Skip to main content

Hey, dit is mijn eerste vragenlijst en ik hoop dat je het leuk lijkt om het in te vullen. 

1. Hoe oud ben je?
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?
  4. Ben je gelovig?
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?
  6. Ben je tegen of voor abortus?
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn?
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn?
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan?
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had?
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn?
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd?
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.)
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn?
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn?
  23. Hoeveel vrienden heb je?
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest?
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee)
  27. Speel je meer online of offline games?
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) 
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan?
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil.
  32. Zijn je ouders streng?
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen?
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.)
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?
  38. Masturbeer je?
  39. Hoe vaak?
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?
  44. Heb je een keer drugs ingenomen?
  45. Heb je spijt van drugs/alchol
  46. Scheld je veel?
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)
  49. Vind je het erg dat je dat doet?
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed?
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.)
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt?
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)
  56. Van wat/wie hou je het minst van?
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van?
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?
  59. Welk talent zou je graag willen hebben?
  60. Welke afkomst heb je?
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven?
  62. Ben je tevreden daarmee?
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan?
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?
  67. Wat zou je voor mij wensen<3?
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?
  69. Vond je het een lange vragenlijst?
  70. Was het een leuke vragenlijst?

THX voor invullen, have a g day!!

groetjes sinasappelbroodje.

Hey, dit is mijn eerste vragenlijst en ik hoop dat je het leuk lijkt om het in te vullen. 

1. Hoe oud ben je?
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? hetro, dus op jongens
  4. Ben je gelovig? niet echt
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? -
  6. Ben je tegen of voor abortus? moeilijk, maar ik vind; dat als een meisje van 16 bijwijze van spreken, zwanger raakt, ze echt wel abortus mag plegen. maar ik denk dat ik het niet snel zou doen (behalve als ik nu zwanger wordt ofzo) 
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? ieders eigen keus 
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik vind er niet zo veel van… het is niet “raarder” dan de niet-lgbtq “groep” 
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) nou, ik vindt het eerlijk gezegd onzin, om dat soort mensen “niet te accepteren” en, niet alle geovige zijn tegen hé? mijn moeder is katholiek, maar is totaal NIET tegen lgbtq. 
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? - 
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? daar kan ik echt niet tussen kiezen, en dat ga ik ook niet doen, ik zie mijn vrienden namelijk ook als famillie, en omgekeerd (althans, mij ouders zie ik niet als vrienden, maar alle kinderen uit de famillie wel als vrienden) 
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? goh wat zou het zijn… groep 5?
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 2
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? mensen gelijk behandelen (meisjes/jongens gelijk, maar ook niet racistisch zijn ofzo), lief zijn. 
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? nope
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) je krijgt geen details, maar vorig jaar; de piriode van maart, tot november was de ergste tijd uit mijn leven (ik was ziek) 
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? nee
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) nee, gelukkig niet
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? ja
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? ik ga niet super vaak met ze om, leeftijds verschil… 
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? 1 van de middelste 
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? nee, als mijn moeder dan meegaat met mijn vader op zakenreis, zit ik anders alleen…. 
  23. Hoeveel vrienden heb je? 2, lol
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 2 (dezelfde als bij vraag 24) 
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? ja… 1 
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) ik heb een… nintendo, en een ps4, maar doe er eerlijk gezegd nooit wat mee
  27. Speel je meer online of offline games? - 
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)  -
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? ik speel dus bijna nooit… 
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? als je niet meer zonder kan, of eigelijk DENKT  dat je niet meer zonder kan… 
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. ik game dus eigelijk nooit, maar op tel, apple watch, ipad ect. heb ik geen schermtijd
  32. Zijn je ouders streng? niet echt 
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? geen, omdat dat dus ook echt nooit voorkomt, mijn ouders willen juist niet dat ik langer dan 3 uur per dag aan school werk, het zou ze werkelijk NIKS uitmaken als ik 1x mijn huiswerk niet heb gedaan 
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) hetzelfde als ik; het kan leuk zijn, maar is verslavend + je gegevens worden gwn op straat gelegd 
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? nee, 
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? nope 
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? het punt is… dat mijn ouders ,mij zelf die beslissing laten maken… op de bassisschool mocht ik sws alleen whatsapp. maar sinds de middelbare, dus al een tijdje, mag ik het zelf kiezen, ik heb nu wel instagram, maar ik doe het niet veel, ik zit eerlijk gezegd meer op pinterest, daar heb ik een account waar ik wel echt dingen plaats. 
  38. Masturbeer je? soms ja
  39. Hoe vaak? niet heel vaak 
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? 0x 
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? nee, gelukkig niet 
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? nee, maar bij ons thuis mag je op je 16e al een klein glaasje, puur om eraan te wennen, maar dat hoeft niet. 
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? neee
  45. Heb je spijt van drugs/alchol nee
  46. Scheld je veel? niet heel veel… maar wel veel… soms 
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? ze doen het zelf ook weleens 
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) nooit met dat soort dingen, gwn met k*t sh*t, ect
  49. Vind je het erg dat je dat doet?  nee hoor 
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? ik heb zo 3 proefwerken, dus gespannen…. 
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) angst
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? ja. maar ik ga het nu even niet vertellen, lang  verhaal
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? nee
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? pyjama, somers kort broekje en hemd 
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) nooit, mij lijkt dat niet fijn
  56. Van wat/wie hou je het minst van? 
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van?
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? mijn leven nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? welk talent zou ik niet willen hebben…  ik wil elk talent wel
  60. Welke afkomst heb je? 
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? een 5?
  62. Ben je tevreden daarmee? beter dan een 1,2,3 of 4….. 
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) dat alle kinderen te wereld onderwijs kunnen krijgen, geen daklozen, en geen ondervoeding, door te weinig eten en drinken
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan?  2/3 x per week, als ik te moe wordt van alle wat ik doe 
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? idk
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? eerlijk gezegd zat ik al 1 maandje mee te lezen, maar niet met het idee in mijn achterhoofd; ik ga ook een account aanmaken, totdat ik op een avond meelas, en zag dat er iemand met Suïcidale gedachten hulp vroeg, toen ik na 30 min zag dat er nog geen antwoord op was heb ik snel een account gemaakt, en gereageerd, daarna bleef ik reageren, en het was fijn om anderen te helpen. toen na een tijdje besloot ik ook mijn eigen problemen te delen, dat was ook echt heel fijn… 
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? al het geluk va de wereld 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? jahoor 
  69. Vond je het een lange vragenlijst? ja
  70. Was het een leuke vragenlijst?ja

mij_niet_gezien

tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm anonimiteit 

1. Hoe oud ben je? 14
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? jongens
  4. Ben je gelovig?yes
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?god (allah)
  6. Ben je tegen of voor abortus?voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? idk
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ respecteer het
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)
  10. Als je wel gelovig ben acepteer je dat mensen lgbtq zijn? respecteer het
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? familie want vrienden komen en gaan
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 10 denk
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? te veel haha
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? idk gwn lief zijn enz
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed. 
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? jup ben t 
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) jup maar ben al 1 weel clean duss gaat goedd
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? 3 zusjes
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? vaak zijn ze irri maar ook echt schatjes soms
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? ben oudste wou dat k de jongste was
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? nopee
  23. Hoeveel vrienden heb je? ​​​​​​ 9
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 5
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? jup
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) soms
  27. Speel je meer online of offline games? online als k t doe
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) nintendo
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? van alles
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? als het elke dag doet en altijd als je het kan
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. moet vaak na een uurtje dan stoppen als k t doe
  32. Zijn je ouders streng? valt mee
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? dat ze me tel afpakken
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) ze vinden het veslavend en willen eig dat ik alles vw
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? nee
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?jup
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? ken niemand maar ik mocht ook geen snap pas na dat ik 13 was
  38. Masturbeer je? ja
  39. Hoe vaak? elke dag
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? nope
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?0
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen?nee
  45. Heb je spijt van drugs/alcholnvt
  46. Scheld je veel?ja
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?weten ze niet scheldt niet thuis
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) meestal met k*t enzo
  49. Vind je het erg dat je dat doet?nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? goed
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) op school ben k altijd blij en druk en thuis meestal gwn nrml en vaak in de avond verdrietig
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? ja 
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?nope
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? meestal pjama maar vaak ook naakt
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)soms als k erzin in heb
  56. Van wat/wie hou je het minst van? me oom, brocolli, wiskunde
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? me zusjes en ouders, sushi, ice tea, me oude beste vriend
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? leven als nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? idk 
  60. Welke afkomst heb je? Marokkaans
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 6,5
  62. Ben je tevreden daarmee? ja hoor
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) dat me opa weer leefde
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? jup door me trauma en mensen die k mis
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? nope geloof dat het leven een test is
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?  vind vragenlijstenn wel leukk
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? dat je een goeie dagg hebtt 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? jaa
  69. Vond je het een lange vragenlijst? ja maar wel leukk
  70. Was het een leuke vragenlijst?yess x

