Skip to main content

Vragenlijstje 70 vragen voor iedereen (:

• March 12, 2023
  • 39 reacties
  • 1354 Bekeken

Toon eerste bericht

39 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 14, 2025
  1. Hoe oud ben je? 15 
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet Meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Jongens
  4. Ben je gelovig? ja
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? Katholiek
  6. Ben je tegen of voor abortus? Nee
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Ik vind dat je over je eigen lichaam mag bepalen. Hierbij wil ik wel zeggen dat ik “no uterus no opinion” een grote onzin vind. Iedereen heeft en mag een mening hebben.
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ geen problemen mee, tenzij mensen het hun hele persoonlijkheid gaan maken en zich helemaal beledigd voelen bij een klein foutje.
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) -
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? tuurlijk
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? beide
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 9
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 4
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Beleefd zijn, HUMOR
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) ben ooit bijna ontvoerd
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? nee niet door vraag 16 
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) ja, mr niet snijden
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? 2
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? vervelend maar ga vele met se om
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? middelste, zou het liefst de oudste zijn
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? nee
  23. Hoeveel vrienden heb je? paar
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? paar
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? zeker
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) soms gta bij mn broer
  27. Speel je meer online of offline games? offline
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) -
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? gta
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? -
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. -
  32. Zijn je ouders streng? soms
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? geen
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) soms
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? ja
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? ja
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? geen idee, ken zwlf niemand
  38. Masturbeer je? ja
  39. Hoe vaak? 2/3x week
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? nee
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? -
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? ja, beetje
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? nee
  45. Heb je spijt van drugs/alchol nee
  46. Scheld je veel? ja 
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?ja
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) alles behalve sex related
  49. Vind je het erg dat je dat doet? ja, haat mezelf voor schelden met ziektes
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? nee, vreselijke dag
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) boos, gefrustreerd, geirriteerd, verveeld
  52. Heb je iemand die je echt haat echt h-
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? - 
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt?pyjama
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) haat  naakt slapen
  56. Van wat/wie hou je het minst van? mn wekker
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? mn hond
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? leven die ik nu heb
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? -
  60. Welke afkomst heb je? nl-
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 5
  62. Ben je tevreden daarmee? nee
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) mooiere lippen, mooiere neus, mooiere benen, mooiere rug, mooiere buik, mooiere heupen
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? paar keer in week, dingen gaan niet goed laatste tijd op school en thuis
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? ik denk van niet, maar hoop echt op het zien van andere overledenen
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? verveeld
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Het beste geluk in de wereld, veel liefde en prachtige toekomst!
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?  zkr
  69. Vond je het een lange vragenlijst?haha ja
  70. Was het een leuke vragenlijst?zdeker

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 15, 2025
  1. Hoe oud ben je?     16
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet     meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?     beide
  4. Ben je gelovig?     absoluut niet
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?     niks
  6. Ben je tegen of voor abortus?     voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn?     wordt een kind dat ongewild op de wereld wordt gezet gelukkig ?
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+     positief
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)     ieder zijn mening maar ik snap de anti’s niet
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn?     nvt
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan?     beide
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had?    ergens in de lagere school denk ik
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?     geen idee
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn?     eerlijk , te vertrouwen , goed mee kunnen praten en ja , uiterlijk speelt toch ook wat mee
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?    met mijn vriendin nu ongeveer driekwart jaar
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)     vroeger gepest op school omdat ik er als nerd uitzag/overkwam
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd?     ja en ja
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.)     snijden niet maar ik rook wel (sigaretten)
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?     nee
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?     nvt
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn?     nvt
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn?     ben ik , en dat is soms leuk maar soms ook niet
  23. Hoeveel vrienden heb je?      waar trek je de grens vrienden en kennissen/maatjes
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?     een vijftal denk ik
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest?     ja hoor , zeker gehad
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee)      niet echt
  27. Speel je meer online of offline games?     beide
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)      pc
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan?      niks bijzonders
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?      geen idee
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. ….. geen echte beperking
  32. Zijn je ouders streng?      mama nogal , papa veel minder
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen?     zal meestal met inhouden zakgeld/kleedgeld te maken hebben
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.)     ik ben er vrij in
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?     niet echt denk ik
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?     krijg wel eens een opmerking (aan tafel bvb) maar daar blijft het bij
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?      ken wel mensen die niet alles mogen online
  38. Masturbeer je?     wie niet haha
  39. Hoe vaak?     ‘s avonds in bed
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?      ja
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?     gebeurde vroeger met mijn vriendje en nu ook met mijn vriendin
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?      gelukkig niet
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?    ja , niet echt dronken maar voelde wel iets
  44. Heb je een keer drugs ingenomen?    behalve sigaretten ook al aan een joint getrokken maar verder niets
  45. Heb je spijt van drugs/alchol     nee
  46. Scheld je veel?     nee
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?    nvt
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)    met niks denk ik
  49. Vind je het erg dat je dat doet?     nvt
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed?     gaat wel , betje verveling
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.)     wisselt
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?     niet echt , mensen die me niet liggen negeer ik
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?     geen idee
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt?    meestal in t-shirt en shortje , ggen beha
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)     alleen bij hele warme zomerdagen , heb dan wel nog slipje aan
  56. Van wat/wie hou je het minst van?      sommige mensen op school
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van?     mijn vriendin
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?     leven zoals nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben?     beetje zelfzekerder zijn
  60. Welke afkomst heb je?     gewoon Vlaams
  61. Ben je tevreden daarmee?     ja hoor
  62. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)      dat het nog lang goed blijft gaan tussen mij en mijn vriendin
  63. Hoe vaak huil je? en waarom dan?     niet zo vaak , gebeurt wel eens bij sommige films
  64. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?     niet echt
  65. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?      kijken wat leeftijdsgenoten te zeggen hebben
  66. Wat zou je voor mij wensen<3?     geen idee , ik ken je niet
  67. Moet ik vaker een vragenlijst maken?    mag zeker
  68. Vond je het een lange vragenlijst?     gaat wel
  69. Was het een leuke vragenlijst?     ja hoor

