Skip to main content
Vraag

Vragenlijst random topics

• April 29, 2025
  • 9 reacties
  • 95 Bekeken

Sambearalpha
Forum|alt.badge.img+2

Heyy, ik wou graag een vragenlijst maken, dit is mijn eerste vragenlijst. Het zijn erg random topics, het zou leuk zijn als je zvl mogelijk beantwoordt! (Sommige vragen kunnen  persoonlijk zijn, je mag ze overslaan :)!)

1. Hoe oud ben je? (optioneel)

2. Wat is je gender?

3. Praat je vaak met mensen over je gevoelens? (Zo ja zie vraag 4)

4. Praat je met je ouders over je problemen en gevoelens? (Zo nee, wrm niet? En met wie dan wel?)

5. Heb je weleens gechat met de Kindertelefoon? (Zo ja, hoe was het?)

6. Wat doe je het meest in je vrije tijd?

7. Heb je ooit nagedacht dat er iets mis met je is? (Zoals; stoornissen, gedachtes die je hebt, etc.)

8. Als je een dier zou zijn, welk dier ben je en waarom?

9. Wisselt je empathie vaak af? (Zoals: dan voel je wel voor mensen met problemen, en dan weer niet.) 

10. Is je mening over je vrienden vaak onstabiel of juist stabiel?

11. Wat is je seksualiteit? 

12. Wat is je religie?

13. Wat is je favoriete kleur en waarom? 

14. Heb je een therapeut?

Alvast bedankt voor het invullen, ik hoop dat het leuk was en de vragen niet al te moeilijk waren! 

Liefs Sambearalpha 

9 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 29, 2025

1. Hoe oud ben je? (optioneel) 16

2. Wat is je gender? meisje

3. Praat je vaak met mensen over je gevoelens? (Zo ja zie vraag 4) met vriendinnen wel maar natuurlijk niet met mensen die ik niet goed ken

4. Praat je met je ouders over je problemen en gevoelens? (Zo nee, wrm niet? En met wie dan wel?) Ja, met allebei maar als het echt over gevoelens gaat heb ik het meest aan mams.  Mijn vader begint altijd met heel begrijpend luisteren maar na een tijdje begint hij dad jokes te maken - hij vindt dat je alles oplost als je er maar grapjes over kunt maken.

5. Heb je weleens gechat met de Kindertelefoon? (Zo ja, hoe was het?) nee

6. Wat doe je het meest in je vrije tijd? Sporten, muziek maken, lezen.

7. Heb je ooit nagedacht dat er iets mis met je is? (Zoals; stoornissen, gedachtes die je hebt, etc.)  Ik doe voortdurend druk en luid maar ik weet niet of dat heel erg mis is (wel vaak irritant voor anderen, denk ik).

8. Als je een dier zou zijn, welk dier ben je en waarom?  Een slechtvalk.  Die kracht en snelheid!  Maar ik ben vegetariër dus ik zou als slechtvalk meteen verhongeren.

9. Wisselt je empathie vaak af? (Zoals: dan voel je wel voor mensen met problemen, en dan weer niet.)   Ik ben er wel voor hen  als mijn vriendinnen of broertje of zusje ergens mee zitten maar ze moeten zichzelf niet blijven herhalen.  Als iemand voor de zoveeelste keer met hetzelfde probleem komt aanzetten zonder echt aan een oplossing te werken, haak ik af.

10. Is je mening over je vrienden vaak onstabiel of juist stabiel?  Ik vind ze altijd wel  lief maar ook vaak  bloedirritant.

11. Wat is je seksualiteit?  hetero

12. Wat is je religie? geen

13. Wat is je favoriete kleur en waarom?  blauw - vind ik gewoon mooi.  Omdat dat de kleur van spijkerbroeken is misschien en ik nogal into cowboys ben?