1. Hoe oud ben je? 14
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet anders
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Ben bi
  4. Ben je gelovig? Ja
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? Hindoe
  6. Ben je tegen of voor abortus? Voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Want als je bent verkracht en zwanger raakt
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik accepteer het
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? Ja
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan?
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? Volgens mij 9
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?11
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Moet type zijn mensen die ouder dan mij zijn
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? Ja 11 weken en een dag
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Ben misschien nu depressief en misschien ik weet niet 
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) ja
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? 2 broers en een half zus
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? Geen van beide
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? Ben jongste wil de oudste zijn
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Weet niet 
  23. Hoeveel vrienden heb je? 1
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 0
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Nee
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) nee
  27. Speel je meer online of offline games? Geen van beide
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil.
  32. Zijn je ouders streng?nee
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Geen
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) gevaarlijk 
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?nee
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Same
  38. Masturbeer je? Nee
  39. Hoe vaak?
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?0
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?nee
  46. Scheld je veel? Niet veel 
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)nee
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Ja
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed?nee
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) somber
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?ja de pesters die mij pesten 
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? Nee
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? Pyjama 
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)nooit 
  56. Van wat/wie hou je het minst van? Mij moeder
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Weet niet 
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?gewoon
  60. Welke afkomst heb je?nederlands
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 4
  62. Ben je tevreden daarmee?nee
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)dat mijn ouders van mij houden 
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan?ja
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?nee
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?omdat het slecht met mij gaat
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Weet niet 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?ja
  69. Vond je het een lange vragenlijst?nee

1. Hoe oud ben je? Bijna 13 (over ongeveer 20 dagen)
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Weet ik nog niet
  4. Ben je gelovig? Nee 
  6. Ben je tegen of voor abortus? HEEL ERG voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Zwangere mensen gaan gewoon dood omdat er iets mis is met de zwangerschap. Ze zeggen wel dat abortus moord is, maar dat is ook gewoon moord
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik support
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) Als ze echt homofoob zijn niet, maar als ze het respecteren wel
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Vrienden, want ik heb niet de beste band met mijn familie
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 12
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 2
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw  vriendje/vriendin kan zijn? Atheïst (niet omdat ik andere geloven niet respecteer, maar ik wil mijn manier van leven niet aanpassen voor een ander) en het liefst vegetariër
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? Nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) De basisschool
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Nee
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) Nee 
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? 1 zusje
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? We gaan veel met elkaar om
  21. Ben je oudste, jongste of middelste  kind?, en welke zou je het liefst zijn? Oudste, en dat blijf ik ook het liefst
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Ja, dat wel
  23. Hoeveel vrienden heb je? 3
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 3
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Nee
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) ja, soms
  27. Speel je meer online of offline games? Offline
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) Ps5
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? Verschilt
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? Als je vaak het idee hebt dat je MOET gamen
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. Hoelang ik wil
  32. Zijn je ouders streng? Nee
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Ze geven me geen straf, want huiswerk doe ik niet voor mijn ouders
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) Ze gebruiken het zelf ook, dus ik denk dat ze het goed vinden
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? Ja 
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? Nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Ja, een oude vriendin van mij mag dat ook niet
  38. Masturbeer je? Nee
  39. Hoe vaak?
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? Nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? 0 keer
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? Nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? Nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? Nee
  45. Heb je spijt van drugs/alchol nee
  46. Scheld je veel? Soms
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? Niet erg
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) Sex related
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Het is oké
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) Neutraal
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Heel veel mensen, ik haat iemand namelijk heel snel
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? Ja, dat wel
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) nooit
  56. Van wat/wie hou je het minst van? Mobiele games
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Mijn katten
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Degene van wie ik het meeste houd gaat in een paar jaar toch dood, dus ik kies er dan voor om de rijkste op aarde te zijn 
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Meerdere talen kunnen
  60. Welke afkomst heb je? Nederlands
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 5,5
  62. Ben je tevreden daarmee? Ja
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) dat ik van mijn selectief mutisme af kom en polyglot kan worden
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Soms, waarom verschilt
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Nee
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Voor de tips
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Ik ken jou niet 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? Ja 
  69. Vond je het een lange vragenlijst? Valt wel mee 
  70. Was het een leuke vragenlijst? Ja, dat wel

1. Hoe oud ben je?   14
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet    jongen
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?   meisjes
  4. Ben je gelovig?   weet ik niet, mijn ouders wel
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?   christelijk maar ik weet niet of ik het wel geloof
  6. Ben je tegen of voor abortus?   voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn?    vrouwen mogen beslissen over hun lichaam
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+   iedereen mag zijn wie die is
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)  nee dat snap ik niet
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn?   ik wel
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan?   familie
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had?   12
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?    3 ofzo
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zo dat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn?   ze moet lief zijn
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?   nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)   idk
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd?   nee
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.)    nee
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?  ja  2 broers
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?   ik ga best vaak met ze om
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn?   middelste  ik vind dat prima
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn?   nee
  23. Hoeveel vrienden heb je?   4
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?   4
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest?   ja
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee)   ja
  27. Speel je meer online of offline games?    online
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)   ps4
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan?   Rocket League, Fortnite
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?   als ik niet meer zonder kan
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil.   wanneer ik wil
  32. Zijn je ouders streng?  met sommige dingen wel
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen?  dan krijg ik geen straf
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.)  ze vinden het prima
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?   nee
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?   nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?   ik ken niemand die het niet mag
  38. Masturbeer je?   ja
  39. Hoe vaak?  10x per week
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?  nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?   0x
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?   nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?   nee
  44.  Heb je een keer drugs ingenomen?   nee
  46. Scheld je veel?   soms
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?   ze hebben het liever niet
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)  kut enzo  niet met ziektes
  49. Vind je het erg dat je dat doet?   nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed?   wel ok
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.)   onzeker en boos
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?   nee
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt?  onderbroek
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)   niet maar mss ga ik het vanavond proberen
  56. Van wat/wie hou je het minst van?   school
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van?   mijn ouders en broers, chillen met vrienden, aftrekken
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?   mijn leven nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben?   weet ik niet
  60. Welke afkomst heb je?   Nederlands
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven?   6,5
  62. Ben je tevreden daarmee?   nee
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)     een vriendin hebben
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan?   bijna nooit
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?   idk
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?   ik kwam hier toevallig op en was gwn nieuwsgierig
  67. Wat zou je voor mij wensen<3?   geluk
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?   doe maar
  69. Vond je het een lange vragenlijst?   ja
  70. Was het een leuke vragenlijst?   ja

1. Hoe oud ben je?17
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet nonbinaar 
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Ales 
  4. Ben je gelovig?  Nee
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?..
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Ik vind dat als je zwanger bent en  het kind niet wil of kan verzorgen dat er altijd nog een keuze moeten zijn om het weg te laten hallen 
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik ben er zelf ook een dus geen probleem 
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) Ja maar ik vind wel dat ze ons gewoon moeten laaten zijn wie we wilen zijn
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn?....
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Vrienden want heb geen goeden band met me famille 
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 14 of 15
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Moet mij accepteren zoals Ik ben 
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) Gepest worden 
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Grooten deels wel ook door mijn thuissituatie 
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) Ja maar ben nu iets langer dan 1jaar gestopt 
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? Ja 1 broertje 
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?praat bijna nooit met me broer e
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? Ik ben Oudst en wil het oudsteblijven zodat iknhet snelst weg kan als ik een eigen huis heb
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Geen idee 
  23. Hoeveel vrienden heb je? 2
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?2
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Ja een hoop  meren deel  van me vrienden 
  27. Speel je meer online of offline games? ...
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) ....
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan?....
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? Geen idee
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. Letten ze niet op 
  32. Zijn je ouders streng? Ja 
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Een week niet naar buiten  en afspreken met vrienden 
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) Ze vinden het niet goed maar negeer ze gewoon want het is me eigen leven
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? Tiktok meschien wel een beetje
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? Ja
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Ik mag het ook niet maar doe het stiekem
  38. Masturbeer je? Ja
  39. Hoe vaak? Paar keer in de week
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? Niet ben nog maagd
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?...
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? Ja  heb een vriend gekoppeld aan een collega van haar werk  en toen die collega gekust. 
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? Nee maar wil wel jonk proberen
  46. Scheld je veel? Valt wel mee
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?  Zeggen er niks over
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) Sex relaxed dingen zoals lul kut fuck you
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Wel oke
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) Verdrietig
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Nee
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?...
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? Onderbroek met 't shirt of naakt
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) paar keer in de maand 
  56. Van wat/wie hou je het minst van? Me ouder heb altijd probleem met ze over niks
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Me vrienden kan ze echt Ales vertelen 
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Leven zoals nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Geen idee 
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 4
  62. Ben je tevreden daarmee? Er kan een hoop beter aan me zelf
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) een wereldreis maaken in een zelf gemaakte camperbus
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Bijna elke  avond omdat ik het gevoel heb dat niemand mij mag en ook omdat ik me zelf niet goed genoeg vund
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Geen idee 
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Afleiding van problemen thuis
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Veel geluk in je leven en dat je van je zelf houd zoals je bent
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? Als je wil zekker
  69. Vond je het een lange vragenlijst? Prima lengte 
  70. Was het een leuke vragenlijst? Ja dat zekker