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 15, 2025
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet. meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? jongens
  4. Ben je gelovig? nee, absoluut niet
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?
  6. Ben je tegen of voor abortus? iedereen moet daarin de keuze hebben.  Het is natuurlijk beter dat iemand geen abortus moet ondergaan maar soms is dat de juiste oplossing.
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Baas over eigen buik.
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+?  Ik heb daar net zomin een mening over als over blond haar of een wipneus: sommige mensen zijn zo, anderen niet.  Het is er gewoon en iedereen moet dat maar accepteren.
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)? Dat ze er privé tegen zijn moeten ze zelf maar weten maar ze mogen anderen niet verbieden te houden van wie ze willen.
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn?
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? ik kan daar geen ondershceid in maken maar ik denk familie
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? jaar of 10
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? weet ik niet meer
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? grappig en slim
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? ja, anderhalf jaar
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)  
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? nee
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) nee
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? ja, zusje van 14 en broertje van 12
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? wij zijn gek op elkaar al doen we wel heel vaak vervelend
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? oudste.  Oudste is fijn want ik ben de baas.
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? nee, lijkt me eenzaam
  23. Hoeveel vrienden heb je? tiental
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? stuk of 5
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? ja, mensen die onoprecht en achterbaks waren en mij wilden gebruiken
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) nee, soms speel ik wel mee met broertje maar zelf nooit
  27. Speel je meer online of offline games? ik denk offline
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) PS5
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? met soldaten en ridders en sluipmoordenaars
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? als je de hele tijd wilt spelen
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. nee
  32. Zijn je ouders streng? nee, zeker paps niet
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Ik lieg nooit want mijn moeder kijkt je recht in je ziel.  Ze zouden teleurgesteld zijn, niet echt straffen.
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.)  Ze zitten er zelf op, vooral voor hun werk.
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? nee
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?  ik heb niet en vind het ook stom
  38. Masturbeer je? ja
  39. Hoe vaak? heel vaak
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? heel vaak maar nog lang niet genoeg
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? ja, nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? nee
  45. Heb je spijt van drugs/alchol
  46. Scheld je veel? eigenlijk nooit, ik vind dat vulgair
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) zeker niet met ziektes: mijn ouders zijn arts en dan vind je ziektes niet grappig; seks is te fijn om mee te schelden: lgtbq+ is geen reden om te schelden.
  49. Vind je het erg dat je dat doet?
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? heel goed
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) vrolijk
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? nee, niemand is mijn haat waard
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? liefts naakt; als het koud is in een shirtje; als ik ongesteld bent met een broekje
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) vaak
  56. Van wat/wie hou je het minst van? onverdraagzame mensen en types als Trump en Poetin 
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? familie, vriendje
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Gewoon
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? mooi kunnen tekenen
  60. Welke afkomst heb je? Pap is Tsjechisch, mams Nederlandse.
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 9
  62. Ben je tevreden daarmee? Ja
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) dat ik piloot kan worden
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? nee
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? ja maar dan lijkt mijn hoofd te klein om dat te kunnen begrijpen en moet ik ergens anders aan denken
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? fijne mensen
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? veel geluk in het leven
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?
  69. Vond je het een lange vragenlijst?
  70. Was het een leuke vragenlijst?

L.T
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 17, 2025

Hey, dit is mijn eerste vragenlijst en ik hoop dat je het leuk lijkt om het in te vullen. 