14. Heb je een therapeut? nee

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 29, 2025

Heyy, ik wou graag een vragenlijst maken, dit is mijn eerste vragenlijst. Het zijn erg random topics, het zou leuk zijn als je zvl mogelijk beantwoordt! (Sommige vragen kunnen  persoonlijk zijn, je mag ze overslaan :)!)

Komt goed! 

1. Hoe oud ben je? (optioneel). 13

2. Wat is je gender? Jongen

3. Praat je vaak met mensen over je gevoelens? (Zo ja zie vraag 4) Met besties, vriendin en moeder wel 

4. Praat je met je ouders over je problemen en gevoelens? (Zo nee, wrm niet? En met wie dan wel?) ja alleen over intimiteit niet zo (seksualiteit). Mag wel maar doe ik niet gauw

5. Heb je weleens gechat met de Kindertelefoon? (Zo ja, hoe was het?) Ja dat was heel fijn, ook gebeld.

6. Wat doe je het meest in je vrije tijd? Scouting, judo, leuke dingen doen met mn vriendin en/of besties

7. Heb je ooit nagedacht dat er iets mis met je is? (Zoals; stoornissen, gedachtes die je hebt, etc.). Niet meer, toen ik 11, 12 was wel. Maar gelukkig kwam het wel goed ;)

8. Als je een dier zou zijn, welk dier ben je en waarom?  Een lynx of een arend (Eagle) 

9. Wisselt je empathie vaak af? (Zoals: dan voel je wel voor mensen met problemen, en dan weer niet.)  niet snel. Maar als ik merk dat iemand zich echt aanstelt ben ik vrij snel klaar.

10. Is je mening over je vrienden vaak onstabiel of juist stabiel? Stabiel 

11. Wat is je seksualiteit?  Hetero, ik val op meisjes. Heb nu ook verkering 🥰

12. Wat is je religie? Darwin, evolutie 

13. Wat is je favoriete kleur en waarom?  Groen en Blauw omdat ze staan voor natuur en water. Maar ik vind de kleuren van een kampvuur ook geweldig 

14. Heb je een therapeut? Nee maar ik beschouw mijn juf van  groep 8 als mijn therapeut en coach en held. Zie topic 😊

Alvast bedankt voor het invullen, ik hoop dat het leuk was en de vragen niet al te moeilijk waren! 

Was leuk en je mag er vaker 1 maken 😉

Liefs Sambearalpha 

Liefs terug van Tover xxxx 

• April 29, 2025

Haii,

2. Wat is je gender? jongen

3. Praat je vaak met mensen over je gevoelens? (Zo ja zie vraag 4) jawel

4. Praat je met je ouders over je problemen en gevoelens? (Zo nee, wrm niet? En met wie dan wel?) mijn moeder wel veel maar vader bijna niet..

5. Heb je weleens gechat met de Kindertelefoon? (Zo ja, hoe was het?) ja een paar keer wel, was wel fijn :)

6. Wat doe je het meest in je vrije tijd? appen met vrienden, lezen, muziek luisteren, series kijken..

7. Heb je ooit nagedacht dat er iets mis met je is? (Zoals; stoornissen, gedachtes die je hebt, etc.) ja, ben soms wel bang dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb..😕

8. Als je een dier zou zijn, welk dier ben je en waarom? hmm een vogel..

9. Wisselt je empathie vaak af? (Zoals: dan voel je wel voor mensen met problemen, en dan weer niet.)  nee niet echt

10. Is je mening over je vrienden vaak onstabiel of juist stabiel? stabiel🙂

11. Wat is je seksualiteit?  hetero

12. Wat is je religie? heb ik niet

13. Wat is je favoriete kleur en waarom? lichtblauw :))

14. Heb je een therapeut? ja een psycholoog

Liefs

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

2. Wat is je gender? Meisje 

3. Praat je vaak met mensen over je gevoelens? (Zo ja zie vraag 4) jawel..

4. Praat je met je ouders over je problemen en gevoelens? (Zo nee, wrm niet? En met wie dan wel?) Ja... maar wordt nauwelijks geluisterd....☹

5. Heb je weleens gechat met de Kindertelefoon? (Zo ja, hoe was het?) Jahoor 

6. Wat doe je het meest in je vrije tijd? Afspreken, bellen, appen  met vrienden, tekenen, muziek luisteren en soms wandelen wel..