1. Hoe oud ben je? 14
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Weet ik eig niet
  4. Ben je gelovig? Nee
  6. Ben je tegen of voor abortus? Voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Het is beter om geen kind te nemen als je er niet voor kan zorgen
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik ben het zelf, dus het zijn mn besties
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) nee, ik accepteer elk geloof dat iedereen in zijn waarde laat, maar als je dat niet doet vind ik dat slecht
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Vrienden, die kan je kiezen
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? Nog niet
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 0
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Een goede humor
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?  Nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) mijn vader lag in het ziekenhuis want hij had een herseninfarct en ging bijna dood
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? ja soms, nee
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) nee
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? Ja een broer
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? Soms is hij niet om uit te staan, soms is hij aardig
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? Ik ben de jongste, ik wil de oudste zijn
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Nee
  23. Hoeveel vrienden heb je?  3
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 5
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Ja heel veel
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) ja
  27. Speel je meer online of offline games? Offline
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)  pc
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? Stardew valley en minecraft 🫣
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? Nnee
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. Vroeger wel nu niet meer
  32. Zijn je ouders streng? Gemiddeld
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Ik ben heel goed in school dus ik denk niet dat ik straf zou krijgen
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) wel verslavend en gevaarlijk
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? Miss een beetje
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? Soms
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Ik ken wel mensen hoor, je bent niet de enige
  38. Masturbeer je? nee
  39. Hoe vaak? Nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? Nee
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? Nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? Ja, nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? Nee
  46. Scheld je veel? Niet heel veel
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? Helemaal niet
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) alleen sex related
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Nee, het is hoe ik mn gevoelens enzo uit
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Ja
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) neutraal
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Ja, fake en egoïstisch zijn 
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? Ja
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? Tshirt en ondergoed
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) miss 1x per maand
  56. Van wat/wie hou je het minst van? Ongeneselijk ziekes, oorlog, depressie
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Pizza
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Zoals nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Met iedereen vrienden worden en dat iedereen je mag 
  60. Welke afkomst heb je? Nederlands
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 6
  62. Ben je tevreden daarmee? Nee
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) dat iedereen gelukkig is
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? 4x per week,  ouders gescheiden, vrienden vinden me irritant, gevoel dat niemand me mag
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Nee
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Mensen advies geven en hulp krijgen
  67. Wat zou je voor mij wensen<3?  Ik hoop dat je een geweldig leven hebt en dat al je dromen uitkomen
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?
  69. yessss
  70. Vond je het een lange vragenlijst? Ja maar was leuk
  71. Was het een leuke vragenlijst? Zeker

1. Hoe oud ben je? 15
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever  niet jongen
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? meisjes
  4. Ben je gelovig? ja, christelijk
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? ^
  6. Ben je tegen of voor abortus? eh boeit me niet echt
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? 
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik vind het zelf best raar dat mensen ineens gaan identificeren als verzonnen woorden enzo maar ik heb geen probleem met bi, homo of lesbi
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) ja
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? eh moet wel anders komt cancel culture achter me reet aan
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? familie, ik heb geen vrienden
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 9
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? weet ik veel 5 ofz
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? gwn gezond uiterlijk, lief, en niet te vaak weg zijn
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) toen ik tegen een motor aan crashte op de fiets had ik mijn arm licht gekneust en mijn been gekneust
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? wel depressieve momenten dat ik nadenk of mensen me wel gaan missen als ik weg ben
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) ik ben vaak van de trap gevallen door mijn eigen domheid
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? allebei
  21. Ben je oudste, jongste of middelste  kind?, en welke zou je het liefst zijn? middelste, 
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? nee zekerr niet
  23. Hoeveel vrienden heb je? geen
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat  (en die je ook mag en aardig vind)? 3
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? jup
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) niet echt meer
  27. Speel je meer online of offline games? offline
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)  me telefoon😔
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? idk
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?  wanneer je echt boos word als je moet stoppen met gamen en als je de hele nacht zit te gamen steiekem
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. idk
  32. Zijn je ouders streng? beetje
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? 
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) ze vinden het apart, vooral dingen als tiktok
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? beetje wel
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? nee
  38. Masturbeer je? ja
  39. Hoe vaak? gemiddeld 3 keer per dag ofz
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? nee, heb geen vrienden en is raar
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? niet 😔
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? nee
  46. Scheld je veel? ja
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? vervelend
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) ziektes, vloekwoorden (woorden tegen me geloof) geslachtsdelen, eig alles
  49. Vind je het erg dat je dat doet? ja
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? dag is net begonnen
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) neutraal
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft die gene gedaan? niet echt
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? ja
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? wie de fuck slaapt er nou naakt💀 (pyjama of onderbroek als het warm is)
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) oh ja? miss moet ik keer proberen, wat is er zo lekker aan naakt slapen dan? (pls antwoord)
  56. Van wat/wie hou je het minst van? mensen
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? idk
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?me leven nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? normaal zijn
  60. Welke afkomst heb je? nederland
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 6.5
  62. Ben je tevreden daarmee? beetje
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) of de geest me een lieve vriendin wil geven 
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? soms
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? ja
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? geen idee 
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? dat je ouders je snapchat gunnen, en dat je een mooi en liefdevol leven mag leiden <3
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? als je zelf wil mag wel
  69. Vond je het een lange vragenlijst? beetje
  70. Was het een leuke vragenlijst? ja best wel

THX voor invullen, have a g day!! graaggedaaannnnnn

groetjes sinasappelbroodje. doel sinasappelbroodje :)

1. Hoe oud ben je? 15
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet jongen
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Meisjes 
  4. Ben je gelovig? Nee
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Ik vind dat iedereen zelf die beslissing mag maken 
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ helemaal prima!
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) Wel als ze mensen daar niet mee lastig vallen/kwetsen 
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Hmm lastig... 
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? Nou ja... Kleuterliefde toen ik 5 was😉
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? Echte 1,maar daar ben ik nog steeds niet echt zeker van...
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Lief, zorgzaam, gezellig, maar ook wel een beetje slim.
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) Dat iemand een hersenbloeding krijgt.
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Ja, deels
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? Nee
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn?
  23. Hoeveel vrienden heb je? Irl 1 , online 6
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? Nee 
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Ja...
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? Ik game nooit, dus nee:)
  32. Zijn je ouders streng? Valt wel mee
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Niks denk ik:)
  34. Hoe denken jouw ouders over social media? (denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) Wel prima maar ik moet wel voorzichtig zijn
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? Nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Nee, maar ken ik wel
  38. Masturbeer je? Ja 
  39. Hoe vaak? Uhmmm wel iets van 4x per week 
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? Nee, ook geen behoefte aan
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? Nooit 
  46. Scheld je veel? Nee 
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Niet zo geweldig..
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) Blij denk ik:) maar ik kan ook best vaak verdrietig zijn hoor...
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Nee
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) nooit eig..
  56. Van wat/wie hou je het minst van? Pesters😏
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Mn moeder 
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Dat 2e natuurlijk!
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 7
  62. Ben je tevreden daarmee? Gaat wel
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) dat mijn toekomst wat beter gaat dan nu:)
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Wel wat minder dan een tijdje geleden, maar vandaag, en ik denk een week geleden ong ook, maar daarvoor wel een paar weken niet.. ik moet wel best vaak een traantje laten, als ik iets heftigs of heel liefs lees ofzo 
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Nee
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Om mensen te helpen, voor de gezelligheid, en om dingen kwijt te kunnen 
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Dat het goed met je gaat en gelukkig bent:)
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? Ja!
  69. Vond je het een lange vragenlijst? Ja🙃
  70. Was het een leuke vragenlijst? Ja!

1. Hoe oud ben je? 17
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet  meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Jongens 
  4. Ben je gelovig? Nee
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Allemaal eigen keuze 
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ dikke prima 
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je  dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) Alleen als er geen ophef over wordt gemaakt 
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Vrienden, die begrijpen me beter 
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had?  7
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?  5
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Zorgzaam, slim  en eerlijk 
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? Niet meer
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) Dat er meer ellende bij komt en flashbacks 
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Ja 
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) Ja nog steeds 
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? Niet meer😖😭
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? 😑
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Niet op deze manier!
  23. Hoeveel vrienden heb je? 2 beste vrienden die andere 2 zijn gewoon vrienden 
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 1
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Jazeker!
  32. Zijn je ouders streng? Niet persé 
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Boeit ze niet, is mijn eigen verantwoordelijkheid 
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) Dat het slecht is of dat er iemand binnenkort voor de deur komt...🙄
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Nee, ken wel iemand 
  38. Masturbeer je? Nee
  39. Hoe vaak?
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? Nooit
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? Ja stiekem 
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? 2 keer 
  46. Scheld je veel? Nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Slecht, zoals elke andere dag...
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) Verdrietig, angst, walging en boos
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Mezelf 
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) nee
  56. Van wat/wie hou je het minst van? Mezelf en pesters 
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Vrienden 
  58. Als je de keuze had om de rijkste  persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Mezelf doden 
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Geen idee 
  60. Welke afkomst heb je? Gewoon Nederlands 
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? Geen idee 
  62. Ben je tevreden daarmee? Geen idee 
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) dat alle ellende stopt 
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Elke dag, verschillende redenen 
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Geen idee 
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Ja goede vraag...
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Dat het goed gaat 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? Ja hoor
  69. Vond je het een lange vragenlijst? Valt wel mee 
  70. Was het een leuke vragenlijst? Jawel hoor 

THX voor invullen, have a g day!! Yeah you to!!