1. Hoe oud ben je? 14
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?   Jongens
  4. Ben je gelovig? nee
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?-
  6. Ben je tegen of voor abortus? ik zelf zo nooit abortus plegen maar ik ben blij dat het bestaat voor mensen die het willen.
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? zie 6
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ jaa heel leuk ik ben helemaal voorr
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)  natuurlijk, ik heb vrienden die moslim zijn en ook vrienden die bij lgbtq horen en zij zijn ook gwn vrienden
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? familie, je vergeeft makkelijker en verlaat ze minder snel
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 10​​​​​​
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 9
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? supportive maar toch eerlijk zijn.
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? nope
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) mijn vader terwijl hij aan de coke zit
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? denkt het nie
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) ja
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? 3
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? mijn jongste beide en mijn broer de laatste, ik ben niet echt close met mijn oudste zus
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? middelste en ik ben oke zo want de oudere zijn al uit huis
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? zeker niet anders zou ik met niemand over mij problemen kunnen praten
  23. Hoeveel vrienden heb je? veel minstens 30 ik ken super veel mensen in mijn school
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?  minstens 20
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? ja 2 keer beide omdat ze super fake en manipulatief waren
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) Ja, soms speel ik fn op de switch
  27. Speel je meer online of offline games? online
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) switch
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? fn
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? wnr ik per dag 2 uur game
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. bepaalde tijd, 30 min per dag
  32. Zijn je ouders streng? ik vind van wel
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? geen
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) slecht, gevaarlijk, verslavend en het beinvloed me blijkbaar
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? nee
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? ik was een van die mensen maar toen ik 13 werd kreeg ik het met 30 min per dag er op.
  38. Masturbeer je? ja
  39. Hoe vaak? 1x per maand fz
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? nope
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? 0x
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? gelukkig niet
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? jaaa
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? jaa
  45. Heb je spijt van drugs/alchol nope
  46. Scheld je veel? zeker
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? mijn moeder heeft liever niet dat ik het thuis doe
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) ziektes en kut en allerlei combinaties met zooi 
  49. Vind je het erg dat je dat doet? nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? slecht, heb hopelijk iemand geholpen te verkomen dat hij zm pleegt
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) blij en frustratie
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? nee
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?-
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? ligt aan het seizoen winter pyjama en zomer ondergoed
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) heel somss
  56. Van wat/wie hou je het minst van? idk mn conrector?
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? mn ma
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? zoals ik het nu heb
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? wiskunde
  60. Welke afkomst heb je? ben kwart indo
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 7
  62. Ben je tevreden daarmee? kan beter maar is zeker nie slecht
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) 5000 euro
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? bijna nooit maar meestal als ik me zorgen maak om anderen
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? ja naar mijn idee is er gwn niks
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? vv me
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? dat je snap magg
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? jaaa was super leukk
  69. Vond je het een lange vragenlijst? nogal maar mnuu
  70. Was het een leuke vragenlijst? jaaaa

THX voor invullen, have a g day!!

groetjes sinasappelbroodje.

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 18, 2025

Hey, dit is mijn eerste vragenlijst en ik hoop dat je het leuk lijkt om het in te vullen. 

1. Hoe oud ben je?     12
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet    meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?   beide
  4. Ben je gelovig?   ja 
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?    christendom
  6. Ben je tegen of voor abortus?     beide
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn?   het werk gewoon 2 wegen zoals verkracht abortus of gewoon zwanger abortus
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+   YAY
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)     ik ben christen en ik ben zelf BI dus ja 
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn?    ja
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan?   familie omdat mijn vriendinnen me in de steek laten
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had?   nog nooit gehad
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?    0
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn?    het doorzettingsvermogen om mij van de dood af te houden
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?   nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)   wil ik niet vertellen
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd?    ja en ja
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.)   ja  
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?  1 broer 1 zusje
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?   nee ze zijn aardig
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn?   middelste en ik ben blij daarmee
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn?    nee
  23. Hoeveel vrienden heb je?   6
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?   2
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest?  soort van
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee)   ja
  27. Speel je meer online of offline games?   beide even veel
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)    ipad en nintendo
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan?   roblox en animal crossing
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?   als ik elke dag een uur mag gamen
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil.  half uur 2 dagen
  32. Zijn je ouders streng?  beetje
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen?  het maken
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.)   niet goed 
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?   nee
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?   nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?    ja een paar
  38. Masturbeer je?  nee
  39. Hoe vaak? nee
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?  nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?   nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?  uhhhhh😶 niet dronken
  44. Heb je een keer drugs ingenomen?  nee
  45. Heb je spijt van drugs/alchol  nee
  46. Scheld je veel?   ja
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?   nee
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)   basic woorden geen ziektes,reladed of lgbtq
  49. Vind je het erg dat je dat doet?   nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed?  het is 08:33
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.)  alles
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?   ja 
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?  nee
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt?   pyjama
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)   nee
  56. Van wat/wie hou je het minst van?  mijn vijanden
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van?   denkbeeldige vriedin
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?    rijk
  59. Welk talent zou je graag willen hebben?   toveren
  60. Welke afkomst heb je?   brazilie 
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven?   8
  62. Ben je tevreden daarmee?  ja
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)   super duper rijk
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan?   heel vaak van wegen vriendinnen
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?  ja 
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?  het gevoel van alleenheid en problemen
  67. Wat zou je voor mij wensen<3?   dat je een lang en gelukkig leven mag leven
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?  ja
  69. Vond je het een lange vragenlijst?  niet persee maaar hij kan korter
  70. Was het een leuke vragenlijst?  JA

