook denk ik dat we op een manier onsterfelijk zijn maar dat bijvoorbeeld alle babys die komen een geschenk zijn in onze levens dromen om een realistisch mogelijke levens droom te hebben. ook heb ik altijd het gevoel dat iets of iemand mij roept van dat ik het andwoord weet en dat ik de wereld moet gaan redden met een kracht.  ik wil dit graag ook verder uitzoeken want ik wil weten wat er gaande is want we zijn niet alleen. jullie nemen mij waarschijnlijk niet serieus want het klinkt heel erg raar maar ik wil dit dus verder uitzoeken. volgens mij heet dit: kwantumontsterfelijkheid en iets van lucid dreaming maar wat ik dus uiteindelijk wil weten welke baan is dit dat je dit uitzoekt en uitspraken hier over kan doen? en welk niveau heb je nodig om dit te gaan doen? ik zet trouwens even een linkje over een tiktok hier ergens  want dat heeft mij nog meer geinspireerd. dankjewel alvast …………...hier het linkje……...


1 reactie

Hey,

Ik herken wat je bedoeld. Het leven is behoorlijk ingewikkeld. Is er iets na de dood? Leven of helemaal niks?
Ik heb zelf ook veel van dat soort vragen. Zelf ben ik christelijk dus ik denk er waarschijnlijk ook op een andere manier over als jij of anderen. Zo denk ik zelf niet dat het mogelijk is dat je een eerder leven hebt gehad, maar dat is mijn mening. Ik denk dat we zelf niet/moeilijk antwoord krijgen op dat soort vragen. Sommige dingen die je noemt klinken idd beetje bizar, maar wel interessant. Wel bijzonder dat je op jou leeftijd al hierover nadenkt. Lucide dromen is dat je je ervan bewust bent dat je droomt en dat je daardoor ook je dromen kunt beïnvloeden/besturen. Ik weet eerlijk gezegd niet welk beroep dit is. Heb er ook nog niet eerder over gehoord.  

Hopelijk heb je hier iets aan :)

Groetjes Djabbo

Reageer