1. Hoe oud ben je?   13
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet. Jongen
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?  Meisjes
  4. Ben je gelovig? nee ik geloof in Darwin
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan?  geen
  6. Ben je tegen of voor abortus? Pro choice !
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Baas over je eigen lijf en leven.
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+. Love it! 🌈
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.). Nouja, accepteer ik dat. Ik moet wel maar ik vind het niet geweldig.
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? x
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan?  Oei, familie en mijn besties en mijn lief 💘
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had?  11
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?  2 d
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Wijs, lief, sterk van karakter en betrouwbaar.
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?  Ja!! XD  een maand !
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.). Het in de strafhoek op de gang staan, naar een kale muur kijken met mijn handen op de rug en het schaamtegevoel daarbij, nadat ik weer eens vervelend was in groep 8 (denk nu een jaar geleden, ik had een korte broek aan dus het was zomer iig) en vooral hoe ik zover kwam. Eigenlijk bedoel ik: de reden waarom ik die straf kreeg. Ik had het graag anders gedaan. Maar ik ben nu heel blij hoor!! :D
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Ja een tijdje op en af na de gebeurtenis van vraag 16.
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) Nee dat niet gelukkig, ik zou iedereen daar vanaf willen helpen!
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? Ja! Een zus van 23 💗
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? Nee hoor haha, een lieve schat! En al volwassen dus ja...
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? Jongste xd
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Nee hoor !
  23. Hoeveel vrienden heb je? 8 echte
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 5  !
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Ja maar die zijn intussen ook wel veranderd. En eentje heb ik niks meer mee.
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee). Nopes, 1 van de weinige dingen die ik niet mag van mijn moeder.
  27. Speel je meer online of offline games? x
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)  x
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? x
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? haha nee
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. x
  32. Zijn je ouders streng? ( ik heb alleen een moeder 🙂 ) nee eig helemaal niet, maar als ze iets verbied of oplegt dan is dat wel de wet thuis 😉 bv als ik straf zou krijgen dan moet ik die ook 100% doen. Geen halve dingen.
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Als ik tegen mijn  moeder zou liegen , sowieso over wat dan ook, krijg ik denk ik kamer arrest zonder foon of laptop etc. hoe lang ligt aan wat ik loog. En daarna zou ze mij een tijdje zwijg straf geven. Dat betekent dat ze alleen maar het noodzakelijkste tegen me zegt, bv een week ofzo. Gelukkig gebeurt dit eig nooit!! Al een jaar niks meer gehad! Xd
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.). Verboden, behalve Pinterest, whatsapp, signal, outlook en google account.
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? nee haha 😉 kan dus niet 😊
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? nee idem :)
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Nee hoor ik mag dat ook niet. Vind ik niet zo erg trouwens hoor, ik mag verder best heel veel.
  38. Masturbeer je? Ja hoor
  39. Hoe vaak? elke dag wel. Soms maakt dat gevoel me wel een beetje gek. Het dringt zo aan in je lijf.
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? Nee nooit, dat lijkt me echt heel genant. Misschien over een tijd pas een keer met mijn vriendin.
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? nooit nog haha, ben ik te jong voor vind ik.
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? nee gelukkig niet.
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? Nee nooit
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? Nee ook nooit, zou ik ook niet durven, je eigen lichaam vergiftigen.
  45. Heb je spijt van drugs/alchol. x
  46. Scheld je veel? Nee echt niet.
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? Dat zou niet gepikt worden, Nouja, een keer shit of k** is weer niet zo erg. Maar gvd en ziektes betekent zie vraag 33.
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.). Soms wel shit of k** ofzo, ik wil dat echt inhouden.
  49. Vind je het erg dat je dat doet? nee als ik het daarbij laat.
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Zeker! Ik kreeg leuke complimenten !
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) Nu vaker blij en verbaasd over wat ik allemaal ontdek.
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Nee hoor, zelfs niet de mensjes die mij hebben uitgelachen of commentaar hebben op mijn uiterlijk of als ik een rokje draag.
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? Ja hoor. Voorbeeld ik werd best hard uitgelachen in de strafhoek, en ik begreep ze wel en heb het geaccepteerd dat ik dat verdiende. Vind ik nog.
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? onderbroek.
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt). Als het heel warm is.
  56. Van wat/wie hou je het minst van? wapster gedrag en botheid en domheid
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Nadenken, gezelligheid en respect.
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Ook al ging die gene niet dood, ik koos nog voor zoals het nu is :)
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Zingen, dansen kan ik wel.
  60. Welke afkomst heb je? Vooral Nederlands met (verre)  voorouders uit  Polen enTsjechië, Zuid Afrika en Duitsland. Er zit ook nog wat Engels in haha. Reizigers dus ;)
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? Nu heel onbescheiden denk ik wel een 7,5
  62. Ben je tevreden daarmee? ja hoor, perfect bestaat niet !
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch). Dat dat domme gehaat op liefde (LHBTI+) eens zou ophouden, waarom zijn mensen zo boos op dingen die hun helemaal geen kwaad doen?
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Best regelmatig hoor, als ik iets verdrietigs lees of meemaak of me machteloos voel als ik lieve mensen niet kan helpen.
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Jawel, maar niet te vaak. Ik denk dat ik na de dood opga in de wind en in de natuur rond waai ;)
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Vanwege dat van vraag 16 🙂 en ook dat ik me afvroeg of ik goed zat met mijn “meisjesachtige” uiterlijk en kleding soms.  En echt, ik ben zo veel beter in mijn vel!!  Ohja, daar kan ik ook soms om huilen (happy tears!)
  67. Wat zou je voor mij wensen<3?  Alle geluk en alle liefs !
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? Ja hoor tuurlijk ! xd
  69. Vond je het een lange vragenlijst? Nee prima hoor!
  70. Was het een leuke vragenlijst? Zeker !!

THX voor invullen, have a g day!! Graag gedaan !!

Groetjes terug! Liefs Tover xxx

1. Hoe oud ben je? 13 jaar
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet, meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Allebei
  4. Ben je gelovig? Nee, ik geloof wel in geesten
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Als je het kind echt niet wil, heb je al het recht om het te laten verwijderen volgens mijn mening
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+? Ik zit zelf in de community dus ik heb er niks tegen :)
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (christenen, moslims etc.) Op zich, maar ik vind niet dat ze echt haat moeten geven, je kunt er ook “stilletjes” tegen zijn
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? -
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Familie, omdat ik die eigenlijk nooit kwijt kan raken
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? Volgens mij 10
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Lieve persoonlijkheid
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? -
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) Liever niet vertellen
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Niet echt
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? 1 klein broertje
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? Van allebei een beetje
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? Oudste, het liefste de middelste
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Nee
  23. Hoeveel vrienden heb je? Veel, maar ik beschouw niemand echt close
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? Veel
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Ja, op dit moment
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) Dan niet
  27. Speel je meer online of offline games? -
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) -
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? -
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? -
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. -
  32. Zijn je ouders streng? Soms wel, soms niet, maar ze zijn wel een beetje aan de lichte kant agressief
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Ik denk een waarschuwing, maar als het vaker gebeurd en hele preek
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) Verslavend en gevaarlijk, dat zeggen ze ook, maar ze vertrouwen me
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? Ja
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Mijn ouders willen het liever niet, maar ik mag het wel van ze. Zelf heb ik ervoor gekozen dat ik het niet op mijn telefoon heb, ik heb wel tiktok en instagram
  38. Masturbeer je? Nee
  39. Hoe vaak? -
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? -
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? -
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? Mijn ouders verdenken ervan dat mijn opa toen ik ongeveer 4 was me heeft verkracht
  45. Heb je spijt van drugs/alchol? -
  46. Scheld je veel? Niet echt
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? Ik mag wel gewoon “Oh my God” of “What the heck” zeggen, maar “Godverdomme” en “What the fuck” vinden ze te erg, en daar scheld ik ook niet mee, ik scheld ook niet met ziektes
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) Oh my god/oh mijn god of What the heck
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Niet echt
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Vandaag was op zich wel leuk
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) Verdrietig
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Ik haat niemand. Haat vreet jezelf alleen maar op, en het lost toch niks op voor jou en die ander
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? -
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) Nooit eigenlijk, als klein kind in de zomer wel, maar nu niet meer
  56. Van wat/wie hou je het minst van? Mijn opa en oma 
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Mijn moeder
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Als ik nu heb
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Karate lijkt me heel cool, daarom overweeg ik er ook op te gaan
  60. Welke afkomst heb je? Nederlands 😞 maar aangetrouwde familie komt uit Spanje
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 6 denk ik
  62. Ben je tevreden daarmee? Idk
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) Dat ik een bekende schrijfster later zal worden
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Ik huil heel vaak, elke dag wel. Om gym, om stress, om mijn leven, om boeken en films...
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Ik zit te twijfelen tussen geest worden, reïncarnatie of naar een bepaalde plek gaan, maar misschien mag je zelfs wel kiezen later
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Zodat ik andere mensen kan helpen en dat ik kan chatten over mijn problemen omdat ik dat niet wil doen in het echte leven :)
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Ik ken je natuurlijk niet, dus ik weet niet enorm goed wat ik moet wensen. Ik hoop in ieder geval dat je heel gelukkig zal/bent! 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? Jaa!
  69. Vond je het een lange vragenlijst? Een beetje
  70. Was het een leuke vragenlijst? Heel leuk!