Forum|alt.badge.img+5

1. Hoe oud ben je? 15
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet jongen
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? allebei
  4. Ben je gelovig? ja
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? christelijk
  6. Ben je tegen of voor abortus? tegen
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? God heeft ieder mens geschapen. Hij doet geen dingen tegen Zijn zin. Ieder mens is uniek,
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+? Niet goed, maar je moet het wel accepteren
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? ja
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? beide
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had?
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? zorgzaam
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? nee
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) nee
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?  
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? vervelend
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? jongste, liever middelste
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? nee
  23. Hoeveel vrienden heb je? 5 écht goede en nog gewoon normale
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 5
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? ja
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) nee
  27. Speel je meer online of offline games? offline
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) 
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan?
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? 
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. nee
  32. Zijn je ouders streng? nee
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? niks
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) boeit ze niet zoveel
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? nee
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?mag wel, heb het niet
  38. Masturbeer je? ja
  39. Hoe vaak? iedere dag
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? 0x
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? nee
  46. Scheld je veel? ik deed het meer als ik nu
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? best wel
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) van alles
  49. Vind je het erg dat je dat doet? ja
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? helemaal top
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) blij
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? nee
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? in mn onderbroek
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) nooit
  56. Van wat/wie hou je het minst van?  niemand
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? familie en vrienden
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? zoals nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? 
  60. Welke afkomst heb je? Nederland
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 8
  62. Ben je tevreden daarmee? ja
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) Wereldvrede
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? bijna nooit
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? ja, hel of hemel
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? kwam een keertje tegen
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? een goed en fijn leven
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?ja
  69. Vond je het een lange vragenlijst? nee
  70. Was het een leuke vragenlijst? ja

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 21, 2025

Hoe oud ben je? 14

Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet jongen 

Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Meiden

Ben je gelovig? Nee

Zo ja, wat voor geloof heb je dan?

Ben je tegen of voor abortus? Vkkr

Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn?

Wat is jouw mening over lgbtq+ in de war 

Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) Ka

Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn?

Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Familie 

Hoe oud was je toen je je eerste crush had?

Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? Ikd

Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Karakter sportief lichaam 

Heb je verkering, zo ja hoe lang al? Ja 2 jaar

Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)

Overlijden familieleden 

Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Ja nee

Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.)

Nee

Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? Ja 3

Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? Is niet vervelend ja ga er veel  mee km

Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? Jongsge 

Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn?  Nee

Hoeveel vrienden heb je? 4 gkede

Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 7

Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Nee

Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) nee

Speel je meer online of offline games?

Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) 

Zo ja welke game(s) speel je dan?

Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?

Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. Mag gamen hoelang ik zou willen maar doe dat niet want ik game njet

Zijn je ouders streng? Niet streng wel rechtvaardig ze brengen veel discipline

Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Idk sowieso dikke straf

Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) Ze hebben geen mening 

Vind je dat je verslaafd ben aan social media? Nee

Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? Nee

Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?nee

Masturbeer je? Ma

Hoe vaak? 1 keer per dsv

Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? Nee

Hoe vaak heb je seks gehad? I

Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?

Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?  Ee

Heb je een keer drugs ingenomen? Nee

Heb je spijt van drugs/alchol

Scheld je veel? Nee

Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? Niet m

Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)

Vind je het erg dat je dat doet? Nee

Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Redelijk 

Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.)  Boks

Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Ja hij pesten me vroeger 

Zou je diegene ooit kunnen vergeven? Nee

Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? Naakt 

Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) altijd 

Van wat/wie hou je het minst van? Idk

Van wat/wie hou je dan het meest van? Vriendin en moeder 

Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Gewoon zo door mag nu ook niet klagen 

Welk talent zou je graag willen hebben? Jdm

Welke afkomst heb je?

Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 8

Ben je tevreden daarmee? ,@

Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)

Hoe vaak huil je? en waarom dan? Wekelijks 

Waarom?  Als 14 jarige die op proffesioneel aan mma doet word je mentaal en fysiek aardig kapot gemaakt. Je geeft eigenlijk alles in je leven op voor je sport. Je let op je voeding. En als je niet op gewicht bent word je door je trainer gewoon kapot gemaakt en neer gezet als een loser zo simpel is het  als je vet percentage stijft word je gewoon publiekelijk tijdens training kapot gemaakt. En ja soms is dat kut

Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Nee

Waarom zit je eigenlijk op dit forum?jsk

Wat zou je voor mij wensen<3?

