Skip to main content

Ik dacht laat ik over dit onderwerp ook eens een korte vragenlijst maken.

(een Therian is iemand die zich op een niet fysiek niveau identificeert met een dier psychisch of spiritueel dus mentaal)  

1. Hoe kwam je er achter dat je een therian was?

2. Wat zijn je theriotypes?

3. Wat vind je familie er van?

4. Draag je wel eens maskers/staarten buiten?

5. Weten kinderen op school het?

6. Wat vind je van Furry's?

Alvast bedankt voor het invullen!

1. 

(een Therian is iemand die zich op een niet fysiek niveau identificeert met een dier psychisch of spiritueel dus mentaal)  

IK VUL M OOK ZELF EVEN IN

1. Hoe kwam je er achter dat je een therian was? IK BEN ALTIJD AL DIERLIJK GEWEEST VAN KARAKTER IK GING OPZOEKEN HOE DAT HEET TOEN KWAM IK BIJ DE TERM THERIAN EN GING VERDER OP ONDERZOEK TOEN VIELEN ALLE KWARTJES 

2. Wat zijn je theriotypes? IK BEN EEN MAINE COON KAT, EEN ZWARTE WOLF EN EEN HERT.

3. Wat vind je familie er van? ZIJ ACCEPTEREN MIJ NIET ALS THERIAN DUS PROBEER IK ZO MIN MOGELIJK TE LATEN ZIEN VAN MIJZELF THUIS...

4. Draag je wel eens maskers/staarten buiten? JA ZO VAAK MOGELIJK HET BOEIT MIJ ECHT NIET WAT MENSEN VAN MIJ VINDEN

5. Weten kinderen op school het? EEN PAAR KLASGENOTEN ZIJN OOK THERIANS DUS DAAR HEB IK GELUK MEE. VERDER WETEN WEL EEN PAAR KINDEREN HET MAAR DIE LATEN HET ZO.

6. Wat vind je van Furry's? SUPER LEUK! IK VIND HET JAMMER DAT DE HOBBY OM FURSONAS TE MAKEN TOCH NIET HELENAAL BIJ MIJ PAST MAAR VERDER HEB IK VEEL RESPECT NAAR FURRYS.

1. Hoe kwam je er achter dat je een therian was? Tiktok en Google 

2. Wat zijn je theriotypes? Wolf, wilde kat en zeearend

3. Wat vind je familie er van? Sommige weten het niet, maar mijn ouders respecteren mij

4. Draag je wel eens maskers/staarten buiten? Ja vaak met vrienden

5. Weten kinderen op school het? Ja mijn hele klas 

6. Wat vind je van Furry's? Ik ben er zelf een, ik vind ze zo cool!

ik zag dit bericht pas heel laat, maar ik wilde er graag op reageren :)

1. Hoe kwam je er achter dat je een therian was? via tiktok, toen kwam alles op zijn plek

2. Wat zijn je theriotypes? steppe wolf, wild cat

3. Wat vind je familie er van?  ze weten het niet

4. Draag je wel eens maskers/staarten buiten? nee, maar ik wil wel een masker gaan maken

5. Weten kinderen op school het? nee, anders zouden ze mij wrs gaan pesten :(

6. Wat vind je van Furry's?  ik vind ze echt cool, ze zijn super creatief!, ik heb zelf een dinomasker waar ik een furrymasker van wil maken (of hoe zoiets heet idk)

geen probleem, ik hoop dat je een fijne dag hebt!  :)

@Ikbengewmezlf  super leuk dat je ook een therian bent!

gr smokey

hoi! ik ben geen therian maar ik ben wel otherhearted dus ik zal de vragen wel beantwoorden! :)

1. Hoe kwam je er achter dat je een therian was? nou dus ik ben otherhearted en ik kwam erachter door een van mijn online vrienden op wattpad, die me had beschreven wat nou eigenlijk alterhumanity is :)

2. Wat zijn je theriotypes? mijn hearttype is een vos!!

3. Wat vind je familie er van? die weten het niet haha

4. Draag je wel eens maskers/staarten buiten? ik wil het wel maar ik ben nog aan het werken aan mijn eerste staart en mijn maskers durf ik niet op te doen… 

5. Weten kinderen op school het? nope en dat hou ik maar zo 

6. Wat vind je van Furry's? ik support! ik vind het echt super leuk om te zien dat ze er plezier in hebben! 

groetjes!!

oh trouwens otherhearted betekent dat je je niet identificeert als een dier maar dat je je identificeert met een dier, dat je heel erg relate naar het dier op een manier.

Hi ,

Dit is de eerste vragenlijst die ik zal invullen ( sinds dat ik op het Forum zit ) !

Zal ik maar beginnen...