THX voor invullen, have a g day!! Jij ook :)

Groetjes E :)

1. Hoe oud ben je?      14
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet.       Jongen
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?   meisjes
  4. Ben je gelovig?  Ik ben vrijzinnig maar ik geloof niet in een goddelijk persoon zeg maar.
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? remonstrants
  6. Ben je tegen of voor abortus? voor, eigen keuze tussen persoon en arts.
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Ik heb niks te vertellen over hoe iemand anders met dit soort dingen om gaat. Vertrouw de arts, vertrouw de mens.
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ Heerlijk !  Liefde is zo mooi !
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) moeilijk, maar als iemand er dan zo nodig tegen moet zijn, belemmer in elk geval een ander niet. Dat willen ze zelf ook niet.
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? idem ;)
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? zelfde antwoord als Tover01 😘
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had?  10 denk ik.
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?  4 vlgs mij haha.
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Sterke persoonlijkheid, open, eerlijk, humor, zelfverzekerd.  mijn vriendin dus xD
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? Ja, al flink wat maandjes !
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) Mijn psychose, mijn angst op z'n toppunt 2 maand geleden was het geloof ik. Echt vreselijk. En voor een grote groep voor schut staan ook liever niet meer.
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Ja ik had er al eerder last van , toen ik net 12 was. Maar deze was heftiger omdat ik er bewuster mee bezig was.
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.). Begin 12 ook. Mezelf geselen en op harde steentjes knielen in korte broek. Nasty, niet doen, sh is echt niet oké voor iemand! Eens met Tover01.
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?  een pleegzusje van 8 😍 lieverd is het !
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? Nee hoor ze heeft heel erg  haar best voor me gedaan toen ik in de kreukels lag afgelopen tijd.
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? Vanuit mijn gezin ben ik enigst kind.
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? haha ja hoor ben ik al, maar een zusje is wel heel leuk!
  23. Hoeveel vrienden heb je? 5 echt heel dikke vriend(inn)en en natuurlijk mijn liefde.
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?  ook zoiets. 7 denk ik.
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest?  Ja ik probeerde in de brugklas met iedereen bevriend te zijn, zit in mn karakter. Maar mensen stellen je dan toch teleur.
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee).  Niet veel. race spellen vind ik wel cool.
  27. Speel je meer online of offline games?  off. online zijn mn ouders niet gek op zeg maar.
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)  we hebben een xbox.
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? F1 is wel cool en flight simulators.
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? Als ik dat elke avond zou willen doen. En nergens anders meer plezier in had. Zover komt het niet hier thuis ;)
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. ja eig wel, zeker nu, want ik zit in een leef schema vanwege mijn psychische gesteldheid, hoewel die nu wel steeds beter wordt. Maar ook normaal is een uur p.d. wel de max
  32. Zijn je ouders streng? Nee niet algemeen, laatste tijd moesten ze wel vanwege dat schema, maar normaal gesproken niet. Alleen het is wel zo, wat niet mag mag ook echt niet.
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Zeer verdrietig zijn en me een tijdje negeren en voor straf family link op mijn foon zetten denk ik. Of k**klusjes laten doen, of vroeg naar mn  kamer…….
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.). Ze zijn er niet gek op, maar ik zelf ook niet. Dus dat vertrouwen ze wel.  Laatste maanden was alles anders ivm wat ik vertelde in vraag 31.
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? Nee hoor
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? nee dat vinden ze niet :)
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Ja ik snap wel dat je dat niet oké vind, ik heb het zelf trouwens ook niet
  38. Masturbeer je?  ja hoor
  39. Hoe vaak? dagelijks wel
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? nee zeker niet. Nooit gewild ook. Wel met mn lief 😊
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?  wel een paar keertjes
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? nee, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Hoe kan iemand dat een ander aan doen?
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? Nee, dit valt onder de categorie uitzonderingen qua streng zijn thuis. Absoluut verboden tot mn, nouja zeg 17e denk ik.
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? Nee geen behoefte aan
  45. Heb je spijt van drugs/alchol. Zou ik zeker krijgen ja xD
  46. Scheld je veel? nee dat is ook een streng dingetje thuis.
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? Met gewoon zoiets van fack, of omg ofzo of shit zoals Tover zegt, is niks mis, dat mag. Gvd en JC en f**** h***  zijn reden om mij naar boven te sturen. Vooral mijn moeder is daar echt heel streng in. Terwijl ze verder heel veel goed vind.
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.). Ik laat het bij binnends monds of een keer Tak ofzo haha. Heb ik inmiddels wel geleerd ;)
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Nee hoor, die woorden zeker niet. De strafbare woorden wel.
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Ja eig best lekker!!  Heerlijk buiten geweest en zelfs school zit ik op schema.
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) Laatste 2 maand veel verdriet, maar ook blijheid als het weer wat beter ging. En toch ook wel gelachen om van alles bv om grapjes en zogenaamde straf die mn vriendin en mn zusje bedachten als ik wat fout deed, we hebben er ook lol om gemaakt en dat moet ook.
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Ingewikkeld. Ik wil niet haten en dat lukt ook. In de brugklas moest ik een keer in de hoek staan bij gym en 2 beetje bekakte meiden vonden het daarna ruim 2 maand  leuk om me daar regelmatig aan te “herinneren”met allerlei  pesterige opmerkingen over hoe braaf ik was en hoe ik er uit zag in die hoek, mijn  lijf er uit zag, en nog wel meer leuks. Door het te negeren hield  het op maar het voelde vernederend.
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? Nou, binnenkort komt mijn klas langs hier en wss zit 1 van hun dan dus bij ons thuis op ziekenbezoek. Ik vind het prima, we zijn 2 jaar verder en ik heb ze allebei genegeerd maar als ze op bezoek komt is dat een goed teken en mag dat. Ik zal er niet moeilijk over doen, Zoals ik zei het is 2 jaar geleden, alhoewel een sorry er nooit af kon tot nu toe. Maar ach, het zij zo, er worden mensen veel erger gepest. Er zij sowieso ergere dingen :)
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? Slip, soms naakt als het heet is en de fan volop aanstaat xD
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) soms als ik er zin in heb en het heet is.
  56. Van wat/wie hou je het minst van? onrecht en  bemoeizucht.
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Mijn ouders en zusje en vriendin !
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? zoals nu :)
  59. Welk talent zou je graag willen hebben?  Goed écht Indisch koken,  en ik zou willen kunnen gitaar spelen.
  60. Welke afkomst heb je? Nederlands, Frysk, Niedersachsen, Scotland, Luxemburg,  zover hebben we het uitgeplozen haha. Maar in de laatste generaties vooral NL-Frysk en Scotland.
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? Mag ik voor deze keer een 8 geven? Ik ben wel trots op mijn vechtlust en hoe ik me heb overgegeven aan mijn behandeling. 100% gehoorzamen aan van alles wat je eig niet graag wilt is best zwaar, maar het is gelukt. Ja, daar ben ik wel trots op.
  62. Ben je tevreden daarmee? ja, en sorry als dit een beetje opschepperig klonk 😌
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch).  Dat de oorlog in Europa ( en elders) stopt, en het gehaat ook, zoals Tover01 terecht zegt.
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Afgelopen tijd zeker meer dan normaal. Vanwege mijn situatie,  en ook als iemand heel lief tegen me doet bv.  Ik ben best gevoelig laatste tijd.
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?  Nah, ik ben wel vrijzinnig christelijk maar ik geloof niet in een sturend opperwezen ofzo. En echt een hemel enzo ook niet. Ik hoop vooral dat er wat mag zijn. maar rationeel denk ik van niet.
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?  Dat was vanwege dat ik een crush op mijn huidge vriendin had in de brug, en nadat ik dus zo was afgegaan met die straf zocht ik hulp en advies, en ook over de depressie, dat was nog veel meer een reden maar de hoek was een aanleiding 😊
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Nou, ten eerste dat je blijft op het forum! En dat je gelukkig mag zijn en blijven en een lief en fijn leven zult hebben.
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? ja hoor leuk !
  69. Vond je het een lange vragenlijst? Nee hoor, ik maak me eerder zorgen dat mijn antwoorden te lang waren haha.
  70. Was het een leuke vragenlijst? Ja zeker!!

Same to you!!😘

Groetjes liefs Tartan X

Hey @Tartan14  ik hoop niet dat dit off topic is maar die 8 is volledig terecht hoor! Je mag echt trots zijn!! En lief dat je die meisjes hebt vergeven. Knap is dat!  Liefs Tover xxx

Gek man, dit is eigenlijk een vragenlijst die ik echt een jaar geleden heb gemaakt. leuk om te zien dat julie het nog steeds invullen.  Wat lief wat julie allemaal in 67 hebben gezegd, bedankt 😃

Nou, ten eerste dat je blijft op het forum! En dat je gelukkig mag zijn en blijven en een lief en fijn leven zult hebben.

zal ik doen :)

Ik hoop dat het ook allemaal met julie goed gaat

Haii @Tartan14  cute! Tipje: misschien kun jij dat meisje nog wel licht hintje geven hoe aardig het is dat jij haar gastvrijheid geeft. Dat je iets zegt van leuk dat we elkaar nu vriendelijk spreken. Ik vind wel dat zij gemeen deed als zij jou met vriendin samen pestten  met jouw in de hoek staan straf. Was voor jou al vernederend genoeg en zij gaan extra een jongen pesten met zijn straf. Not good! En dan ook nog twee maanden, that is mean! 