Moet ik vaker een vragenlijst maken? Na

Vond je het een lange vragenlijst? Nee

Was het een leuke vragenlijst?

1. Hoe oud ben je? 16
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Jongens
  4. Ben je gelovig? Nee
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? -
  6. Ben je tegen of voor abortus? Voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Ieder meisje heeft zn eigen rechten stel ze is verkracht?
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik heb er niks mee
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) ja hun eigen keus
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan?  Mijn vriend hijs de enige die ik heb
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 12
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? Weet ik niet
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn?  Een goed hart
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? Bijna een jaar
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) de dood van mijn beste vriend
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Niet erdoor maar het is er erger op geworden
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.)ja 
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? 6
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? Ik spreek er 1 en die is niet vervelend
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn?  Jongste en ik vind dit prima
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Denk het
  23. Hoeveel vrienden heb je?2
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?0
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Ja
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) soms
  27. Speel je meer online of offline games? Beide
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) ps4
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan?fortnite
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?niet
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil.mag ik zelf weten
  32. Zijn je ouders streng? Nee
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Ik maak sowieso nooit huiswerk dus als ik eg dat ik het gemaakt heb zullen ze het niet geloven😂
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) boeit nike
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?ja
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?ja
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?ik ken niemand
  38. Masturbeer je?nee
  39. Hoe vaak?nee
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?vaak maar met mijn vriend
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?ja
  44. Heb je een keer drugs ingenomen?ja
  45. Heb je spijt van drugs/alcholnee
  46. Scheld je veel?ja
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?niet zo erg
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)ja
  49. Vind je het erg dat je dat doet?nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed?ja goed genoeg
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.)verdrietig
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?gaat je niks aan
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?nee
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt?in kleren waar ik zin in heb
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)mooi voor je
  56. Van wat/wie hou je het minst van?mn vader
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van?mn beste vriend
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?hij is al dood
  59. Welk talent zou je graag willen hebben?zinfen
  60. Welke afkomst heb je?nederlands
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven?5
  62. Ben je tevreden daarmee?ja
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)heb geen wens
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Gaat je niks aan
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?nee gewoon dood
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?omdat het kan
  67. Wat zou je voor mij wensen<3?niks
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?
  69. Vond je het een lange vragenlijst?
  70. Was het een leuke vragenlijst?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 12, 2025
  1.  Hoe oud ben je? 16
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? beide
  4. Ben je gelovig? nee
  6. Ben je tegen of voor abortus? voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? vrouwen mogen het zelf bepalen, het is niet altijd de schuld van vrouwen dat ze zwanger raken
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ iedereen mag vallen op wie hij wil
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) hangt er vanaf in hoe sterk ze tegen zin
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? famillie
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 12
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 5
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? loyaal
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? ja
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) ja
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? 4 broers
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? oudste twee wonen niet meer thuis maar vroeger waren we wel close maar ook ruzie ofc
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? jongste, ik wil het liefst een zus gewoon
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? nee
  23. Hoeveel vrienden heb je? idk prc hoeveel
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? ja
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? ja
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) fortnite fifa (ja ik heb broers ik doe dit al sinds ik jong ben)
  27. Speel je meer online of offline games? online
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) ps5 
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? fortnite fifa gta
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? idk
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. nee niet per se regels maar ik doe het ook niet zo vaak
  32. Zijn je ouders streng? nee
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? niks
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) nee
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? beetje
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? ja
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? ik ken niemand
  38. Masturbeer je? soms
  39. Hoe vaak? 1 keer per maand
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? 0
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? ja
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? ja
  45. Heb je spijt van drugs/alchol nee
  46. Scheld je veel? nee
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? nee ik doe t niet zoveel
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) idk
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? nee
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) 
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? niet per se
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? hemd en onderbroek
  56. Van wat/wie hou je het minst van? trump
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? kaj en papa
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? dat ik niet de rijkste wordt
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? pianospelen
  60. Welke afkomst heb je? nederlands 
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 6
  62. Ben je tevreden daarmee? nee
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) dat ik gelukkig ben
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? bijna elke dag
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? idk
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? idk
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? dat je een leuk leven hebt
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? ja
  69. Vond je het een lange vragenlijst? ja
  70. Was het een leuke vragenlijst? ja