1. Hoe kwam je erachter dat je een therian was ? Op YouTube en dan zocht ik veel op Google op .

2. Wat zijn je theroitypes ? ( ? wilde ?)Kat 

3. Wat vind je famille ervan ?  Ze weten het niet en als ze het weten zal ik weel een problem hebben ( want ik niet wil dat ze het weten / erachterkomen  )

4. Draag je wel eens maskers/starten buiten ? Nee maar ik zou echt willen hebben en ook dragen !

5. Weten kinderen op school het ? Ja maar ze denken gewoon dat ik " gek " ben om mij als een kat te voelen en ze weten niet wat therian is en hebben er denk ik nog nooit van gehoord ik wist toen zelf ook niet wat therian was dus ik geloofde hun ook , dat het raar was maar ik heb al lang gestopt en nu weten ze er niks van maar soms zeggen ze nog tegen mij "kat " om te lachen ( somms vind ik het niet erg ) en als ze het zeggen om mij te plagen zeg ik dan " Wat heb je tegen therains ? " maar verder zeg ik er niks op .

6. Wat vind je van Furry's ? Leuk !

Groetjes !!!

hoi ik ben sigmawolfuwu en ik ben inmiddels al 5 jaar therian en ik ben 12 jaar oud.

1. Hoe kwam je er achter dat je een therian was?

AWOOOOOOOH!!! Ik ging een keer logeren bij mijn oma, ik kon niet slapen dus ging naar beneden en kwam haar hond snoetje daar tegen. Iets in mij zei dat ik bij snoetje beter kon slapen en dat was ook zo. Na een paar keer met snoetje te hebben geslapen besefte ik dat ik meer beestelijk was dan mens, ik mocht van mijn broer op zijn computer en kwam er toen achter dat ik een therian was.

2. Wat zijn je theriotypes?

mained wolf,  mouse-deer,  capybara en een shih tzu

3. Wat vind je familie er van?

die was niet echt positief toen ze er achter kwamen(ik slaap al 2 jaar in de schuur), ze dachten eerst dat het een grapje was maar mijn vader werd agressief toen hij erachter kwam dat ik serieus was. Hij heeft me dan ook meerdere keren hard geslagen met zijn riem.

4. Draag je wel eens maskers/staarten buiten?

toen ik net een therian was liep ik op vier poten met een masker maar kwam er rond mijn tiende achter dat die stevige stekker staarten wel beter blijven zitten. Ik raadt ze ook aan de beste kan je op Amazon vinden(maar je moet zelf kijken welke het beste zit).

5. Weten kinderen op school het?

ja, ik heb aan mijn pester laten zien wie de echte sigma is.

6. Wat vind je van Furry's?

ik vind ze fantastisch en erg stoer dat ze dat zo durven te uitten. Ik ben dan ook zelf al even aan het sparen voor zo’n furrsuit.

dit was een hartstikke leuke vragenlijst om in te vullen, may the therians unite awoooooh!

hey de antwoorden 

1. hoe kwam je er achter dat je therian bent? ik was met een vriendin aan het afspreken toen ik vertelde dat ik me af en toe gedraag als een kat en ik kan er niks aan doen ook vertelde ik dat ik me beter voelde bij mijn kat( wat trouwens ook mijn therio-type is) toen vertelde ze dat dat therian was en zei zei dat ze het ook was
  2. mijn therio-types zijn eurupese korthaar grijs, cuon alpines, tuimelaar dolfijn, grizzlybeer en steppe vos 
  3. wat vind je familie ervan  mijn ouders weten dat ik therian ben maar weten niet wat het is maar ze kopen gear voor me en filmen mijn quads heel vaak
  4. draag je wel eens masker/staarten buiten nee heb ik wel gedaan maar mocht niet meer van mijn ouders
  5. weten kinderen op school het nee op mijn oude school wel maar daar dachten ze dat ik furry was maar daar waren ze mee akkoord 
  6. wat vind je van furrys super gaaf ik wil ook zo'n pak ik support ze helemaal!!

hey @sigmawolfUwU ik wil effe zegen dat je je hele leven therian bent en niet pas 5 jaar of bedoel je er achter komen

Hey @Samuel-le  ik wis t niet dat jij Otherhearted was! ( na lang zoeken ben ik dat ook, ik ben Otherhearted met een hert en dacht eerst dat het wel een theriotype was. dus niet)

En voor alle andere bedankt voor het invullen ik ben echt blij dat ik niet de enige ben op dit forum😊

Smokey

1. Hoe kwam je er achter dat je een therian was? YouTube en school

2. Wat zijn je theriotypes? Wolf vos en zwaard witte poes 

3. Wat vind je familie er van? Weten het (nog) niet 

4. Draag je wel eens maskers/staarten buiten? Noop wel binnen 

5. Weten kinderen op school het? 2 van mijn beste vriendinnen 

6. Wat vind je van Furry's? Cool 

1. Hoe kwam je er achter dat je een therian was? door vooral yt shorts en vooral eerts echt uitzoeken of ik er een was

2. Wat zijn je theriotypes? Otter, Dingo, een kraai

3. Wat vind je familie er van? Raar 😭 maar vg support me oma me wel ;)

4. Draag je wel eens maskers/staarten buiten? Ja heeeeel vaak (ga een keer me staart meenemen naar school)

5. Weten kinderen op school het? Ja helaas :(

6. Wat vind je van Furry's? Ik ben er zelf een  dus cool!

Alvast bedankt voor het invullen! np!!

Reageer