Doby X 

P.s. anderen wat lief hoe je invullen! Ik zal het ook nog doen. Kiss. 

1. Hoe oud ben je? 13
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?jongens 
  4. Ben je gelovig?ik weet het niet
  6. Ben je tegen of voor abortus? tja als je al jong zwanger wordt kun je beter een abortus doen maar het is eigenlijk iemand doden
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? je dood eigenlijk iemand
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+oke
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)niet bij iedereen die gelovig is is dat zo erg.
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? ja
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? bijde kan niet kiezen!
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? ik vond in groep 3 iemand leuk maar ik weet niet of dat een crush was anders in de zomervakantie vorig jaar.
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? met die uit groep 3 dan meegetelt 2 ik vind het wel jammer verliefd zijn is wel leuk.
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Je moet er aantrekkelijk uit zien voor mij aardig en goed met kinderen kunnen zijn
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)weet ik niet
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd?nee ben soms wel in een kl*te fase.
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.)ja maar dan wel slaan krabben enzo
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?1 broertje
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? ik vind hem vervelend maar kan ook niet zonder
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn?ik ben de outste soms ik vind het wel prima denk ik soms wil ik het wel eens andersom
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? nee
  23. Hoeveel vrienden heb je? echt 4 goeie
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? ja ik heb 1 hele goede vriendin op school
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest?  ja ..
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) ja soms niet veel
  27. Speel je meer online of offline games? ik speel heel soms roblox met mijn broertje of met mijn vriendin voor de fun! anders speel ik ofline 
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)  switch/ laptop
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? roblox of animal crossing vind ik erg leuk
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? als je  en er niet vanaf kan
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. ik mag een uur op mijn telefoon dan wordt die vergrendelt:( Ik mag eigenlijk maar 1 uuur maar ik game meestal 2 uur
  32. Zijn je ouders streng? soms
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? het zou ze niet uit maken het is mijn probleem dat ik het niet af heb
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) ze denken dat mijn leven er van af hangt ofzo
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? een beetje
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? nee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? ik heb het pas gekregen
  38. Masturbeer je? ja
  39. Hoe vaak?iedere dag
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?null keeeerrr
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?nee gelukig en heel veel medelijden en respect met de mensen bij wie het gebeurt is 
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?nee nog niet
  45. Heb je spijt van drugs/alchol..
  46. Scheld je veel?ja..
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? ze vinden het best erg
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) geen ziektes maar de rest wel
  49. Vind je het erg dat je dat doet?eigenlijk wel 
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed?nope
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.)blij of verdrietig
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?mijn ex-beste vriendin had mijn andere vriendin zitten pesten en kwam MIJ OM HULP VRAGEN!?
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? als ze sorry zegt misschien dat heeft ze niet gedaan..
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? ik heb meestal een onderbroek en een pyjama truitje aan ligt er aan hoe warm het is 
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) ik heb dat nog nooit gedaan
  56. Van wat/wie hou je het minst van? sorry ik snap de vraag niet
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van???
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?het leven wat ik nu heb het is oke
  59. Welk talent zou je graag willen hebben?zingen en nog beter kunnen acteren
  60. Welke afkomst heb je?NEDERLANDSSSSS
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? een 2/3
  62. Ben je tevreden daarmee?nope
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)gewoon dunner worden een heel stuk en ook niet meer dikker worden
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? ligt aan de piriode sommige huil ik wel iedere dag op mijn kamen omdat ik me zelf eigenlijk echt haat
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? ?? geen idee er kan een hemel en een hel zijn maar dan is die nu wel een beetje vol. En weer terug komen op aarde geloof ik het meest
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? ik vroeg me iets af zocht het op en kwam hier op uit
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? een heel gezond en gelukkig leven
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? jaa!!
  69. Vond je het een lange vragenlijst? nee juist leuk
  70. Was het een leuke vragenlijst?jaa

heel veel liefs izzi!

Zal ‘m ook ff invullen

1. Hoe oud ben je? 17
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet Jongen
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Allebei maar ik neig nu meer naar jongens.
  4. Ben je gelovig? Nee, totaal niet
  6. Ben je tegen of voor abortus? Ik ben wel pro-choice. Uiteindelijk is het een zaak van vrouwen en ik vind eigenlijk dat mijn mening als jonge/man er niet echt toe doet.
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Zie 6
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+  Love=love
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) Ik weet dat veel mensen er nog steeds moeite mee hebben. Als niet-gelovige voel ik niet de noodzaak om me aan hun achterhaalde, middeleeuwse, bekrompen regeltjes te houden. Verder is het zoals iemand (weet zo snel niet wie) een keer zei: “If you are against gay marriage, don’t marry a gay”
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? gelukkig nvt
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Bepaalde mensen zijn belangrijk voor me. Of ze familie zijn of niet speelt voor mij totaal geen rol
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 9
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? Geen idee. Best veel.😂 
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Gevoel voor humor sws. En lief zijn natuurlijk. Een beetje persoonlijkheid is ook leuk. Gelukkig heeft m’n vriendje dat allemaal
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? Ja. Sinds 14-02-2023 (de tijd gaat echt snel)
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) Depressie is kut. Ik heb er nu geen last van maar er is altijd een soort angst dat het weer terugkomt. Het is ook iets waar ik niet graag over praat eigenlijk
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? zie 16
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) Nope
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? Ja, 1 broer
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? Het is een beetje haat/liefde (meer liefde dan haat hoor😂). We gaan prima met elkaar om maar we hebben allebei verschillende interesses dus het is ook niet zo dat wel heel veel met elkaar doen.
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? De jongste. Broer is 2 jaar ouder
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? Het zou me niet veel uitmaken want ik kan goed op mezelf zijn.
  23. Hoeveel vrienden heb je? 4 echt goede vrienden
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? Op school heb ik niet echt vrienden. Ik kan met iedereen wel overweg maar buiten school ga ik niet met klasgenoten om
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Ja, wel een paar
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) Yep
  27. Speel je meer online of offline games? Offline
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)  PS5
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? Call of Duty, Hitman, en veel adventure achtige games.
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? Je bent verslaaft als je niet meer zonder iets kunt
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. Heb daar nooit regels over gehad
  32. Zijn je ouders streng? Totaal niet.
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Ze zouden eerder teleurgesteld zijn dan boos
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) Het boeit ze niks. Ze vertrouwen erop dat we er verantwoordelijk mee omgaan.
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Niet veel. Ik denk dat ik 2 of 3 mensen heb gekend die geen social media mochten van hun ouders
  38. Masturbeer je? Jazeker
  39. Hoe vaak? 6 keer in de week. Soms vaker, soms minder
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? Nee, ook geen behoefte aan
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? Dat weet ik niet meer hoor. Niet dat ik heel vaak seks heb. Nu 1 of 2 keer in de week en soms een week niet. Ligt er maar net aan of de mogelijkheid er is. In de vakantie als we vaker bij elkaar kunnen zijn is het makkelijker.
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? Nee, gelukkig niet
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? Ja. En ja, ben ook wel eens dronken geweest.
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? Nope
  45. Heb je spijt van drugs/alchol Nee, geen spijt van alcohol. Ik drink ook niet zo vaak
  46. Scheld je veel? Valt wel mee
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? Ze hebben het liever niet
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) Kut komt wel eens langs. En tyfus, als in ‘wat een tyfusbende’ haha.
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Neuh, ik doe het ook niet heel vaak
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Vandaag was mid. Ik voel me wel prima
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) Van alles een beetje
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Niet echt haten maar wat ik voelde toen ik erachter kwam dat m’n vriendin vreemdging kwam er wel bij in de buurt. Vreemdgaan vind ik echt de grootste naaistreek
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? Heb ik al gedaan. Er mee rond bljven lopen is niet gezond
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? In onderbroek. Bijna altijd zonder shirt. Alleen als het koud is in een lange pyjamabroek met shirt
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) Nooit eigenlijk. Ik vind het juist fijn om toch iets aan te hebben
  56. Van wat/wie hou je het minst van?  Van oneerlijkheid
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Van m’n vriendje natuurlijk. En ook wel van m’n ouders en broer hoor😂
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Doe maar het leven wat ik nu heb
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Gitaar spelen als Brian May of Jimi Hendrix
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 7,5
  62. Ben je tevreden daarmee? Ach, er is altijd ruimte voor verbetering
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) Dat m’n vriendje en ik nog heel lang bij elkaar blijven
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Niet echt vaak. 3 maanden geleden heb ik best erge ruzie gehad met mn vriend en toen is er wel wat gehuild. Zeker nadat we het weer goed hadden gemaakt
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Nee, ik denk dat als je dood gaat het is zoals het was voordat je geboren was. Helemaal niks dus.
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Ben hier gekomen via Google en blijven hangen. Ik was eigenlijk niet van plan te reageren maar toch gedaan
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Ik wens je alle geluk
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? Sure
  69. Vond je het een lange vragenlijst? Wel redelijk lang
  70. Was het een leuke vragenlijst? Ja. Vond het best leuke vragen