7. Heb je ooit nagedacht dat er iets mis met je is? (Zoals; stoornissen, gedachtes die je hebt, etc.) Nee...

8. Als je een dier zou zijn, welk dier ben je en waarom? Een vogel, kan ik weg vliegen 

9. Wisselt je empathie vaak af? (Zoals: dan voel je wel voor mensen met problemen, en dan weer niet.) Nee 

10. Is je mening over je vrienden vaak onstabiel of juist stabiel? Stabiel 

11. Wat is je favoriete kleur en waarom?  Rood

12. Heb je een therapeut? Nee..

Liefs🤗 doe je hem zelf ook?

Sambearalpha
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 29, 2025

1. Hoe oud ben je? (optioneel) 14, dit jaar word ik 15

2. Wat is je gender? Meisje

3. Praat je vaak met mensen over je gevoelens? (Zo ja zie vraag 4) nee

4. Praat je met je ouders over je problemen en gevoelens? (Zo nee, wrm niet? En met wie dan wel?) Nooit

5. Heb je weleens gechat met de Kindertelefoon? (Zo ja, hoe was het?) Nope

6. Wat doe je het meest in je vrije tijd? Chillen thuis, vaak op m'n tel, tekenen, soms wandelen, of naar de stad gaan

7. Heb je ooit nagedacht dat er iets mis met je is? (Zoals; stoornissen, gedachtes die je hebt, etc.) Ja

8. Als je een dier zou zijn, welk dier ben je en waarom? Hond, ik ben erg loyaal

9. Wisselt je empathie vaak af? (Zoals: dan voel je wel voor mensen met problemen, en dan weer niet.)  Ja, af en toe

10. Is je mening over je vrienden vaak onstabiel of juist stabiel? Oprecht stabiel, niet helemaal tho

11. Wat is je seksualiteit?  Bi (miss pan of lesbie)

12. Wat is je religie? Heb geen

13. Wat is je favoriete kleur en waarom?  Geel, want het is aantrekkelijk

14. Heb je een therapeut? Nee

Heb 'm zelf ook ff gedaan 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 1, 2025

1.Hoe oud ben je? (optioneel)

15

2. Wat is je gender?

Jongen 

3. Praat je vaak met mensen over je gevoelens? (Zo ja zie vraag 4)

Ja best wel, sinds mijn 12e meer dan daarvoor.

4. Praat je met je ouders over je problemen en gevoelens? (Zo nee, wrm niet? En met wie dan wel?)

Ja doe ik wel. Ze hebben mij ook super gesteund toen ik depressieve gevoelens had. Het gaat nu ook veel beter! 

Zeker, en dat was heel fijn! 

Met mijn lief op stap, sporten, Scouting en zeilen. Bij de scouts zeil ik ook trouwens xd.

7. Heb je ooit nagedacht dat er iets mis met je is? (Zoals; stoornissen, gedachtes die je hebt, etc.). Ja ik heb een angststoornis waar depressiviteit bij kwam maar dat is nu onder controle en ik kan het de baas 💪

Net als ​@Tover01  vind ik een lynx of panter erg mooi. Of een potvis, zo machtig:) 

9. Wisselt je empathie vaak af? (Zoals: dan voel je wel voor mensen met problemen, en dan weer niet.) . Als ik goed in mijn vel zit ben ik heel geïnteresseerd in anderen, soms meer dan mezelf. En heel soms wil ik echt even op mezelf zijn. Maar mee leven en gevoelens voor anderen heb ik altijd wel hetzelfde.