• September 13, 2025

1. Hoe oud ben je? 
  2. 12
  3. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet
  4. Jongen
  5. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?
  6. Meisjes
  7. Ben je gelovig?
  8. Ik pik van alles wat mee.
  9. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?
  10. Zie 8.
  11. Ben je tegen of voor abortus?
  12. Tegen
  13. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn?
  14. Tsja, ik ken het pas een weekje 
  15. Wat is jouw mening over lgbtq+
  16. Prima
  17. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)
  18. Ja.
  19. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn?
  20. +
  21. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan?
  22. Familie, die laten je niet zomaar in de steek.
  23. Hoe oud was je toen je je eerste crush had?
  24. -
  25. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?
  26. 0
  27. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn?
  28. Goede humor.
  29. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?
  30. Nee
  31. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)
  32. Basisschool 
  33. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd?
  34. Een beetje
  35. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.)
  36. Nee
  37. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?
  38. Een trans zusje.
  39. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?
  40. Ze heeft de laatste tijd geen manieren.
  41. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn?
  42. Oude, het liefst dit plekje wel.
  43. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn?
  44. Tsja, het lijkt me fijn geen gezeur, maar ja. Met wie kan je dan spelen?
  45. Hoeveel vrienden heb je? 
  46. 2 goede en een paar op school
  47. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 2 op school, soms de 2 bij mijn dorp
  48. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest?
  49. 2 stuks, nu nog steeds met iemand, maar anders heb ik er geen in mijn klas.
  50. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee)
  51. Ja.
  52. Speel je meer online of offline games?
  53. Online
  54. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)  
  55. PC
  56. Zo ja welke game(s) speel je dan?
  57. Als ik dit vertel weet iedereen die me kent wie ik ben.
  58. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?
  59. Als ik alleen maar game
  60. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil.
  61. Ze zeggen soms dat ik eraf moet, maar dat is het wel
  62. Zijn je ouders streng?
  63. Andere vinden van wel, ik heb Safe Search en OT maar dat is het wel, ik vind dat het wel meevalt
  64. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen?
  65. Ik doe het dagelijks 
  66. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.)
  67. Geen mening zover ik weet
  68. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?
  69. Ik heb geen social media.
  70. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?
  71. Ik heb geen social media
  72. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?
  73. Ikzelf
  74. Masturbeer je?
  75. Soms
  76. Hoe vaak?
  77. 1x per week ong. Soms weken niet
  78. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?
  79. Nee.
  80. Hoe vaak heb je seks gehad?
  81. Nooit
  82. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?
  83. Iemand heeft me wel gedwongen mijn piemel te laten zien toen ik zes was, is trouwens een leeftijdgenoot
  84. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?
  85. Soms stiekem wat wijn/bier van mijn ouders, nee
  86. Heb je een keer drugs ingenomen?
  87. Nee
  88. Heb je spijt van drugs/alcohol 
  89. Nee
  90. Scheld je veel?
  91. Ja
  92. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?
  93. Eentje doet het zelf, daarvan heb ik het ook een beetje geleerd, ze wennen er wel san
  94. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)
  95. Kut en Tifus. 
  96. Vind je het erg dat je dat doet?
  97. Soms
  98. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed?
  99. Jao Best wel.
  100. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) 
  101. Blij
  102. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?
  103. Ja, een Nep-Vriend zijn.
  104. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?
  105. Nee.
  106. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt?
  107. Naakt
  108. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)
  109. Sinds met 12,5 (ben nu 12.80)
  110. Van wat/wie hou je het minst van? 
  111. Ananas op de Pizza, doet vreselijk veel pijn.
  112. Van wat/wie hou je dan het meest van? Mijn twee moeders.
  113. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?
  114. Leven zoals nu.
  115. Welk talent zou je graag willen hebben?
  116. Goede vraag.
  117. Welke afkomst heb je?
  118. Kwart Zweeds, oma is Zweeds en voor de rest nederlands
  119. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 
  120. 6. 
  121. Ben je tevreden daarmee?
  122. Ja, ik ben nu bezig om hem op te krikken.
  123. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)
  124. Geen klimaatverandering.
  125. Hoe vaak huil je? en waarom dan? 
  126. Bijna nooit (meer)
  127. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?
  128. Ik hoop dat het word als een bijna dood gebeuren.
  129. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?
  130. Ik had vragen, en ben zo hier terecht gekomen, nu help ik bij dingen waarmee ik ervaring heb.
  131. Wat zou je voor mij wensen<3?
  132. Dat er een sinaasappelbroodje in je handen verschijnt
  133. Moet ik vaker een vragenlijst maken? 
  134. Lekker doen 
  135. Vond je het een lange vragenlijst?
  136. De langste die ik ooit heb gedaan
  137. Was het een leuke vragenlijst?
  138. Ja hoor.