1. Hoe oud ben je? 16
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? ik denk allebei
  4. Ben je gelovig? ja
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? christelijk
  6. Ben je tegen of voor abortus? voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? ik vind dat je zelf moet kunnen kiezen wat je doet met je lichaam
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ ik support veel, alleen furrys en neopronouns niet (kitten/kittenself etc.)
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) -
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? ja want ik ben het zelf ook
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? vrienden, ik heb geen goede band met mijn familie
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? geen idee, 11 ofzo?
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? ik zou het echt niet weten
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? gewoon goed bij mij passen
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) een breakup
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? ja depressief, niet door vraag 16
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) ja, ik ben 3 jaar verslaafd geweest
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? nee
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? -
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? -
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? ik ben enigskind
  23. Hoeveel vrienden heb je? best veel
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? geen idee 10-15 ofzo?
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? ja
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) nee
  27. Speel je meer online of offline games? -
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)  -
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? -
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? -
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. -
  32. Zijn je ouders streng? ja
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? geen straf maar wel heel boos
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) het boeit ze niet
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? een beetje wel
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? geen idee
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? nee ik ken verder geen mensen die dat niet mogen
  38. Masturbeer je? ja
  39. Hoe vaak? meestal wel 1 keer per dag
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? nee
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? 0 keer
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? nee
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? ja
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? ja
  46. Scheld je veel? ja
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? ik scheld niet met mijn ouders erbij
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) echt vanalles
  49. Vind je het erg dat je dat doet? nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? ja prima
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) verdrietig
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? nee
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? -
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? onderbroek
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) -
  56. Van wat/wie hou je het minst van? geen idee
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? ook geen idee
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? mn leven nu
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? ik zou graag heel goed willen kunnen zingen
  60. Welke afkomst heb je? nederlands
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? idk 6 of 7 ofzo
  62. Ben je tevreden daarmee? ja hoor
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) trouwen met mn ex
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? miss 1 keer per 2 weken ofzo meestal gewoon om iets randoms
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? voor niet, na misschien wel maar idk
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? ja geen idee
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? een fijn leven
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? ja
  69. Vond je het een lange vragenlijst? ja
  70. Was het een leuke vragenlijst? ja

1. Hoe oud ben je?             14
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet     meisje
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?      jongens
  4. Ben je gelovig?         nee
  6. Ben je tegen of voor abortus?         allebei
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn?       gw 
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+        hun keuze 
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan?      vrienden 
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had?       8
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?   veel 
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn?    condoom´s dildoś   sex speeltjes 
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?          ja 1 jaar 
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd?      ja 
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.)      ja
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?  3 
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?                      vervelend   
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn?  oudste 
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn?        jaaaaaaaaaaaaa
  23. Hoeveel vrienden heb je?  veel 
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?      veel 
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest?
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee)    ja 
  27. Speel je meer online of offline games?        online
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)    ps5  of xbox 
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan?      gta fortnite  dat soort dingen
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?     niet
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. nee  ik mag game wanneer ik wil 
  32. Zijn je ouders streng?      nee
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen?       niks 
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.)       boeit ze  niks 
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?   jaa
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media?    jaa 
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?      ik ken mensen die dat niet mogen 
  38. Masturbeer je? jaa
  39. Hoe vaak? ongeveer 4x per week 
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?     jaa op de school wc 
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?      uhmmm ongeveer 8x per maand 
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?     nee maar ik zou het wel willen 
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?        jaaaa 
  44. Heb je een keer drugs ingenomen?  jaaa
  45. Heb je spijt van drugs/alchol  nee 
  46. Scheld je veel?  jaa
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?    nee 
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) gw een beetje alles 
  49. Vind je het erg dat je dat doet? nee
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed?       goed ik heb vandaag gevingert en gepijpt en geneukt 
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.)    blij met seks 
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?         …...
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?      nee
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt?     naakt met een dildo in mijn mond,vagina
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)  altijd 
  56. Van wat/wie hou je het minst van?     me moeder en vader en mijn broers
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van?     vriendje 
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?        normaal 
  59. Welk talent zou je graag willen hebben?     beter kunnen  vingeren 
  60. Welke afkomst heb je?  nederlands 
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven?   10
  62. Ben je tevreden daarmee? ja 
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)      dat je grotere dildo´s krijgt 
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan?     bijna nooit
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?     ja een hel 
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?    gw 
  67. Wat zou je voor mij wensen<3?       dat je gelukkig wordt  en dat je je seks leuk gaat vinden 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?   ja
  69. Vond je het een lange vragenlijst?      nee
  70. Was het een leuke vragenlijst?  ja

hoezo heb je 8 keer per maand sex op je 14 ? En wrm zit je dan al aan drugs an alcohol. Je hebt nog een mooi leven 

1. Hoe oud ben je? 15
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet MEISJE
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? JONGENS 
  4. Ben je gelovig? JA 
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? JEZUS EN GOD
  6. Ben je tegen of voor abortus? TEGEN BUITEN BIJ VERKACHTING EN OP JONGE LEEFTIJD
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? LEVEN IS LEVEN EN HOORT TE LEVEN
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ IK VIND HET RAAR EN HET KLOPT NIET
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? NEE
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? VRIENDEN IK HOU MEER VAN HUN
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 7 OFZO
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? VEEL
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? HUMOR
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al? JA SINDS NIEUWJAAR
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) AUTO ACCIDENT
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het Odoor vraag 16 gebeurd? NEE
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) NEE
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? 2 BROERS
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? VEEL MET OM EN VERVELEND 
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? MIDDELSTE
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? NEE 
  23. Hoeveel vrienden heb je? VEEL
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? VEEL
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? JA
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) JA
  27. Speel je meer online of offline games? ONLINE
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)  PS5
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? FORTNITE FIFA
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? WANNEER JE ER OOK OVER DROOMT
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. ZOLANG IK WIL
  32. Zijn je ouders streng? NEE
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? HUISWERK LATEN ZIEN
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) SLECHT
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? JA
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? JA
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? JA SOMMIGE VAN MIJN KLAS
  38. Masturbeer je? JA
  39. Hoe vaak? 2X OF MEER PER DAG 
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? JA
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? JUISTE GETAL WEET IK NIET
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? JA EN JA
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? NEE
  45. Heb je spijt van drugs/alchol NEE
  46. Scheld je veel? ÇA VA
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? JA
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) HOMO ZIEKTES DIKZAK
  49. Vind je het erg dat je dat doet? NEE ZOLANG IK NIET MET GOD SCHELD
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? ÇA VA BEETJE
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) BLIJ
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? LEERKRACHT WISKUNDE HIJ KEEK ALTIJD NAAR MIJN BORSTEN IN IN MIJN ROKJE
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? NEE
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? ONDERBROEK EN VOETBALSHIRT 
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)SOMS
  56. Van wat/wie hou je het minst van?SATAN
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? GOD
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? NORMAAL LEVEN WANT ANDERS STERFT IEDEREEN WANT GOD ZIT IN IEDEREEN
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? HEEL GOED VOETBALLEN 
  60. Welke afkomst heb je? BELGISCH
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? 8
  62. Ben je tevreden daarmee? JA
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) IK JEZUS KON ZIEN EN DAT HIJ ALTIJD BIJ MIJ WAS
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? NEE
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? JA DE HEMEL VOOR SOMMIGE 
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? IK HEB VRAGEN EN BEANTWOORD GRAAG ANDERE
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? JE GOD ZOU ACCEPTEREN 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? JA
  69. Vond je het een lange vragenlijst?NEE
  70. Was het een leuke vragenlijst? JA