Heel stabiel. We weten precies wat we aan elkaar hebben. 

Hetero, 

12. Wat is je religie?

Vrijzinnig remonstrants, humanistisch.

Ik ga met ​@Tover01  mee! Echt scouts antwoord haha 

Ja, psychologe. Topper. Kom er nu nog 2 maandelijks en het bouwt nu af.

Alvast bedankt voor het invullen, ik hoop dat het leuk was en de vragen niet al te moeilijk waren!  Ja hoor was leuk en goed! 

Liefs Sambearalpha 

Groetjes liefs Tartan X 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 1, 2025

12

2. Wat is je gender?

Jongen

Nee, heb niet echt iemand 

Nee

Ja,  hielp wel wat, alleen dat was lang geleden 

Gamen, website maken, lezen soms

7. Heb je ooit nagedacht dat er iets mis met je is? (Zoals; stoornissen, gedachtes die je hebt, etc.)

Ja, ik ben (zwaar) depressief

Wolf, zo machtig en mooi. Ben misschien een therian maar weet niet zeker🫣

9. Wisselt je empathie vaak af? (Zoals: dan voel je wel voor mensen met problemen, en dan weer niet.) 

Ja, ik probeer er voor mensen te zijn, maar als ze een irritante toon hebben ben ik er (helaas) snel klaar mee

Stabiel

Waarschijnlijk Bi

12. Wat is je religie?

Heb nog niet een categorie, maar ik denk wel dat God bestaat, alleen niet dat hij de aarde enzo heeft gemaakt, (want daar is wetenschappelijk bewijs voor dus)

Groen en blauw ook, groen omdat ik de natuur heel mooi vind, en goed kan relaxen daar, en blauw omdat ik water heel mooi vind

Nee

Nee hoor

Liefs Sambearalpha 

Groetjes Lupus

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

14

2. Wat is je gender?

Jongen

3. Praat je vaak met mensen over je gevoelens? (Zo ja zie vraag 4)

50-50

Met mijn ouders - vooral moeder - meer dan met vrienden ofzo. Geen idee, het voelt alsof ik ze ermee lastig val

1 keertje, ik denk vooral voor de ervaring. Nu weet ik hoe ze je helpen. Ik denk dat chatten of bellen een stap 3 is (het forum is stap 2) als je er zelf niet uitkomt

Huiswerk, gamen, lezen, knuffelen met mijn kat

Tuurlijk, bij bijna alles. Misschien hoop ik dat ik mijn redenen voor ongelukkigheid een naam kan geven. 

kat of mooie vis

Ja, het wisselt per dag. 

Best stabiel

Jongen

12. Wat is je religie?

Geen

Turquoise, ik hou wel van groen en blauw

Niet meer nee

Leuke vragenlijst!

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 1, 2025

12

2. Wat is je gender?

Jongen

Nee, heb niet echt iemand 

Nee

Ja,  hielp wel wat, alleen dat was lang geleden 

Gamen, website maken, lezen soms

Ja, ik ben (zwaar) depressief

Wolf, zo machtig en mooi. Ben misschien een therian maar weet niet zeker🫣

Ja, ik probeer er voor mensen te zijn, maar als ze een irritante toon hebben ben ik er (helaas) snel klaar mee

Stabiel

Waarschijnlijk Bi

12. Wat is je religie?

Heb nog niet een categorie, maar ik denk wel dat God bestaat, alleen niet dat hij de aarde enzo heeft gemaakt, (want daar is wetenschappelijk bewijs voor dus)

Groen en blauw ook, groen omdat ik de natuur heel mooi vind, en goed kan relaxen daar, en blauw omdat ik water heel mooi vind

Nee

Nee hoor

Liefs Sambearalpha 

Groetjes Lupus

Ik ben natuurlijk 13 ;) oeps

Groetjes Lupus