• September 13, 2025

1. Hoe oud ben je? 16
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Bi
  4. Ben je gelovig? Ja
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? Hindoe
  6. Ben je tegen of voor abortus? Zit er tussen in
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Vind het wel iets levens ja ligt eraan wanneer je het doet ook want als je in week 20 zit is wat anders dan week 4 maar sowieso als je om wat voor omstandigheden het moet doen bijvoorbeeld omdat de dokter kan zien dat de gezondheid zo slecht word of je gaat financieel achteruit ofzo 
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ moet gewoon kunnen 
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? Ja
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? I don’t know 
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 9 
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 7 minstens 
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn?  I don’t know 
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? Nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) zijn zoveel maar als ik ff een recenten wilt weten mijn dansoptreden van paar maanden terug 
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Voel mij al ruim 4 jaar depressief 
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? Ja  2 broers en een halfzus 
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? Vooral mijn oudste broer is vervelend 
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? Jongste i don’t know 
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Ja
  23. Hoeveel vrienden heb je? Veel 
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?0
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Nee
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee)nee
  27. Speel je meer online of offline games? 
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? Als ik 24/7 doe
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil.
  32. Zijn je ouders streng? Mijn ouders zien mij niet eens staan
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Ze boeien het niet eens
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) i don’t know 
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?nee
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?
  38. Masturbeer je? Ja
  39. Hoe vaak?niet vaak
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? Ja
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?nee
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen?nee
  46. Scheld je veel?ja
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? Boeien het niet
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)niet met die voorbeelden 
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Slecht
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) kut
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?nee
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? Pyjama 
  56. Van wat/wie hou je het minst van?i don’t know 
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van?
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?leven die ik nu heb
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Dat ik kon teleporteren
  60. Welke afkomst heb je?geboren in Nederland 
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 1
  62. Ben je tevreden daarmee?
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) een mooi lichaam 
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Vaak over mijn shit
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?i don’t know wat er voor of erna is
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Om mijn dingen te delen en mensen te helpen
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Geluk
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?ja
  69. Vond je het een lange vragenlijst?ja
  70. Was het een leuke vragenlijst?ja

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 13, 2025

1. Hoe oud ben je? 16
  2. Meisje
  3.  jongens
  4. Ben je gelovig? Ben nie zeker
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? Islam
  6. Ben je tegen of voor abortus? Tegen, behalve in sommige gevallen
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Ik ben er tegen als de oorzaak is dat je bvb niet voorzichtig bent geweest. Abortus kan je tot 3 maanden plegen. Een hart onstaat al na 4 weken en zo de organen etc. Jij hebt de mistake gemaakt en nu moet je dealen met de consequenties 
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ helemaal prima allemaal. Maar als ze willen dat het gewoon als normaal gezien wordt, ga dan niet een hele vlag bedenken en het helemaal speciaal maken. Zo kan er ook een hetero dag komen of vlag. 
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) ja ik accepteer dat zolang ze maar niet de mensen lastig valleb
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? Ja ben gelovig opgegroeid, mn familie is er tegen. Mij maakt het helemaal nix uit allemaal. Het is jouw leven jouw keuzes.
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Bloed of niet, wie je ziet als familie is het belangrijkste. 
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? Echt sinds groep 1😭
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? Elke schooljaar wel n paar
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Geduld, humor
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? Nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) mn moeder zien huilen zoals nooit eerder
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Ja, nie door vraag 16, kwam door school en eenzaamheid. Onzekerheid
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? N zus, broertje, halfzus, halfbroertje
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? Mn broertje eff in de pubertijd dus hij is eff irritsnt. Mn zus is als mn 2e moeder, halfzus en halfbroertje zie ik nooit.
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? Middelste, liever jongste want wordt je meest verwend.
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Nee, siblings heb je voor het leven. Jullie hebben het meest gemeen. Zouets heeft niet iedereen. Ben heel dankbaar
  23. Hoeveel vrienden heb je? Geen goeie
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 1 maar die wordt grijs
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Ja
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) nee
  27. Speel je meer online of offline games? O
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil.
  32. Zijn je ouders streng? Mn moeder pfff, niet heeel overdreven maar wel streng
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Mn moeder zou zegge “wil je een klap?” Als grap en ja
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) jaa ze vind het heeel gevaarlijk en slecht
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? Jawel
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? She doesnt knoww
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Ik mag ook nie, heb gwn gedowload
  38. Masturbeer je? 
  39. Hoe vaak?
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? 0x
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? Nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? Nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? Nee
  46. Scheld je veel? Helemaal niet
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? Mn moeder vind het heeel erg dus ben opgegroeid zonder
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Jaaa lekker gaan shoppen
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) humor en verdrier
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Haat niemand
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt?
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)
  56. Van wat/wie hou je het minst van? 
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Mn moeder zus en broertje
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Nu natuurlijk
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Idk
  60. Welke afkomst heb je? Cabo suri guyanees en nog veel meer
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 8
  62. Ben je tevreden daarmee? Nee
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) mn uiterlijk aanpassen
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Laatste tijd veel, eenzaamheid
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Ik zit daar echt mee deze dagen, vind de dood heel eng, ik hoop gwn dat je een nieuw leven begint als iemand anders
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Vind leuk te reageren op vragen en mensen te helpen. Of mensen mij helpen
  67. Wat zou je voor mij wensen<3?  Wens je het beste
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? Jaa
  69. Vond je het een lange vragenlijst? Beetje mr wel leuk
  70. Was het een leuke vragenlijst? Yess