Wat zou je voor mij wensen<3? JE GOD ZOU ACCEPTEREN 

Doe ik al :D

Wat zou je voor mij wensen<3?       dat je gelukkig wordt  en dat je je seks leuk gaat vinden 

uh what, je bent nog 14 net als ik, rustig man😭

1. Hoe oud ben je? 13
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet meisje 
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.? Jongens 
  4. Ben je gelovig? Niet perse ik denk wel dat God bestaat en ik bid in mijn eentje soms om met hem te kletsen :) 
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? /
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn? Ik vind dat iemand zelf kiest als ze dat willen doen en al helemaal als je bijvoorbeeld een meisje van 15 bent dan ben je nog helemaal niet klaar daar voor denk k 
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+ tja ik vind dat je dit kan zijn en hou het hier bij : gay, lesbo, trans, bi 
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.) nee 
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? Ja zeker 
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan? Beide denk ik wel ligt eraan 
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had? 7
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad? 6 ofz of minder 
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn? Houden van katten en gwn goed innerlijk 
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.) het is best wel privé dus liever niet zeggen :(
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd? Ik weet niet of het voor vraag 16 is gebeurd maar ja ik ben depressief wss op dit moment 
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.) ja 
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel? Ja ene broertje een zus 
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om? Ik ga veel met ze om maar soms zijn ze wel vervelend haha 
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn? Middelste en ik zou het wel willen blijven of de oudste 
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn? NEEE 
  23. Hoeveel vrienden heb je? 10-15
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)? 3-5 
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bentgeweest? Jup
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee) Jaa 
  27. Speel je meer online of offline games? allebei 
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.) Xbox 
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan? Fortnite of Sims 4 
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen? Als ik de hele dag bijna zit 
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil. Ik game niet vaak meer dus dan zit ik een 1 uur 
  32. Zijn je ouders streng? Ligt eraan 
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen? Geen idee 
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.) ik mag geen tt of snap 
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media? Nou eerder aan film kijken 
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? Nee eerder over broertje 
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ? Ik heb hetzelfde ! 
  38. Masturbeer je? Ja 
  39. Hoe vaak? De laatste tijd niet zo veel 
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd? Ja 
  41. Hoe vaak heb je seks gehad? 0x
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd? Nee gelukkig niet ! 
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden? Ik heb een keer een slokje gehad van m’n ouders meer niet 
  44. Heb je een keer drugs ingenomen? Nopeee
  45. Heb je spijt van drugs/alchol /
  46. Scheld je veel? Ja
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld? Niet erg ofz 
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.) tyfus, godverdomme , kut, FUCKING 
  49. Vind je het erg dat je dat doet? Nee want ik scheld niet naar mensen toe of in het dagelijks leven met kkr bijvoorbeeld dat vind ik heel heftig 
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed? Was wel prima dagje 
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.) verdriet 
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan? Ja mijn oude beste vriendin ze was heel fake tegen me 
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven? Nee 
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt? Hangt er van af 
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt) geen idee 
  56. Van wat/wie hou je het minst van? Idk 
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van? Van mijn katten of moeder of opa en oma 
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen? Wat ik nu heb sws %100
  59. Welk talent zou je graag willen hebben? Beter kunnen voetballen 
  60. Welke afkomst heb je? Bosnisch/kroatisch 
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven? Uiterlijk 7/10 innerlijk 9,5/10
  62. Ben je tevreden daarmee? Mwah 
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch) dat ik nooit meer me verdrietig voel 
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan? Denk wel elke dag meestal komt het door m’n hormonen 
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan? Ja ik denk dat je terug komt in een ander iets en dat je daar voor kan kiezen of dat je naar de hemel blijft 
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum? Ik kon niet echt met andere praten tenminste dat durfde ik niet 
  67. Wat zou je voor mij wensen<3? Het gelukkigste leven ooit 
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken? JAAA
  69. Vond je het een lange vragenlijst? Nee was goed hoor 
  70. Was het een leuke vragenlijst? Jaaaa heel leuk 

1. Hoe oud ben je?  12
  2. Meisje/Jongen/Anders/Vertel ik liever niet  jongen
  3. Val je op meisjes, jongens, allebei etc.?  meisjes
  4. Ben je gelovig?  niet echt
  5. Zo ja, wat voor geloof heb je dan? nvt
  6. Ben je tegen of voor abortus?  voor
  7. Wat is jouw reden om voor/tegen abortus te zijn?  Als je geen kind wil kan dat toch
  8. Wat is jouw mening over lgbtq+  laat iedereen zijn hoe hij/zij/x is
  9. Als je niet gelovig ben: acepteer je dat sommige gelovigen tegen lgbtq zijn (chrisenen, moslims etc.)  ik vind het jammer maar ja
  10. Als je wel gelovig ben: acepteer je dat mensen lgbtq zijn? nvt
  11. Wie zijn belangrijker: famile of vrienden, en waarom dan?  moeilijk familie die heb je zeker voor altijd
  12. Hoe oud was je toen je je eerste crush had?  9-10 ofzo
  13. Hoeveel crushes heb jij ooit gehad?  10 ofzo
  14. Wat moet iemand echt hebben/zijn zodat diegene jouw vriendje/vriendin kan zijn?  goed karakter
  15. Heb je verkering, zo ja hoe lang al?  nee
  16. Welke gebeurtenis in je leven wil je echt nooit meer mee maken (Als je niet wil vertellen is het ook goed.)  dat nog een familie lid aan kanker is gestorven 
  17. Ben je ooit depresief geweest, zo ja is het door vraag 16 gebeurd?  een beetje depressief niet echt hard ja
  18. Heb je ooit je zelf beschadigd?(je zelf snijden enz.)  neee
  19. Heb je broers en zussen, zo ja hoeveel?gelukkig niet
  20. Is je broer/zus vaak vervelend of ga je juist veel met ze om?  nvt
  21. Ben je oudste, jongste of middelste kind?, en welke zou je het liefst zijn?  nvt
  22. Zou het je leuker zijn om enigs kind te zijn?  ben ik al
  23. Hoeveel vrienden heb je?  te veel om te tellen
  24. Hoeveel vrienden heb je op school waar je minstens 2 keer per week mee omgaat (en die je ook mag en aardig vind)?  bijna heel mijn klas
  25. Heb je vrienden (gehad) die je eigenlijk niet mag en spijt heb dat je ooit vrienden met diegene bent geweest?  niet echt of ja toch 1
  26. Game je? (games op je telefoon tellen niet mee)  ja
  27. Speel je meer online of offline games?  online
  28. Waar game je op? (ps5, switch, xbox etc.)   computer gsm
  29. Zo ja welke game(s) speel je dan?  roblox en brawl stars
  30. Waneer zou je jezelf gameverslaaft noemen?  als je meer als 10 uur per dag scherm zit
  31. Mag je alleen een bepaalde tijd gamen van je ouders of mag je gamen hoelang en waneer je wil.  tussenin
  32. Zijn je ouders streng?  jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  33. Stel je voor dat je liegt tegen je ouders over dat je je huiswerk hebt gemaakt terwijl je dat niet gedaan hebt, wat voor straf (denk je) zouden jouw ouders geven als ze er achter kwamen?  maand geen scherm mss zelfs huisarrest
  34. Hoe denken jouw ouders over social media?(denken ze dat het slecht voor je is, gevaarlijk, verslavend, het boeit ze niks enz.)  slecht 
  35. Vind je dat je verslaafd ben aan social media?  nee
  36. Zeggen je ouders dat je verslaafd ben aan social media? soms
  37. Van mijn ouders mag ik geen snapchat en vind ik echt stom en en onnodig, ken jij mensen die geen snapchat van hun ouders mogen of ben ik de enige ): ?  ik ken er veel 
  38. Masturbeer je?  jup
  39. Hoe vaak? 3-4 keer per week
  40. Heb je een keer met vrienden samen gemasturbeerd?  jup
  41. Hoe vaak heb je seks gehad?  0 keer
  42. Ben je een keer verkracht?, zo ja hoe is dat gebeurd?  gelukkig niet
  43. Heb je een keer alchol gedronken, ben je daardoor ook dronken geworden?  ja    nee
  44. Heb je een keer drugs ingenomen?  nee zot
  45. Heb je spijt van drugs/alchol  nee
  46. Scheld je veel?  best wel
  47. Zo ja hoe erg vinden je ouders dat je scheld?  ze weten het niet
  48. Met wat scheld je veel? (ziektes, sex related, lgbtq, etc.)  fuck you kut..
  49. Vind je het erg dat je dat doet?  een beetje
  50. Hoe was je dag vandaag? voel je je goed?  ok
  51. Welke emoties heb je het vaakst? (vaak blij, verdrietig, boos.)  blij en boos
  52. Heb je iemand die je echt haat echt heel erg haat, zo ja wat heeft diegene gedaan?  Een oud klasgenoot 
  53. Zou je diegene ooit kunnen vergeven?  heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mss ik denk het niet
  54. Slaap je met pyjama, onderbroek, of naakt?  pyjama
  55. Hoe vaak slaap je naakt? (je slaapt echt veel lekkerder naakt)   bijna nooit
  56. Van wat/wie hou je het minst van?  Mijn oud klasgenoot
  57. Van wat/wie hou je dan het meest van?  Mijn beste vriendin
  58. Als je de keuze had om de rijkste persoon op aarde te zijn en degene waarvan je het meest van houd gaat dood, of je leven gewoon als je nu hebt voor wat zou je dan kiezen?  LEVEN ZOALS IK NU HEB
  59. Welk talent zou je graag willen hebben?  sterk zijn
  60. Welke afkomst heb je?  Belg
  61. Wat voor cijfer zou je jezelf geven?  4
  62. Ben je tevreden daarmee?  nee
  63. Je mag 1 wens doen, wat zou je dan wensen? (geen eeuwig leven en geen meer wensen, gewppn iets realistisch)  ik wil een sixpack
  64. Hoe vaak huil je? en waarom dan?  veel te vaak idk
  65. Denk je dat er wat voor en na het leven is, zo ja wat dan?  nee
  66. Waarom zit je eigenlijk op dit forum?  ik heb het toevallig ontdekt en vond het interressant
  67. Wat zou je voor mij wensen<3?  Dat je snap mag van je ouders
  68. Moet ik vaker een vragenlijst maken?  mag
  69. Vond je het een lange vragenlijst?  ja

THX voor invullen, have a good day!!   thx

groetjes sinasappelbroodje.   groetjes@Anymoymous 

Reageer