Paarse Badeend
Forum|alt.badge.img+2

1. Hoe oud ben je? 13
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Meisjes 
  4. Ben je gelovig? Nee 
  6. Ben je tegen of voor abortus?, voor 
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Een vrouw mag zelf bepalen wat ze met haar lichaam doet 
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ support and am part of 
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) ja als het in bijv de bijbel staat wel ja
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Familie 
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 6
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 4
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Zelfde interesses en goede persoonlijkheid 
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? Ja, 1 week
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd?
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? Nee 
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn?
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn?
  23. Hoeveel vrienden heb je? Weinig 
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 0
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? -
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) neev 
  27. Speel je meer online of offline games? Online 
  32. Zijn je ouders streng? Nee 
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Huisarrest ofz 
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) ze zeggen dat ik verantwoordelijk moet zijn 
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? Nee 
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? Nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Ja ligt eraan hoe streng je ouders zijn. Ik mag het gewoon
  38. Masturbeer je? Nee
  39. Hoe vaak?
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? Nee 
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? 0 keer 
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? Nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? Nee 
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? Nee 
  45. Heb je spijt van drugs/alchol nee 
  46. Scheld je veel? Ja 
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? Niet erg 
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) ziektes 
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Ik ben net wakker 
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) neutraal 
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Nee
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? -
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? Pyjama
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)
  56. Van wat/wie hou je het minst van? I.c.e
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Stray kids
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Als ik. Nu heb 
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Dansen 
  60. Welke afkomst heb je? Nederlands, Sri Lanka maar ik lijk Spaans 
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 6.7
  62. Ben je tevreden daarmee? Ja
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) stray kids concert gaan
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Nee
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Nee 
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Idk
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Een fijne toekomst 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? Ja 
  69. Vond je het een lange vragenlijst? Viel wel mee
  70. Was het een leuke vragenlijst? Ja

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 14, 2026

1. Hoe oud ben je? 14 
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet  meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?  jongens
  4. Ben je gelovig?  nee niet per se zat wel op gelovige school daar deden ze er wel veel mee
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?  was christelijke school
  6. Ben je tegen of voor abortus?  voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn?  ik vind dat een meisje/vrouw over haar eigen lichaam mag beslissen
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+  ik vind dat iedereen er mag zijn. vind die mensen vaak ook gezeliger :)
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)    nee vind dat echt belachelijk
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? ja zeker
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? vrienden daar heb ik een leukere tijd mee
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 13
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 3
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? loyaal eerlijk en lief natuurlijk
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)   ruzie met vriendengroep en het ging uit
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? ja en ja
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.)  ja
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? ja een zusje
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?  is soms vervelend maar kan ook alles tegen haar zegen en we helpen elkaar altijd wel als we problemen hebben
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn?  oudste vind ik top
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn?  nee want dan kan niemand je helpen als je liegt tegen je ouders ofzo
  23. Hoeveel vrienden heb je?  best veel heb hele vriendengroep op school en ook een aantal vrienden bij de sport
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?  zelfde bij 23
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest?  nee
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee)  nee
  27. Speel je meer online of offline games? -
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) -
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? -
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? als je elke dag meer dan 5 uur gamed denk ik
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. -
  32. Zijn je ouders streng?  beetje
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet  gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen?  geen vinden ze eigen verantwoordelijkheid
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.)  ze vinden het slecht 
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?  beetje
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?  ja
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?  ken wel mensen die dat ook niet mogen heb ook een vriendin die het niet wil
  38. Masturbeer je? ja
  39. Hoe vaak? ligt er een beetje aan denk iets van 2x per week gemiddeld
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? nog nooit
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?  nee gelukkig niet
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?  nee wil wel gaan doen komende tijd ergens
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? nee
  46. Scheld je veel?  ja 😅
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?  probeer thuis niet te doen want dan worden ze boos
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) ziektes
  49. Vind je het erg dat je dat doet? niet heel erg
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? mwah opzich wel oke
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.)  verdrietig gefrustreerd en boos op mezelf
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? nee niet echt haten 
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? vergeef altijd iedereen
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? vaak pyjama
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) soms in de zomer als het heel warm is  
  56. Van wat/wie hou je het minst van? idk
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van?  denk mijn moeder ofzo
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?  mijn leven zoals ik die nu heb
  59. Welk talent zou je graag willen hebben?  zingen
  60. Welke afkomst heb je?  gwn nederlands
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 7
  62. Ben je tevreden daarmee? opzich wel
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)  heel sociaal zijn
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? niet heel vaak krop het altijd op maar als ik me heel kut voel huil ik wel
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? ik hoop de hemel😁
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?  vind het fijn om mensen te helpen
  67. Wat zou je voor mij wensen<3?  een gelukkig leven
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?  ja dit is een goede vragenlijst
  69. Vond je het een lange vragenlijst? ja maar wel leuk
  70. Was het een leuke vragenlijst?  ja